Zobacz pełną wersję : półośki inne Swap EG K24
Witam Panowie, jestem tu nowy, proszę nie krzyczcie na mnie, gdyż z pewnością taki temat był wałkowany, jednak muszę odgrzać go nieco. a mianowicie; Stoi mi w garażu bezczynnie K24 po remoncie z odpowiednim wałkiem i skrzynią 6sp z dobrym FD z Type R i wystrojoną elektroniką, przymierzam się powoli do swapa do Civica V gen ( będę szukał dobrej budy) - bardzie podoba mi się VI gen, no ale cóż zobaczymy jak wyjdzie, ale mój problem sprowadza się do problemu z półośkami oraz kolektorem wydechowym do takiego swapa. Czym różnią się półośki z V gen pomiedzy tymi z VII gen - ilością zębów na przegubie zewnętrznym, długością??? A czy nie prościej zmienić zwrotnice od np EP3 lub Type S czy jakiś inne, jeśli tak to jakie, drugi problem to kolektor wydechowy, z czego najlepiej go zastosować z AccVII, EP3 FN2? a później dorobić pipe`a, czy lepiej wyspawać nowego, jeśli macie namiary na firmy zajmujące się dorobieniem przegubu, półosiek lub kolektora, ewentualnie, skąd można kupić gotowca. Z resztą gratów powinienem sobie poradzić. Pzdr.
Z tego co słyszałem półośki z r'ki a przeguby od b serii...przy serii ej9 tak słyszałem.
Tak ooloski tak dokladnie, ale gdyby byly problemy z poloskami to polecam motomax z Torunia, dorobia patyk takiej dlugosci jak bedzie trzeba .
Kol wydechowy musi byc pod swap pod dana bude inaczej nie wejdzie. Ewentualnie wyspawany custom.
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
No to zostanie mi tylko problem z kolektorem wydechowym, skoro półośki da radę ogarnąć. Słyszałem już kiedyś o tej firmie Motomax. Ktoś już takie cudo u nich robił, chciałbym dowiedzieć się jaki przewidywany koszt takiej usługi, bo może nie warte zachodu jest szukanie i przerabianie, a wytworzenie nowej, a piastę koła można zaadoptować z nowszej wersji??? Piję do hamulców, bo przecież jak się to rozpędzi, to trzeba się kiedyś zatrzymać, więc zdałoby się zamontować większe heble.
No to zostanie mi tylko problem z kolektorem wydechowym, skoro półośki da radę ogarnąć. Słyszałem już kiedyś o tej firmie Motomax. Ktoś już takie cudo u nich robił, chciałbym dowiedzieć się jaki przewidywany koszt takiej usługi, bo może nie warte zachodu jest szukanie i przerabianie, a wytworzenie nowej, a piastę koła można zaadoptować z nowszej wersji??? Piję do hamulców, bo przecież jak się to rozpędzi, to trzeba się kiedyś zatrzymać, więc zdałoby się zamontować większe heble.
Koszt półosiek to ok 1000zł (1200 znajomy płacił 3 lata temu), hamulce ? swapów od koloru do wyboru 262,282,300mm zależy od budżetu. Co do kolektorów to żaden problem, dedykowane pod swapa k masz od DC, przez Skunki, bloxy itp its, chyba nawet z tańszych to MeganRacing ma ale ręki sobie uciąć nie dam. Teraz do K serii masz pełne gotowce jest to łatwiej wsadzić niż B.
Co do hamulcow to z typera mozna conajwyzej wziac tarczei zaciski, zawieszenie jest oparte o kolumne mcpersona i raczej do eg go nie wcisniesz. Mozna za to smialo przelozyc 262 mm z vti a jak bedzie za male to p&p na te zwrotnice wejdzie 282 z accorda lub prelude
da sie zlozyc walczylem troche ze zwrotnicami piastami hamulcami zeby zalozyc hamulec od typera 300 do eg potrzeba zwrotnice od 262 eg badz ej , w ta zwrotnice pasuje piasta 5x114 z typera badz civica sport ( typer 28frezow ) civic sport 26 frezow zaciski od typera to dupa bo srednica tloczka 56 tyle samo co w inNych
jarzma pasuja od vii zamiennie z v gen i vi gen z tym ze prawy zacisk na lewa strone
v , vi gen maly zaciski z przodu kola vii gen ma z tylu dlatego musimy odwrocic zeby odpowietrznik byl u gory
czyli w skrocie
zwrotnica 262 eg
piasta 5x114 ,3
tarcza ep3 typer 300
jarzmo ep3 typer
zaciski wedle uznania ja mam od streama jarzma i zaciski bo mialy wieksze klocki ( powierzchnia cierna )
mozna zalozyc co komu pasuje od wiekszosci hond pasuja na te dwie sruby mocujace , tylko pilnowac srednic np jak jarzmo z hondy co miala 300 to tarcza 300
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.