alienek
13-09-17, 20:04
witam,
zmieniam kolektor w moim d16w1 (pozioma przepustnica) na kolektor od d16w5 (pionowa) -> obydwa pochodzą z HR-V.. ale są to odpowiedniki dla d16y7 i d16y8
natrafiłem na 2 problemy, pierwszy to jest podłączenie podciśnień; czy moge je podłączyć jak na fotce
http://i63.tinypic.com/2r586x3.jpg
z tym ze do COLD START ASIST potrzebuje zaworek FIA który podłąłcza sie do obudowy termostatu.. niestety nie posiadam ani takiej obudowy ani tym bardziej zaworka..
http://i11.tinypic.com/2q2gxs4.jpg
czy może tak ?
http://i63.tinypic.com/ilw0p5.jpg
druga sprawa to co zrobić z silniczkiem krokowym na kolektorze ?? przełożyłem swoją przepustnice z silniczkiem krokowym i teraz niewiem czy tamten może zostać ? czy mam go jakoś zaślepić czy zdemontować..
aha co do zaworka odmy to źle go podpisałem to jest zaworek jednokierunkowy i miałem go na dolnym króćcu jak jest opisane na pierwszym zdjeciu
prosze o pomoc :)
zmieniam kolektor w moim d16w1 (pozioma przepustnica) na kolektor od d16w5 (pionowa) -> obydwa pochodzą z HR-V.. ale są to odpowiedniki dla d16y7 i d16y8
natrafiłem na 2 problemy, pierwszy to jest podłączenie podciśnień; czy moge je podłączyć jak na fotce
http://i63.tinypic.com/2r586x3.jpg
z tym ze do COLD START ASIST potrzebuje zaworek FIA który podłąłcza sie do obudowy termostatu.. niestety nie posiadam ani takiej obudowy ani tym bardziej zaworka..
http://i11.tinypic.com/2q2gxs4.jpg
czy może tak ?
http://i63.tinypic.com/ilw0p5.jpg
druga sprawa to co zrobić z silniczkiem krokowym na kolektorze ?? przełożyłem swoją przepustnice z silniczkiem krokowym i teraz niewiem czy tamten może zostać ? czy mam go jakoś zaślepić czy zdemontować..
aha co do zaworka odmy to źle go podpisałem to jest zaworek jednokierunkowy i miałem go na dolnym króćcu jak jest opisane na pierwszym zdjeciu
prosze o pomoc :)