Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Frank K20 / K24



xdiZasterx
27-09-17, 02:26
Witam, robię swap K20A2 do EG i przy okazji zastanawiam się nad wykonaniem franka. Myślałem nad blokiem z K24A3. Jest ktoś w stanie napisać jaki blok najlepiej użyć? Co dokładnie potrzeba do wykonania takiej przekładki? Z tego co wiem potrzeba dodatkowej łapy, oraz to że K24 ma dodatkowy kanał olejowy.

Ktoś ? Coś?

Z góry dzięki za odp.!
5!

maniek__007
27-09-17, 09:27
Bierz k24a3 przed liftem ma grubsze korby. Niby te po lifcie +2006 są według Hondy "stronger" ale te przed liftem są grubsze. Będziesz musiał podebrac korektor ssacy albo adapter pod przepustnice na linke, jak taki bez kanału płynu chlodniczego i dziury egr, to będziesz musiał nagwintowac te dziury... jedna połączyć drugą zlepić.
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/6203fa9c4aa4.jpg (https://naforum.zapodaj.net/6203fa9c4aa4.jpg.html)
Jak chcesz wyżej kręcić to zakładaj komplet pompy olejowej od ep3. Ta w k24a3/2 ma walki balansujace o czym piszą amerykance, że maga się rozlecieć na wysokich obrotach, choć w TSXach kręcą powyżej 8000rpm a ma tą samą pompę co k24a3.
Bardziej o to chodzi że zyskujesz trochę na mocy na pompie od k20a2 i druga sprawa pompa od k24a3/2 ma przełożenie 1:2 czyli przy 8000rpm będzie na pompę 16000rpm przez co może dość do kawitacji oleju, za to pompa od k20a2 ma przełożenie 1:1,6

A na jakim kompie to startujesz? Coś pokrewne hondaty czy na seryjnym od k20a2

Jak wkładasz do eg to chyba łapy tu nie mają znaczenia. Jak będziesz spawać mocowania pod eg, chyba że bierzesz jakieś gotowce.

diZaster
27-09-17, 20:04
Bierz k24a3 przed liftem ma grubsze korby. Niby te po lifcie +2006 są według Hondy "stronger" ale te przed liftem są grubsze. Będziesz musiał podebrac korektor ssacy albo adapter pod przepustnice na linke, jak taki bez kanału płynu chlodniczego i dziury egr, to będziesz musiał nagwintowac te dziury... jedna połączyć drugą zlepić.
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/6203fa9c4aa4.jpg (https://naforum.zapodaj.net/6203fa9c4aa4.jpg.html)
Jak chcesz wyżej kręcić to zakładaj komplet pompy olejowej od ep3. Ta w k24a3/2 ma walki balansujace o czym piszą amerykance, że maga się rozlecieć na wysokich obrotach, choć w TSXach kręcą powyżej 8000rpm a ma tą samą pompę co k24a3.
Bardziej o to chodzi że zyskujesz trochę na mocy na pompie od k20a2 i druga sprawa pompa od k24a3/2 ma przełożenie 1:2 czyli przy 8000rpm będzie na pompę 16000rpm przez co może dość do kawitacji oleju, za to pompa od k20a2 ma przełożenie 1:1,6

A na jakim kompie to startujesz? Coś pokrewne hondaty czy na seryjnym od k20a2

Jak wkładasz do eg to chyba łapy tu nie mają znaczenia. Jak będziesz spawać mocowania pod eg, chyba że bierzesz jakieś gotowce.



Właśnie też słyszałem że najlepiej z K24A3 ze względu na wytrzymałość. Co do ssącego i przepustnicy to mam już ze Skunka jedno i drugie. Z otworami myślę nie będzie problemu. Czyli jeżeli dobrze rozumie tą od EGR zaślepiam tak? Co do pompy własnie słyszałem że blok z K24A3 ma dodatkowy jakiś kanał olejowy. Nie wiem lepiej bawić się z podłączeniem czy go zaślepiać też? Bo różne są zdania. Co do łap słyszałem że należy założyć łape od CRV ale nie wiem czy zamiast innej czy dodatkowo gdzieś. Łapy mam już zakupione - kit.

Co do ECU. Pierwotnie miałem zostawić wszystko na serii puki nie będe nic grzebał. Ale w sumie i tak będe otwierał silnik po odpaleniu i podłączeniu wszystkiego że pomyślałem już o franku. Kiedy zdecyduje się na franka myśle że wpadnie hondata.

