PDA

Zobacz pełną wersję : wolne obroty



majta _gorska10
11-09-08, 21:49
mam hondę civic 1993 rok 1,3 16v zwykły gaznik,gasnie na wolnych obrotach .wymieniałem juz silniczek krokowy i nic to nie pomogło.POMOCY:

jero11
11-09-08, 23:19
sprawdź czy komp nie wyświetla jakiś błędów, jeśli nie to prawdopodobnie regulacja gaźnika pomoże.

Skoti
12-09-08, 09:23
Prawdopodobnie gażnik wystarczy wyregulować i tyle :)

piotrstrojek
12-09-08, 09:25
Z tyłu za gaźnikiem jest pokrętło od regulacji wolnych obrotów, może ktoś przy tym grzebał... gaśnie Ci po wyłączeniu ssania i po pełnym nagrzaniu ?

siemens_15
12-09-08, 13:26
Znajdź dobrego gaźnikowca, bo pierwszy lepszy tego dobrze nie ustawi, a może wręcz bardziej namieszać :-)

piotrstrojek
12-09-08, 13:46
Obroty na jałowym może sam wyregulować nie powoduje to wielkiej ingernecji w gaźnik - jest jeden warunek musi mieć obrotka - ustawia się ~ 850 obrotów i już...

Kolega nam jeszcze nie odpisał czy problem pojawia się na silniku nagrzanym czy zimnym bo ma to znaczenie...

Free
13-09-08, 14:38
Podepne się. U mnie co prawda silnik nie gaśnie, ale dostaje naprawdę niskie obroty (zaczyna się lekko autko trząść). Niestety mam golutką wersję - bez obrotka.

PS
Czy by mieć działający obrotomierz wystarczy kupić zegary z obrotkiem? Chodzi mi o to, czy jest domyślnie poprowadzony kabel itd...

siemens_15
13-09-08, 17:58
@Free

Sprawdź krokowy, a jak nie on to regulacja gaźnika jak było zalecone wcześniej w temacie. Co do zegarów to są plug and play, czyli odłączasz stare i wpinasz nowe bez żadnych kombinacji (masz 2 wtyczki).

1hes1
14-09-08, 18:37
Witam wszystkich! Jestem posiadaczem hondy civic 1,4 16V 3d z 88 roku od jakiegoś tygodnia i mam z nią problem. Otóż wymieniłem filtr na standardowy ponieważ wcześniejszy użytkownik miał założony od jakiegoś malucha żeby głośniej buczał i zaczął sie problem z obrotami... Gdy odpalam go rano, obroty na wolnym biegu są gdzieś w granicach 1500/ minute, gdy przejadę jakieś 500 metrów spadaj mi prawie do 0/minute i zaczyna mocno trząść jak w ciągniku ;/ Podciągałem je na lince ale wtedy falowały ;/ Gdy odłączyłem sondę lambda nie było różnicy. Może to jest jej wina? Aha. Zawsze przed włączeniem silnika pojawia mi sie na chwile kontrolka: taka pomarańczowa od modułu. Facet, który mi ja sprzedał był w serwisie i nie wiedzieli co to jest i że wszystko jest sprawne... Chłopaki pomocy !