PDA

Zobacz pełną wersję : D15b2 kilka pytań



Krasnolud
22-06-17, 07:16
Siema. Ogólnie jestem nowy w temacie hondy, kupiłem D15b2 na dual punkcie, z lpg, ogólnie silnik jest po kapitalnym remoncie, jedzie fajnie, ale pytanie: czy świece NGK w tym modelu są prawidłowe? Czy warto bawić się w stożek? Silnik całkowicie seria, w jaki sposób można coś jeszcze wycisnąć z tego silnika? Od razu mówię, że nie interesuje mnie kupno innego silnika... I ostatnie pytanie, jest jakaś grupa na fb?

cichykzn
22-06-17, 07:37
świece są jak najbardziej okej, co do modów d15b2 poczytaj forum, jest tu multum informacji co i jak i na pewno znajdziesz wszystko co chcesz, opcja szukaj i jazda, a co do grup na fb jest ich pełno, zależy jakiej szukasz bo są do sprzedaży i kupowania części, do zadawania pytań etc

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

Krasnolud
22-06-17, 07:45
Mógłbyś podać nazwę najpopularniejszej takiej i takiej grupy? Wyskakują mi maksymalnie z 40 członkami...

cichykzn
22-06-17, 18:33
1.Szybkie pytania Honda Civic
2.Honda - Kupię, Sprzedam (auta, części) szybkie pytania.
3.Honda kupię, sprzedam lub zamienię(auta, części itp)

to są chyba 3 najbardziej popularne i w każdej po kilka/kilkanaście tysięcy osób

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

rtgg
22-06-17, 23:44
Siema. Ogólnie jestem nowy w temacie hondy, kupiłem D15b2 na dual punkcie, z lpg, ogólnie silnik jest po kapitalnym remoncie, jedzie fajnie, ale pytanie: czy świece NGK w tym modelu są prawidłowe? Czy warto bawić się w stożek? Silnik całkowicie seria, w jaki sposób można coś jeszcze wycisnąć z tego silnika? Od razu mówię, że nie interesuje mnie kupno innego silnika... I ostatnie pytanie, jest jakaś grupa na fb?

Świece ok. Jeżeli był to "kapitalny remont" to ok ale jak ten kapitalny remont skończył się na wymianie pierścieni to... Generalnie te silniki dużo nie znoszą kiedyś zrobiliśmy dwie podobne ej2 z b7 jedna wypluła ok 160 kuca a druga zatrzymała się koło 150. Niestety obie w różnym czasie ściągaliśmy lawetą do warsztatu, w jednej pękł wał a w drugiej korba wyszła bokiem łot taki przypadek tych silników. Co możesz zrobić a no możesz zbierać na K serie albo porobić co trzeba. Kupić kompa p06/ wiązkę z d15b7/ Kolektor dolotowy z d15z6/z8/y8 ew standardowy z d16z6. Zrobić cały wydech / zestroić zostawić ok tych 120 koni i zaprzestać modzenie bo generalnie to co podałem to koszt w przybliżeniu ok, 3-3.5k pln z robocizną. Jeżeli chcesz więcej mocy to dołóż do tych 3.5k jeszcze 1.5k kup swpa d16z6/y8/w4 załóż i Voila masz prawie 130 koni i jakieś większe pole manewru niż z tym 1.5. Ja rozumiem że to niby po remoncie i w ogóle ale uwierz mi że wszystko co bym zrobił w tym silniku to przeszedł na pełen wtrysk i ew zrobił wydech z dolotem. Bo to jest praktycznie bezpieczny max dla tych silników. Zaraz pewno ludzie mnie zjedzą i napiszą że da się nawet 170 koni z tego zrobić, no pewnie że się da ale to że uszczelniacze potem puszczają olej co chwila i co byś nie założył to i tak się wysra i musisz żyć w przeświadczeniu że każde mocniejsze depnięcie możesz oznaczać koniec żywota silnika. Sorry dla mnie gra nie warta świeczki albo przechodzisz na K serie albo zostajesz przy D ale D16 a nie tym co masz.

airman
23-06-17, 08:54
rtgg bez jaj, chłopak ledwo co kupił auto sam pisze że jest początkujący a ty mu radzisz zbierać na Kserie, której swap może wynieść 10xwartość zakupu danego auta:) Zakładam że z 2 tys kosztowało :)

D15B2/B7 - to nie żaden cud wiadomo ale na początek nie jest to zły motor. Może niektórym padają, EG mam 10 lat i nie padł, mocy jest sporo i oleju nie łyka po zmianie pierścieni.

Przy B2 taki Stage1 to wielopunktowy wtrysk z D16Z6 + kolektor wydechowy 4-2-1. Dodatkowo ECU P06 z mapą dedykowaną pod 1.5 MPFI. - wyjdzie z tego ok 120-125km.

Krasnolud jak chcesz się cieszyć autem a motor działa dobrze, to skup się na początek na sprawdzeniu zawieszenia, hamulców, stanu budy i zabezpieczeniu antykorozyjnym :)