PDA

Zobacz pełną wersję : swap kolektora d16y8 i problem z podłączeniem



alienek
13-09-17, 20:04
witam,
zmieniam kolektor w moim d16w1 (pozioma przepustnica) na kolektor od d16w5 (pionowa) -> obydwa pochodzą z HR-V.. ale są to odpowiedniki dla d16y7 i d16y8
natrafiłem na 2 problemy, pierwszy to jest podłączenie podciśnień; czy moge je podłączyć jak na fotce
http://i63.tinypic.com/2r586x3.jpg

z tym ze do COLD START ASIST potrzebuje zaworek FIA który podłąłcza sie do obudowy termostatu.. niestety nie posiadam ani takiej obudowy ani tym bardziej zaworka..
http://i11.tinypic.com/2q2gxs4.jpg

czy może tak ?

http://i63.tinypic.com/ilw0p5.jpg

druga sprawa to co zrobić z silniczkiem krokowym na kolektorze ?? przełożyłem swoją przepustnice z silniczkiem krokowym i teraz niewiem czy tamten może zostać ? czy mam go jakoś zaślepić czy zdemontować..

aha co do zaworka odmy to źle go podpisałem to jest zaworek jednokierunkowy i miałem go na dolnym króćcu jak jest opisane na pierwszym zdjeciu
prosze o pomoc :)

Szczur[R]
14-09-17, 10:20
Cold start musisz zaślepić jeśli nie masz termostatu z zaworkiem. Żeby taki zaworek założyć potrzebujesz całość z obudową termostatu wymienić. Np d16w4 ma taką.

alienek
14-09-17, 15:24
już wiem jak to powinno być :)
http://i64.tinypic.com/2a50l7t.jpg
znalazłem odpowiednią obudowe termostatu i zamówiłem :) jak przyjdzie to podłącze ten zaworek FIA



SILNICZEK KROKOWY NA KOLEKTORZE NALEŻY ZDEMONTOWAĆ A DZIURY PO NIM ZAŚLEPIĆ SZCZELNIE ŻEBY NIE BYŁO PROBLEMU Z OBROTAMI np, blaszką alu z puszki :) przynajmniej tak piszą na D-series.org