Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Swap w Civic v



Krasnolud
25-06-17, 17:33
Panowie, przesiadlem się z saab'a 9-3 2.0t 300hp do jajka d15b2 i strasznie mnie irytują gulfy, passaty i e36, pytanie brzmi, wepcham silnik z a3 1.8t do Civica? (wyjdzie mnie taniej niż k20) opłaca się mi z tym bawić?

rtgg
25-06-17, 18:04
Panowie, przesiadlem się z saab'a 9-3 2.0t 300hp do jajka d15b2 i strasznie mnie irytują gulfy, passaty i e36, pytanie brzmi, wepcham silnik z a3 1.8t do Civica? (wyjdzie mnie taniej niż k20) opłaca się mi z tym bawić?


Niedawno zakładałeś temat z podniesieniem mocy w 1.5... Teraz zakładasz temat z przekładką 1.8 T z audi... Powiem tobie to tak, nigdy nie przekładałem silnika z audi do civica ale przekładałem f20b3 do escorta i powiem tylko tyle, licząc pieniądze które zostały na to wydane i czas oczekiwania na części które trzeba dorobić na zamówienie miał bym półtora K serii no ale jak to się mówi klient chce klient ma. Druga sprawa znajdź kogoś kto się tego podejmie. Nie gra nie warta świeczki i na pewno nie wyjdzie taniej niż przekładka na K serie, gdzie wszystko kupujesz gotowe i wystarczy wyciągnąć stary silnik i włożyć nowy. Trochę głupi temat...

Krasnolud
25-06-17, 20:38
Dlaczego? Spaware i diaxa każdy w domu ma... Nie stać mnie wydać 6k na k20, cały silnik 1.8 to 2.5k, interesuje mnie tylko czy ten silnik wejdzie i wszystko zmieści się pod maską... Jeżeli w e30 wkładają 2jz, zamiast uturbiac potwora 4.4 v8, to myślałem, że wygodniej będzie innego tańszego gotowca wsadzić...

FaziRBK
25-06-17, 21:19
No sam silnik 6k ale bez 15 do całego swapu to nie masz co podchodzić :)
A wątpliwe, żeby ktoś u nas wkładał 1.8t z Audi do civica. Możesz zawsze zrobić to samemu skoro każdy ma w domu diaxa i spawarkę :)
Pozostaje tylko rozwiązać kilka problemów. Wyspawać łapy i powiesić silnik prosto, wymyślić jak urzeźbić półosie aby pasowały pod zwrotnice, jak zrobić elektrykę + komputer, który to wysteruje, wyspawać wydech pod to(ale jeżeli masz spawarkę to sobie pewnie poradzisz). Myślę, że te kwestie mogą być najtrudniejsze do rozwiązania.
Gotowych łap i półosi do civica pod ten silnik nie kupisz :)

siara87
25-06-17, 23:43
Z tym 15 kola za k serie to troche przesada bo jest spiro osob ktore wrzucaly to z wiazka i kompem od ep3 i lapami wlasnej roboty i ponizej 10k mialy wszystko na gotowo. Jesli sam sobie ogarniesz lapy i elektryke to trzymam kciuki zeby to dobrze smigalo bo calosc ma niezly potencjal, a 1,8 t nie wudaje sie wcale wieksze od Bserii wiec mysle ze piwinno sie zmiescic

rtgg
26-06-17, 00:19
Dlaczego? Spaware i diaxa każdy w domu ma... Nie stać mnie wydać 6k na k20, cały silnik 1.8 to 2.5k, interesuje mnie tylko czy ten silnik wejdzie i wszystko zmieści się pod maską... Jeżeli w e30 wkładają 2jz, zamiast uturbiac potwora 4.4 v8, to myślałem, że wygodniej będzie innego tańszego gotowca wsadzić...

I kto te dziury po tej spawarce będzie potem łatał ? Pogadaj sobie z jakimś drifterem i zapytaj dlaczego nie wkłada się turbo do v8 i dlaczego wybiera się np 2jz czy rb25/26 do driftu... Chcesz mieć 1.8 T z audi to po prostu sprzedaj civica dołóż i kup sobie a3 T i po sprawie. Na ceny silników nie patrz bo mieć silnik to jedno a włożyć go i zrobić aby to jechało to drugie. Gotowcem to możesz nazwać kompletnego swapa d16 bo to faktycznie kupujesz przekładasz zmieniasz komputer i jedziesz...

@@@@Siara87

Wiesz co oczywiście że się zmieścisz. Ściągniesz ep3 czy Accorda z UK wyjdzie nawet taniej... Ale widzisz nie każdy ma możliwość ściągnąć sobie samochód z UK, tak jak nie każdy ma możliwość zrobić sobie samemu takie swapa. Niestety trochę trzeba się na tym znać. Ludzie potrafią nieźle naknocić przekładając D serie czy nawet głupiego ssaka. Więc ja daje koszta minimalne bo to jest minimum z wrzuceniem tego do auta i standardowym jak to ktoś kiedyś napisał "pakietem" startowym, oczywiście na osprzęcie z EP3 + kolektor i wydech. A co do 1.8 T zmieścić się zmieści ale jakie koszta będą wie tylko ten kto to zrobił ja takiej osoby nie znam. Osobiście bym się takiego swapa nie podejmował bo ja bym na tym nie zarobił a czasu poświęconego na to nikt by mi nie zwrócił. Ale podejrzewam że to jakiś kolejny fake temat.

