PDA

Zobacz pełną wersję : D15b2 kilka pytań

Krasnolud
22-06-17, 07:16
Siema. Ogólnie jestem nowy w temacie hondy, kupiłem D15b2 na dual punkcie, z lpg, ogólnie silnik jest po kapitalnym remoncie, jedzie fajnie, ale pytanie: czy świece NGK w tym modelu są prawidłowe? Czy warto bawić się w stożek? Silnik całkowicie seria, w jaki sposób można coś jeszcze wycisnąć z tego silnika? Od razu mówię, że nie interesuje mnie kupno innego silnika... I ostatnie pytanie, jest jakaś grupa na fb?

cichykzn
22-06-17, 07:37
świece są jak najbardziej okej, co do modów d15b2 poczytaj forum, jest tu multum informacji co i jak i na pewno znajdziesz wszystko co chcesz, opcja szukaj i jazda, a co do grup na fb jest ich pełno, zależy jakiej szukasz bo są do sprzedaży i kupowania części, do zadawania pytań etc

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

Krasnolud
22-06-17, 07:45
Mógłbyś podać nazwę najpopularniejszej takiej i takiej grupy? Wyskakują mi maksymalnie z 40 członkami...

cichykzn
22-06-17, 18:33
1.Szybkie pytania Honda Civic
2.Honda - Kupię, Sprzedam (auta, części) szybkie pytania.
3.Honda kupię, sprzedam lub zamienię(auta, części itp)

to są chyba 3 najbardziej popularne i w każdej po kilka/kilkanaście tysięcy osób

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

rtgg
22-06-17, 23:44
Siema. Ogólnie jestem nowy w temacie hondy, kupiłem D15b2 na dual punkcie, z lpg, ogólnie silnik jest po kapitalnym remoncie, jedzie fajnie, ale pytanie: czy świece NGK w tym modelu są prawidłowe? Czy warto bawić się w stożek? Silnik całkowicie seria, w jaki sposób można coś jeszcze wycisnąć z tego silnika? Od razu mówię, że nie interesuje mnie kupno innego silnika... I ostatnie pytanie, jest jakaś grupa na fb?