Ogólnie wszystko "mniej więcej" pasuje P&P? Potrzebny defacto jest tylko sam blok, wał korbowy i korbowody?

5! ( dzięki za odzew )

maniek__007
27-09-17, 20:54
Nie otwieraj k24 bo po co. Możesz jedynie walki zmienić,
Blok jest chyba dłuższy skoro to pojemność 2.4 jak i korby. Musiałbym zmierzyć swoje k24 i k20.
Tak zaslepia się otwór po przeróbce pompy, bo inaczej nie będziesz mieć ciśnienia w układzie i zaraz zastuka panewka.
Cały nowy zestaw pompy od k20a2 z łańcuszkiem itp wyjdzie 1500-1800 zależy gdzie kupisz, z używkami może być różnie. Może być po panewce albo powycierana. Trzeba by ją otworzyć i pomierzyć.
Tu masz o co chodzi z pompa i co zaslepiasz
http://www.8thcivic.com/forums/#/topics/96928

Tak egr zaslepiasz.
Z łapami nie pomogę bo nie wiem pod jaki kit masz łapy, raczej przednia łapę będziesz musiał kupić.

Jeśli chodzi o bezproblemowa jazdę to nie uruchamisz k24a3 na kompie k20a2. Odpalić odpalisz, ale wybije błąd vtc, bo k20a2 ma koło vtc 50stopni a w k24a3 jest 25stopni. Chyba że przełożysz chociaż wałek ssacy albo koło vtc. Tylko i tak dalej tego nie wystroisz na seryjnym kompie od ep3, trzeba wstawić płytkę, pochodne hondaty np. Ruskie Hondavert. Komp od ep3 jest na snodzie waskopasmowej.

Jak będziesz chciał włożyć komp k24a3 to raczej ci się odechce...😁😁 bo komp od k24a3 ma sterowanie elektryczna przepustnica, więc wkładając kompa od k24 z accorda musiałbyś przełożyć pedał gazu, i przepustnice elektryczna i oczywiście wiązkę, co też ogranicza bo te przepustnice mają 62mm. Można od tsx i innych 64-67 ale kosztowne.

Jak będziesz uruchamiac na czymś podobnym jak hondata to wyjdzie ze strojeniem 3tys w górę.

Najtańszy sposób i wcale nie najgorszy, kupic kompa od accorda z silnikiem k20a6 przed liftem który był pod przepustnice na linke. Wiązka pasuje, jedyne co to błąd egr będzie wybijac. Ten komp jest pod sondę szerokopasmowa, ładnie też się sam dostraja ale nie znaczy, że będzie miał zaraz pełną moc jak po strojeniu. Na accorda forum jest kilka osób które ma k24a3 na kompie k20a6 i jeżdżą tak już kilka lat i nic się nie dzieje, a na hamowni pokazywało identyczne moce co na seryjnym kompie k24a3 z elektr. przepustnica.

Na te kompy jest kilka osób które wgrają ci mapy, czyli reflash, albo wystroją

xdiZasterx
27-09-17, 22:44
Tz miałem na myśli K20A2, kupiłem kpl. swap z wiązkami, ecu, osprzętem, skrzynia. Silnik jest oka ale mimo wszystko chce otworzyć żeby zrobic juz głowice ( uszczelniacze etc. ) żeby mieć juz spokój. Dlatego też padł pomysł wsadzenia odrazu dołu z K24 i gory z mojego K20. Dlatego też pytam co zostaje z K24 typu korbowody, wał etc.

Co do ecu to raczej bede celował przyszłościowo i zainteresuje sie hondatą, żeby moc stroić bez problemów.

Czyli gora K20A2 dol K24A3 i komp od K20A2 + hondata ogarnie sterowanie?

maniek__007
28-09-17, 00:41
Dół to dół. Tylko głowice zmieniasz. Zostań narazie przy słupku k20a2. Nie wiem ile w tym prawdy ale głowica od k24a3 ma lepsze przepływy, i co najwyżej w słupku k24 zmieniają walki i robią porting kanałów.
Hondata oczywiście, że ogarnie tylko musisz wystroić najpierw.

