PDA

Zobacz pełną wersję : CIVIC EJ6 Przelotowy wydech i usunięcie kata



robczi_ej6
26-09-17, 22:39
Siemanko hondziarze, przymierzam się do zrobienia przelotu i wsadzeniu kolektora 4-2-1 ebayowego.
I mam pytanie czy jeśli wydech bedzie się składał kolejno z 4-2-1 -> środkowy Turbo Works 45cm -> końcowy WM Sport ala Mugen100mm -> wszystko łączone stalą aluminiowaną, to czy nie będzie dziwnych metalicznych drgań i nie będzie za głośno? Jeśli ktoś miał bądź ma na podobnych cześciach zbudowany przelot to prosze o info jak to gadało i wgl :D I ile moge dostać za katalizator, pochodzi od silnika d16y7 czyli tam gdzie jest ta nieszczęsna konstrukcja kolekto-katalizatora :mad: I czy odczuje jakieś przyrosty mocy, będzie leszy dół/góra? Pozdrawiam :)

edit: cały wydech na 2"

firstborne
27-09-17, 00:56
Głośno będzie na 101%. Kaszaniastego WM sporta zamień na oem look-a od Hammera czy M-tech, czy nawet komorowy od Proexa, naprawdę wyjdzie Ci to na dobre. Środkowy tłumik niweluje te wibracje, metaliczny podźwięk itd., przynajmniej ja tak miałem w moim Y7 gdzie przy 4-2-1 do końca rura i oem look drżało strasznie. Przelot w środku załatwił tą sprawę, ale potem wywaliło mi dziurę w końcowym więc awaryjnie dałem "rurę" Blackflame (coś jak WM, lecz lepszego sortu nazwijmy), darło to ryja niemiłosiernie, a bez wkładki zupełnie nie dało się jechać. Chcesz porządnie to daj ten 4-2-1, jakiś przelotowy w środku a na końcu tłumik od ww. Chyba, że chcesz przejść przez to (jak wszyscy zresztą), kupić tego WM-a, nabawić się migreny oraz wpienienia by potem i tak to zmienić. Za kata dostaniesz nie wiem...3 lub 4 stówy.

Więcej informacji znajdziesz w tym temacie:
http://civicklub.pl/forum/showthread.php?152377-t%B3umik-ko%F1cowy-wydech-katalizator

...szukaj na 2 raz.

robczi_ej6
27-09-17, 12:06
Dzięki za odpowiedź, pojezdże przez zime z WM'em i potem jakiś oem look wjedzie ;)