Ober18
18-07-17, 11:19
Witam,
Kupiłem EJ2 z mocno dymiącym silnikiem. Myślałem, a może bardziej, miałem nadzieję, że pierścienie są zapieczone i wystarczy płukanka i nowy olej - nie pomogło.
Auto obecnie ma włozone D14, ale osprzęt chyba jest od D16, bo poprzedni właściciel (ja mam auto od tygodnia) mówił, że miało 1.6 i że tylko dół zmienię i komputer i będzie śmigać.
Pytanie:
Jeśli nie dostanę w okolicy silnika od V gen, to mogę kupić od VI gen i złożyć to na tym osprzęcie, który mam?
Czy muszę coś dokładnie sprawdzić i ustalić (np. od której konkretnie wersji D16 mam osprzęt), czy też wszystko pasuje p&p?
Myślałem o tym że skoro obecnie jest D14, a w Łodzi łatwo i tanio dostanie się D14 z VI gena, to może będzie pasować p&p - proszę o potwierdzenie.
Dziękuję za wyrozumiałość i tolerowanie jeśli jakieś bzdury wypisuję - póki co miałem tylko d13 na gaźniku, silniki na wtrysku to dla mnie nowość i wiele muszę się nauczyć.
Kupiłem EJ2 z mocno dymiącym silnikiem. Myślałem, a może bardziej, miałem nadzieję, że pierścienie są zapieczone i wystarczy płukanka i nowy olej - nie pomogło.
Auto obecnie ma włozone D14, ale osprzęt chyba jest od D16, bo poprzedni właściciel (ja mam auto od tygodnia) mówił, że miało 1.6 i że tylko dół zmienię i komputer i będzie śmigać.
Pytanie:
Jeśli nie dostanę w okolicy silnika od V gen, to mogę kupić od VI gen i złożyć to na tym osprzęcie, który mam?
Czy muszę coś dokładnie sprawdzić i ustalić (np. od której konkretnie wersji D16 mam osprzęt), czy też wszystko pasuje p&p?
Myślałem o tym że skoro obecnie jest D14, a w Łodzi łatwo i tanio dostanie się D14 z VI gena, to może będzie pasować p&p - proszę o potwierdzenie.
Dziękuję za wyrozumiałość i tolerowanie jeśli jakieś bzdury wypisuję - póki co miałem tylko d13 na gaźniku, silniki na wtrysku to dla mnie nowość i wiele muszę się nauczyć.