xdiZasterx
29-09-17, 01:04
Już się całkowicie pogubiłem. :D Z tego co piszesz wychodzi na to ze miał bym wrzucić cały K24A3 ewentualnie wałek z K20 i tyle. Albo źle to odebrałem albo nie ogarniam na nockach. :D Z tego co już kiedyś czytałem trzeba wrzucić całą głowicę z wałkiem z K20A2 cały osprzęt z K20A2, pompa oleju z K20A2 i blok z K24A3 oczywiście z wałem korbowym, oraz korbami. Podłączone wszystko na ECU z K20A2. Przy takiej kombinacji tłoki mają zostać z K20A2 czy K24A3.

maniek__007
29-09-17, 08:56
Piszesz ze chcesz głowice zmieniać to dla czego mam Ci bronić.
Ja bym zrobił jak wcześniej pisałem słupek k24a2. Wymienić walki od k20a2, albo od k24z3, wymienić pompę od k20a2.

robivitez
30-09-17, 17:29
Wałek wydechowy lepiej zostawic ten z K24, jest to najlepszy OEM wałek wydechowy. :cool:

maniek__007
01-10-17, 11:18
A ssacy do k24 ten z k24a2 po 2006. Ja u siebie taki setup zostawiam jedynie koło vtc albo do frezowania albo 50st

wosiu
03-10-17, 23:04
ja teraz zaczynam zbierac czesci na franka i przyznam sie ze sie zgubilem w tym co piszecie. Frank po zmianie glowicy na k20 powinien miec ok 230hp. Ciezko uwierzyc ze mozna to osiagnac zmieniajac sam walek

blackrain
03-10-17, 23:27
Polecam lekturę k20a.org. Dużo bardziej wiarygodne niż niektóre tutejsze historie wyssane z palca.

maniek__007
04-10-17, 10:20
Co według Ciebie jest wyssane z palca.
Wejdź na accorda klub polska dział Tuning/Mechaniczny/podniesienie mocy k24.
Po zmianie wydechu na większą średnicę 2.5 cala kolektor 4-2-1 i jakieś CAI albo kolektor ssacy rbc rsp, plus reflesh albo strojenie osiąga się srednio 205-230km w zaleznosci co jest, do tego np. Uszczelka termo pod korektor ssacy odlaczenie podgrzewania przepustnicy, pominięcie kanaly cieczy w korektor ssacy albo owinięcie bandazem korektora wydechowego.

Przykład:
Użytkownik: slasz129 wkleić teraz zrzut z hamowni
odnosnie co mam ja zrobione.
wynik max 220KM i 240Nm
dolot rura liczona przez fawora i stozek niczym nie odgrodzony od ciepłego powietrza.
ssak rsp po wlasnym portingu trąbek.
przepustnica ori bo wieksza nie poszla.
wydech 421 decat w formie tlumika przelotowego wydech 2.5 cala z przejściem na 2x 2 cale.
strojenie Ralfiego
http://www.accordklubpolska.pl/index.php?/topic/2771-podniesienie-mocy-k24/page-36#entry884363

K24 przez większą pojemność trochę inaczej ma się do k20. Jak chcesz wysoko kręcić k24 to zmieniasz pompę olejowa, nawet na k20a.org rozpisuja że ten mod daje 6-10km

Wiadomo wyniki z hamowni nie są na 100% pewne ile co ma, ale jest to odniesienie do modow, jak ktoś wkleja ze w seri miał 182-188km a potem 210-230 to coś poszło do przodu.

Ja teraz takie coś składam jak wystroje wrzucę wykres.
-Silnik k24a2 rok 2007 w serii 205km czyli z innym walkiem ssacym, tlokami, korbami itp doczytajcie
-Do tego kolektor ssacy PRB z ep3 razem z przepustnica
-Uszczelka termo pod korektor ssacy 3mm
-Odłączenie podgrzewania przepustnicy jednoczesnie przez korektor PRB nie idzie kanał cieczy bo go nie podgrzewa
-wydech 2.5 całą z dwoma przelotowymi, korektor 4-2-1 dlugi owinięty bandazem.
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/f869819dac03.jpg (https://naforum.zapodaj.net/f869819dac03.jpg.html)
Będziemy kręcić do 7600-7800 i nie zmieniam pompy oleju, jak w przyszłości zmienię to zakrece wyżej jeśli będzie sens