Krasnolud
26-06-17, 12:13
Żaden fake... Ewentualnie h22 będzie łatwiej niż 1.8t?

FaziRBK
26-06-17, 13:16
Będzie. Ja akurat znam ten swap na wylot w civicu bo sam wkładałem go do siebie.
Ale potrzeba Ci, silnika, skrzyni, przeróbki wiązki, komputera, półosi, łap, wydechu. Do tego dochodzi rozrząd, jakieś uszczelki, większa chłodnica, jeżeli chcesz wspomaganie to troszkę rzeźby też jest.
P&P do tego civica to masz swap na d16vteca lub B serię jeżeli kupisz łapy od eg6.

rtgg
26-06-17, 21:37
Żaden fake... Ewentualnie h22 będzie łatwiej niż 1.8t?

pewnie że łatwiej z tym że h22 jeżeli trafisz padło to koszta remontu cię pochłoną w całości, chyba że mowa o słupku z accorda to od razu złom. I pamiętaj że tego nie pokręcisz tak jak B serii czy K. Jak za wszelką cenę nie chcesz D16 to zrób swapa na b20. W przyszłości głowica + osprzęt z b16/b18 i masz dobry silnik.

kamil39
27-06-17, 16:58
Ogólnie teraz pakowanie się w swapy w Hondzie to niestety, ale marnowanie kasy,
stare D/B/H serie po zajezadzane do granic wytrzymalosci, remonty mega drogie i czesto dlugo motor po remoncie nie wytrzymuje itd. Nad B20 też rozmyslałem, ale ponoc tuleje są slabe, problem z doborem panewek przy ewentualnym remoncie, i do tego niby z CRV silniki, a wiekszosc to smietniki. ogolnie wszystkie te silniki mają już koło 20 lat i często pol mln km za sobą, a tu nie chodzi by jakoś sie auto toczyło, lecz ciśniemy później z takiego staruszka ostatnie soki :) i kończy się to różnie
K seria znowu to duze rzeźbienie, a jak chce sie to skladac jak klocki lego, to graty są strasznie drogie.
Jedynie rozsądną opcja jest zrobienie d16 turbo, jeszcze finansowo ma to jakiś sens, w innym przypadku można swapa robic jedynie z przywiązania do auta, bo racjonalnie myslać to nie opłacalne.
Jak Ci odpowiada 1,8 T to poszukałbym jakiegos A4 z napedem na 4, zmodzić na te 250-300 koni i auto napewno da frajdy tyle, co modowany Civic, a moze i wiećej..

rtgg
27-06-17, 18:17
Ogólnie teraz pakowanie się w swapy w Hondzie to niestety, ale marnowanie kasy,
stare D/B/H serie po zajezadzane do granic wytrzymalosci, remonty mega drogie i czesto dlugo motor po remoncie nie wytrzymuje itd. Nad B20 też rozmyslałem, ale ponoc tuleje są slabe, problem z doborem panewek przy ewentualnym remoncie, i do tego niby z CRV silniki, a wiekszosc to smietniki. ogolnie wszystkie te silniki mają już koło 20 lat i często pol mln km za sobą, a tu nie chodzi by jakoś sie auto toczyło, lecz ciśniemy później z takiego staruszka ostatnie soki :) i kończy się to różnie
K seria znowu to duze rzeźbienie, a jak chce sie to skladac jak klocki lego, to graty są strasznie drogie.
Jedynie rozsądną opcja jest zrobienie d16 turbo, jeszcze finansowo ma to jakiś sens, w innym przypadku można swapa robic jedynie z przywiązania do auta, bo racjonalnie myslać to nie opłacalne.
Jak Ci odpowiada 1,8 T to poszukałbym jakiegos A4 z napedem na 4, zmodzić na te 250-300 koni i auto napewno da frajdy tyle, co modowany Civic, a moze i wiećej..

Generalnie jakiekolwiek modzenie w jakimkolwiek aucie jest nie opłacalne bo "można" kupić szybszy samochód który jest seryjny. Ale jeżeli wchodzimy już w temat swapów to oczywiście że można wrzucić cokolwiek jeżeli w USA wrzucają SR20 czy RB25 to się da. Problem jest taki kto się u nas tego podejmie i za ile. Tanie wyjdzie kupić jakieś audi niż wrzucić to do civica. Jeżeli chodzi o silniki z CRV, nie wiem jak to wygląda w b20a, ale jeżeli chodzi o b20z to jest wszystko ok. Czy opłaca się zakładać na to czapkę z b16 czy b18 ? Jeżeli zrobisz to sam to jak najbardziej ale jeżeli będzie robił to ktoś to raczej już dołożył bym do K. Czy te silniki są zajechane hmm do nas na warsztat przyjeżdżają 2 crv od kilku lat na rzeczy eksploatacyjne + wymienione uszczelniacze na wale + pokrywa bo się twarda zrobiła. Jedna przebieg ok 440 druga 130k i nic się z silnikami nie dzieje.... B20 da się trafić spokojnie nie zajechane spokojnie.

NoLimited
03-07-17, 23:57
Polecam b16a2 a nie jakieś tam vagowskie 1.8t...
Sam u siebie w v genie swapowałem zapraszam na pw.