Zobacz pełną wersję : Kontrolka check angina i niskie obroty (b18c4)
Witam. Jakiś czas temu zapaliła mi się kontrolka check engine pomarańczowa ale szybko zjechalem na pobocze, zgasiłem i odpaliłem silnik, kontrolka już się nie świeciła i pojechałem dalej. Tego dnia zwróciło moją uwagę to że auto pracowało na niższych niż zwykle obrotach, wcześniej na luzie były 1000 rpm a teraz pracował na połowie tego. Dziś sytuacja się powtórzyła, gdy kontrolka się zaświeciła auto słabło, nawet po dodaniu gazu. Ponownie pomogło ponownie odpalenie. Co to może byc?
Mój samochód to civic 5g b18c4.
kazik2_h9w3
12-10-17, 07:21
Musisz zrobic samodiagnostyke i dowiesz sie zapewne więcej
Właśnie zrobiłem i po zmostkowaniu przewodów miga tylko kontrolka srs, check engine nie świeci
https://youtu.be/qcM-4pfgyp0
https://photos.app.goo.gl/veiOuhk04FQ32enx2
Dodam że jakieś 2/3 tyg temu miałem problem z odpaleniem, kręcił i nie chciał załapać jak by paliwa nie dawało. Dopiero po pół godziny i 6 czy 7 próbach odpalił.
https://photos.app.goo.gl/FtgEV7aE9QZFuOPi2
Dziś znowu pojawił się ten problem, tym razem od razu po odpaleniu zapalił się check, silnik pracował na wysokich obrotach. Zgaszenie i ponowne odpalenie nic nie pomogło. Musiałem dojechać do pracy więc ruszyłem w drogę. Auto strasznie się dławiło, gdy chciałem przyśpieszyć żeby zmienić bieg tak jakby ktoś mnie z tyłu trzymał, przy większych obrotach przyśpieszało normalnie. Jakoś dojechałem do pracy. Gdy wysiadałem z auta czuć było zapach benzyny i mam wrażenie że dużo dziś spaliła.
Po pracy wszystko było ok, silnik pracował normalnie, tak jak zawsze, jechało się płynnie, kontrolka się nie świeciła. Znajomy podpowiedział mi że może to być czujnik temp. cieczy chłodzącej. Gdzie go mogę zlokalizować? Macie może jakieś inne pomysły?
Właśnie zrobiłem i po zmostkowaniu przewodów miga tylko kontrolka srs, check engine nie świeci
być może dlatego że mostkujesz piny nie w tej wtyczce co trzeba, nie kojarzę jak ona wygląda w EG3, ale objaw pasuje
Dziś znowu pojawił się ten problem, tym razem od razu po odpaleniu zapalił się check, silnik pracował na wysokich obrotach. Zgaszenie i ponowne odpalenie nic nie pomogło
Bez samodiagnostyki nikt Ci więcej nic nie powie
ta kostka
https://photos.google.com/share/AF1QipMw4s5u0AaO6MrDiQKlOL87xd8s4NBG43wsGoyfxbVvBA Pv0YgyxX5nCvXY7GAhoQ?key=SEhfallVSTE0TS1BTWRteWZBU zhyTlpvNlhNdVR3
2-pinowa, brązowy i czarny przewód.
Obstawiam że wymiga błąd 16 jak dobrze pamiętam... błędny sygnał zapłonu i pewnie błąd czujnika TDC
Moduł w aparacie zapłonowym kolego się kończy
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.