Z naszego forum i głowice jak się nie mylę ma k24 bo na 4 stronie widać na zdjęciu knaly pod kol ssacy z glowicy.
Obadaj temat
http://civicklub.pl/forum/showthread.php?266440-Toyota-mr-s-k24-RACE-CAR

adrianp02
17-10-17, 09:45
Wałek wydechowy lepiej zostawic ten z K24, jest to najlepszy OEM wałek wydechowy. :cool:

Robert ale to nie przypadkeim ten z K24A2 (TSX) ;) ja gdzies czytalem ze jest ciut ostrzejszy od tego z EP3 :)
Co do reszty to Głowica z K20A2 bedzie lepsza jeśli chcesz kręcić wyżej. Ta z K24A3 bedzie lepsza ale pod turbo.
Łapa rozrządu musi byc z CR-V (oznaczenie PPA)
Kółko wałka ssacego zostaw z K24A3,przy kółku 50* jest zbyt duże ryzyko kolizji niestety przy seryjnych tłokach K24A3,no chyba że dasz dół K24Z3 bo to najlepszy seryjny dół (najgrubsze korby,najlepsze CR i głębsze wyciecia w tłokach pod zawory)
Ssący z FN2 (najtańsza opcja dla K24 a najlepsze rezultaty) zrobisz tylko porting i dziekuje :)

maniek__007
18-10-17, 07:51
Wydechowy w k24a2 i k24a3 jest ten sam tylko po 2006 roku w k24a2 zmienili ssacy. No i tłoki w k24a2 tylko po 2006r mają więcej wybrane pod zawory ssace, i jeszcze kilka innych rzeczy, co prawda w Polsce ciężko go dostać więc lepiej brać k24a3 przed liftem albo k24z3

Daniel_Wro
09-11-17, 13:55
Panowie, jakie bede w przyblizeniu koszty takiego franka? majac EP3 czyli glowice.

kostek_
09-11-17, 16:43
A dlaczego chcesz to robić na głowicy k20?

Wrzuć kompletny słupek k24a3. Zmieniasz tylko kółko VTC na to z k20 bo jest inne, kompletny zestaw pompy oleju z K20 i będzie dobrze. No i oczywiście szukaj silnika z polifta.

Słupek 3tys
Pompa oleju kompletny zestaw nowy 2tys
Kolki vtc 200zł
Łapa rozrządu crv 250zl.



Koszta będą mniejsze jeśli przerzucisz kit pompy że swojego silnika.

i goon
01-01-18, 12:27
K24A3 vs K20A2

Wartość nominalna wzniosu krzywki wałka:

K24A3 SSANIE......../\........ K20A2 SSANIE

PRI 33,416 mm.................PRI 32.791 mm
MID 35,032 mm................MID 35.534 mm
SEC 33,416 mm................SEC 32.678 mm

K24A3 WYDECH.................K20A2 WYDECH

PRI 32,994 mm.................PRI 32.772 mm
MID 35,090 mm................MID 34.768 mm
SEC 32,994 mm................SEC 32.661 mm

Wymiary zaworu

K24A3 SSANIE......../\........ K20A2 SSANIE

średnica grzybka:
34,85-35,15 mm................34.85 - 35.15 mm
długość zaworu:
108,7-109,5 mm................108.8 - 109.4 mm

K24A3 WYDECH.................K20A2 WYDECH

średnica grzybka:
29,85-30,15 mm................29.85 - 30.15 mm
długość zaworu:
108,3-109,1 mm................108.4 - 109.0 mm

Średnica cylindra

K24A3.................../\........ K20A2
A: 87,010-87,020 mm........A:86.010 - 86.020 mm
B: 87,000-87,010 mm........B:86.000 - 86.010 mm

Teraz już wszystko jasne i jak złożyć Franka jak najlepszym sposobem
by uzyskać maksimum.

Kubamikus
04-01-18, 15:26
Mam pytanko a nie chce zaczynać nowego tematu.. ;)
To jak to jest z odpalaniem k20 w budzie eg na oem ecu EP3? Da rade bez hondaty czy nie ? ;)

i goon
18-01-18, 08:02
Performance Tuning, Turbocharging & Supercharging Books
http://www.ecuedit.com/performance-tuning-turbocharging-supercharging-books-t8807

min.
Engine Management Advanced Tuning (Greg Banish)
Modern Engine Tuning (Graham Bell)
Supercharging, Turbocharging & Nitrous Oxide Perfomance Handbook (Earl Davis)
Turbochargers (Hugh MacInnes)

