PDA

Zobacz pełną wersję : Tłumik końcowy/środkowy



cz1tos
08-10-17, 19:59
Cześć, jestem w posiadaniu civic 6gen 97r 1.4 90km. Kupiłem ją w stanie "fabrycznym"-z katalizatorem ;o, seryjny tlumik koncowy, bez stozka, gwintow itp. Chciałbym zasięgnąć waszej rady co do wyboru tłumika końcowego jak i środkowego zamiast katalizatora. Szukałem po różnych stronach ale np. wszystkie końcowe mają dużo większą średnicę. Bawić się w przejściówki na większą średnicę? Czy lepiej zmienić wszystko na większą średnicę i brać już dopasowany tłumik. To samo tyczy się tego środkowego, bo tam przejściówka to pół biedy ale na środkowym może chyba mieć lekki wpływ na osiągi? Uprzedając pytania-tak, szukałem tematów z tym związanych ale po klikaniu w linki które ludzie polecali na forum ukazywał mi się komunikat że takowe już tematy nie istnieją..

Lukaszemko
08-10-17, 20:21
Nowy zmienik seryjny kosztuje za środkowy 120zł a tylni 80zł w Gdańsku w InterCarsie
Według mnie do zwykłej drogowej jazdy starcza
tylko tłumiki wytrzymują po 2 lata

cz1tos
08-10-17, 20:47
Tzn. końcowy chciałem wymienić na coś do 200-300zł z tej grupy sportowych wydechów ;d

MM63
08-10-17, 22:11
Kup tłumiki Polmostrowa, u mnie końcowy jeździ 4. rok i ma się dobrze, kosztował coś koło 130zł. Końcowy i środkowy dostaniesz poniżej 300zł.
A katalizator zostawiamy i nie bawimy sie w szportowe wydechy w 1.4.

cz1tos
09-10-17, 08:59
Dalej nikt nie wyczerpał tematu. Po 1 moje pytanie w poście dotyczyło czegoś innego. Po 2 nie pytam się o pozwolenie montowania czegoś innego niż seria czy wycięcie kata.

Radzyn
09-10-17, 09:19
Czy pytane zadałeś we właściwym dziale?

cz1tos
09-10-17, 09:30
Jestem nowy na forum. Innego, bardziej odpowiedniego działu nie znalazłem. Możesz mnie nakierować? Przeniosę tam post.

MM63
09-10-17, 10:03
Jestem nowy na forum. Innego, bardziej odpowiedniego działu nie znalazłem. Możesz mnie nakierować? Przeniosę tam post.

No właśnie, działu nie możesz znaleźć a tłumik chcesz zmieniać? Ty troche deficyty masz.

Radzyn
09-10-17, 14:55
Jestem nowy na forum. Innego, bardziej odpowiedniego działu nie znalazłem. Możesz mnie nakierować? Przeniosę tam post.

Masz civica VI gen, my niby też ;) ale w wersjach 5-drzwiowych (MA/MB) i kombi, czyli Aerodeck (MC)
Właściwy kierunek -> http://civicklub.pl/forum/forumdisplay.php?14-Civic-92-00-amp-CRX-delsol

Poll
09-10-17, 15:11
Wywal kata, dawaj strumiennice. Wydech koncowy wm sport. Bedziesz zadowolony. Nie dawaj polmostrowow i kata, bo nawet dyma nie ma przy redukcji. Z dobrym wydechem te 1.4 naprawdw potrafi zapiertalac. A dzwiek ze stozkiem. Lux.

Spokoloko
09-10-17, 21:35
W sumie nie do końca rozumiem czego chce sie dowiedzieć autor tematu.

http://civicklub.pl/forum/showthread.php?273134-T%B3umiki-2-quot-Proex-Strumienica&p=2858251#post2858251

cz1tos
09-10-17, 23:08
Wywal kata, dawaj strumiennice. Wydech koncowy wm sport. Bedziesz zadowolony. Nie dawaj polmostrowow i kata, bo nawet dyma nie ma przy redukcji. Z dobrym wydechem te 1.4 naprawdw potrafi zapiertalac. A dzwiek ze stozkiem. Lux.

Dziekuje! Poprzegladam jeszcze tematy i czesci i zabiore sie za robote

kubala95
09-10-17, 23:34
Jak młody pelikan...

MM63
09-10-17, 23:56
No poll, to Ci wyszło.
9/10

cz1tos
10-10-17, 03:32
Nie za bardzo rozumiem przeznaczenia tego forum. Czy wy tu jesteście pod przymusem trzymani? Jak się nie spodoba pytanie to beda sie przypierdalac o wszystko.. Po to to jest zeby sobie pomagac czy cos zle rozumiem? Sorry ze chce sobie zalozyc sportowa koncowke do 1.4 wybaczcie ze nie mam tyle kasy na b serie :(((((( normalnie odpowiedziec i rozwiac moje watpliwosci w poscie, albo wytlumaczyc co i jak to sie nie da??

bartek_levis
10-10-17, 11:16
przede wszystkim musisz zrozumieć że jest opcja szukaj, bo temat wydechów zarówno w 5d jak i 3 d był wałkowany milony razy
druga kwestia że samym wydechem wskórasz tyle co piszą o Hondach w świecie czyli pedał gazu zmienisz w przycisk do zwiększania głośności silnika :D bo ani to nie będzie mocniejsze o ile nie osłabnie przy zbyt dużym wydechu ani przyjemne czy wygodne podczas jazdy nie wspominając już o wywalonej kasie w błoto, którą odkładając możesz przeznaczyć na jakieś d16 lub d15 które są w jakimś stopniu bardziej rozwojowe niż 1,4 które ma po prostu jechać a wykrzesanie z tego kilkunastu KM kosztuje bardzo dużo kasy
BTW dział dla twojego auta to civic 92-00: http://civicklub.pl/forum/forumdisplay.php?14-Civic-92-00-amp-CRX-delsol

Poll
10-10-17, 15:29
Tak powaznie, zeby nie byc zlosliwym :D Kata zostaw w spokoju jak jest dobry,srodek polmostrow, koniec np. Od hammera z forum oem look polerowany z delikatnym basem, zeby nie darl papy na pol miasta. To jest najlepsze rozwiazanie wg. mnie. Jak chcesz mocy to zostaje swap na D16 lub B18. Jak kat trup to wloz srodkowy w obudowie albo uzywke. Tutaj oprocz darcia mordy nic nie wskorasz. Poszukaj po gieldzie uzywek z kwasowki. Pozdro.

MM63
10-10-17, 16:26
Nie za bardzo rozumiem przeznaczenia tego forum. Czy wy tu jesteście pod przymusem trzymani? Jak się nie spodoba pytanie to beda sie przypierdalac o wszystko.. Po to to jest zeby sobie pomagac czy cos zle rozumiem? Sorry ze chce sobie zalozyc sportowa koncowke do 1.4 wybaczcie ze nie mam tyle kasy na b serie :(((((( normalnie odpowiedziec i rozwiac moje watpliwosci w poscie, albo wytlumaczyc co i jak to sie nie da??

Napisałem ci co zrobić żeby było tanio i porządnie, ale jak nie mash pienionszkuf i kcesz szportowy wydech w swoim bolidzie za 3k to idź gdzieś gdzie poklepią cię po plecach za te pomysły, powiem tylko że nie będzie trudno - takich gości jest sporo xD