Zobacz pełną wersję : Ustawienie rozrządu d15z6 minime
Siema , mam problem z moim d15z6 z wałkiem i klawiatura od d16z6.. Przeryłem całe forum i nie moge znaleźć jak poprawnie ustawić rozrząd w takim setupie. Mam regulowane kółko rozrządu i dodane na nim 10 stopni bym mógł ustawić zapłon bo na punkcie 0 nie mogłem załapać się na skale.. Ale auto nie chce jechać więcej niż 160.. Wyczytałem też , że stosuje się kółko rozrządu od y7 które jest przestawione 4,5 stopnia względem z6 może coś dać.. Może jest ktoś kto jeździ na takim setupie i podpowie jak ustawić to kółko? ;)
D15z6 z wymienionym wałkiem i klawiaturą to nie jest żadne minime. Założyłeś całą głowicę z d16z6 ?
Reszta silnika i osprzęt jest seryjny ? Zworka w złączu diagnostycznym przy ustawianiu włożona ? Samodiagnostyka oczywiście działa i błędów nie pokazuje ?
Na kole pasowym masz 3 kreski blisko siebie i 1 kreskę nieco dalej. Ustawiasz na środkową z tych 3 blisko siebie, lampą, na ZERO stopni. Przesunięcie między znakiem GMP a tymi trzema kreskami to jest właściwy kąt wyprzedzenia zapłonu, dlatego lampę musisz mieć na 0.
Nie będę się kłócił z tobą czy to minime czy nie minime bo nie o to mi chodzi.. założyłem sam wałek z klawiatura bo cała głowica d16z6 odprezylaby ten silnik..
Błędów brak.. Samodiagnostyka działa jak najbardziej..
Ja z kolei zapłon ustawiłem inaczej. Lampa na 16 i pierwsza kreska , ktora oznacza zero stopni czyli na jedno wyszło.. czy się mylę ?
Nie będę się kłócił z tobą czy to minime czy nie minime bo nie o to mi chodzi.. założyłem sam wałek z klawiatura
W takim razie powinno się dać ustawić na seryjnym kole, bez żadnych kombinacji. Po co regulowane koło skoro wysokość się nie zmieniła ? Przy minime dajesz regulowane bo blok d15 jest niższy niż d16 z którym pracowała głowica z6 / y8.
Pisałeś że zakresu brakło więc coś jest nie tak.
Ja z kolei zapłon ustawiłem inaczej. Lampa na 16 i pierwsza kreska , ktora oznacza zero stopni czyli na jedno wyszło.. czy się mylę ?
Zgadza się. Zworkę miałeś w złączu samodiagnostyki jak ustawiałeś ? Bo jeśli nie to komp będzie się starał skompensować to co kręcisz aparatem.
Komp seria ?
Zworką była , komp przerobiony z mapa gotowa pod d15z6 z pełnym vteciem. :)
Gdy miałem ustawione na 0 jak na seryjnym kołku , to kręcąc aparatem nie mogłem zapalać sie na skale zapłonu, wiec kółko przestawiłem o jeden ząbek (10 stopni) i na tym ustawieniu bez problemu ustawiłem zapłon i wyszedł on mniej więcej w połowie skali , wiec z tego do pisał Jogal to niby tak ma być ale mam jakieś wątpliwości..
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.