itp. idt. Enjoy

tommmmm
24-05-18, 07:03
Robert ale to nie przypadkeim ten z K24A2 (TSX) ;) ja gdzies czytalem ze jest ciut ostrzejszy od tego z EP3 :)
Co do reszty to Głowica z K20A2 bedzie lepsza jeśli chcesz kręcić wyżej. Ta z K24A3 bedzie lepsza ale pod turbo.
Łapa rozrządu musi byc z CR-V (oznaczenie PPA)
Kółko wałka ssacego zostaw z K24A3,przy kółku 50* jest zbyt duże ryzyko kolizji niestety przy seryjnych tłokach K24A3,no chyba że dasz dół K24Z3 bo to najlepszy seryjny dół (najgrubsze korby,najlepsze CR i głębsze wyciecia w tłokach pod zawory)
Ssący z FN2 (najtańsza opcja dla K24 a najlepsze rezultaty) zrobisz tylko porting i dziekuje :)

Masz może numer OEM tej łapy?Czemu musi być akurat ta?

Rumcyk27
04-06-18, 22:51
Bo to jest połączenie łapy k24 i k20a2 w jednym. Nie zawiesisz silnika k24, czy K20a2, A3 na org łapie z k24, dlatego potrzebujesz tą łapkę. Możesz też poszukać słupka z CRV 2.4 i zakupić taką łapkę, Jest ona nieco wydłużona względem łapy tej, o której mówią chłopaki, ale to w niczym nie przeszkadza, a nawet gdyby - zawsze możesz ją obciąć.

robivitez
10-06-18, 10:05
Masz może numer OEM tej łapy?Czemu musi być akurat ta?

Prosze bardzo: ;) http://bfy.tw/IXI7

tommmmm
27-06-18, 16:18
Prosze bardzo: ;) http://bfy.tw/IXI7

Dzięki :P.Zastanawia mnie jedno, w FN2 K20Z4 też jest pompa oleju z wałkami balansującymi i kręci się silnik wysoko więc czemu nie można zakręcić też wyżej K24A3 na seryjnej pompie?Pomijam większe wykorbienie itd

Rumcyk27
19-07-18, 22:38
Można, tylko wszyscy upierają się przy zmianie na pompę k20a2,do 250 hp spokojnie powinna wystarczyć, tym bardziej, że w wielu aspektach jest lepsza od tej k20a2.

Chajupek
14-10-18, 09:21
czyli tak naprawdę nikt nie umie odpowiedzieć czemu przydałoby się zmienić pompę olejową z k20a2

Vajrus11
14-10-18, 19:31
Można, tylko wszyscy upierają się przy zmianie na pompę k20a2,do 250 hp spokojnie powinna wystarczyć, tym bardziej, że w wielu aspektach jest lepsza od tej k20a2.

Tu raczej nie chodzi o moc silnika tylko o obroty.

czyli tak naprawdę nikt nie umie odpowiedzieć czemu przydałoby się zmienić pompę olejową z k20a2

Łap kiedyś przy swapie na k20 szukałem właśnie czegoś o pompach czy rzeczywiście jest tak że trzeba wsadzać tą z a2 i w sumie wyszło na to że trzeba bo jest pomiędzy nimi różnica. I cytat o co chodzi z tymi pompami.

"For part of the last 3 years we have been working on some of the weak points of the K series motors. The oiling systems have a few big issues that have been addressed and fixed. Most people have thought that the rod bearings weren’t up to the task. But the bearings are fine, it is the oil pump that is the problem. At 8,500 rpm’s the pump starts to loose efficiency and the volume it needs to deliver starts to drop. The speed of the pump at 8,500 rpm’s is 13,600 rpm’s. That is very fast, in comparison the B series turns the pump at crank speed. And most dry sump pumps turn ½ crank speed. But to run the iVTEC and VTEC the pump needs to be able to supply a lot of oil to make them work correctly at low rpm’s. The same problem with the cam towers, the supply of oil is marginal so we have externally oiled the can tower to eliminate that problem. The only other major issue is the water pump also goes into cavitation at high engine speeds. So to develop durable race engines we had to address these issues and fix them."

Tommi01
01-11-18, 09:51
czyli tak naprawdę nikt nie umie odpowiedzieć czemu przydałoby się zmienić pompę olejową z k20a2

https://www.tdi-plc.com/wp-content/uploads/2010/12/3.-TODA-oil-pump-and-stock-balancer-shafts-oil-pump.jpg

seryjna do 8600 spokojnie a k24 itak tyle nie zakręcisz ...
tu chodzi o dodatkową moc z racji wywalania wałków z pompy

maniek__007
07-11-18, 10:53
Wyciąć wałki to nie problem. Ja u siebie tak zrobię.
Bardziej chodzi o przełożenie.
Ta z k20a2 ma 1.6:1 A z k24a3/2 2:1 czyli kręcąc silnik do 8000rpm pompa z k20a2 będzie miała okolo 13000rpm, a ta z k24 przy 8000rpm osiągnie 16000rpm,
Na tsx forum na pompie k24 kręcą powyzej 8000rpm ale usuwają wałki, bo może tak byc ze sie zatrą, choć nie wiedziałem zdjęcia nigdzie uszkodzonej pompy oleju przez wysokie obroty.
Jeśli chodzi o wydajność to do turbo lepsza będzie ta z k24. Jeśli chodzi o wysokie obroty typu 9000rpm to tu większość wybiera tą z k20a2 po to żeby uniknąć kawitacji oleju.
A wracając do wałków to fn2 k20z4 też je ma...

fumo
11-11-18, 19:15
Tak przy okazji. Może już widzieliście głowice K20C1 Turbo? Tak sobie fantazjując to bym wsadził ssący z 160KM K20 jakby podeszło, gdyż lubię cyferki
i może podnosiłby niuton-ki na starcie.
https://www.youtube.com/watch?v=BtkGMUY-4hs

tommmmm
08-01-19, 13:11
Do K24A3 lepiej wrzucić wałek ssący z K20A2 czy K20Z4? Który da lepsze przyrosty mocy?

Paputek
08-01-19, 16:25
Te walki są identyczne .

monstes
09-01-19, 21:26
wałki z k20a2 i k20z4 nie są identyczne, Tomek jeżeli chcesz wymieniać wałki to albo k24z3 ssący albo ssący i wydechowy z k20a2/k20z4

tommmmm
09-01-19, 22:35
wałki z k20a2 i k20z4 nie są identyczne, Tomek jeżeli chcesz wymieniać wałki to albo k24z3 ssący albo ssący i wydechowy z k20a2/k20z4

A jesteś w stanie powiedzieć czym różnią się wałki K20A2 od tych K20Z4?

Kolos
03-02-19, 13:54
Myślałem nam założeniem nowego tematu ale ten wątek wydaje się odpowiedni. Do rzeczy powoli zaczynam rozglądać się za swapem do accorda. ostatnio trafiłem na ogłoszenie z 'frankiem', link>>> https://www.olx.pl/oferta/slupek-k24a3-k20a2-frank-260km-CID5-IDylX9V.html#4ac95e0530.
Mam kilka pytań, jeśli w późniejszym czasie myślałbym nad turbo lepsza czy ten frank nadawał by się do tego? Głównie chodzi o pompe czy lepszy opcja jest ta z k24 czy k20?
Czy jakakolwiek skrzynia automatyczna to udźwignie czy jest sens szukac sekwencji?

Paputek
03-02-19, 19:36
Do jakiego chcesz to accorda ??

Kolos
04-02-19, 11:37
Do jakiego chcesz to accorda ??

Zapomniałem o najważniejszym 6gen,juz jedna w pl jest.

93karol
05-01-20, 18:25
Założenie tylko Wałka k20a2 /k20z4 Ssacego jest nie zalecane?

pitbullbk
14-04-20, 19:04
Witam czy ktoś ma pomysł na zwiększenie mocy w CRV 3 z silnikiem K24z1 ?

krzysiek50
20-04-20, 12:27
Turbo albo kompresor

pitbullbk
21-04-20, 20:09
Myślałem bardziej nad głowicą od K20 a tłoki od accorda tylko czy warto i ile można z tego setapu uzyskać

Lucas.FK2
23-04-20, 13:36
Przede wszystkim skupiłbym się nad najważniejszymi punktami tj. głowica -K20Z4 najlepiej z wałkami, kolektor ssący + wydechowy ewentualnie dolot wystroić to jakoś i na pewno przyniesie pożądany rezultat.

pitbullbk
04-05-20, 07:23
No właśnie jaki ? Bo ten mój K24 ma podobno niski stopień sprężania i czy nie lepiej na otwartym silniku zrobić tłoki ale jaki i co to pytanie do was koledzy