Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : mody w d15b2



laciu
11-09-08, 19:43
Kilka prostych pytań, chcę jakiś ostrzejszy wałek w d15b2, od czego podejdzie bez szlifów i kombinacji? jakieś twardsze spręzynki - od czego? ewentualnei jeszcze jakei korby można włożyć aby dały lepszą kompreche? o ile mogę splanować głowice aby poprawić kompreche? czy można tutaj zmodzić ecu? znalazłem kilak topicó na ten teamt ale nie było zbyt jasno i wyrażnie napisane, a może ktoś już coś takieg orobił? pozdro ;)

Johny88
11-09-08, 21:34
Najlepsze wyjscie z numerkow D15B2 to jest zrobic mini-me bo masz niezly przyrost mocy w miare koszty a silnik na monowtrysku to nie najlepsza baza zeby wyciagac z niej duzo ja teraz eksperemntuje i wkladam turbo do mojego D15B2 bo mam drugi silnik w garazu a tak bym nie probowal i to nie prawda ze trzeba az tyle kasy turbina z diesla i lecisz:) pozdro

laciu
11-09-08, 22:06
no włąśnei chce coś innego niż wszyscy/wiekszosc, którzy swapuja albo robia mini me, czytalem cos o walku z d16a6/z2 i o sprezynkach z tego i np. mapy paliwa zmienic o ile sie da...

Johny88
11-09-08, 22:17
wszystko sie da tylko kase trzeba miec i trzeba kombinowac trzeba sprawdzac jakie walki pasuja itd. kupujesz wstawiasz to Ci da wiekszego kopa ale spalanie tez podskoczy ale skok mocy nie bedzie powalajacy zalezy co chcesz osiagnac i ile chcesz wydac
ja np. na turbine kolektor itd wydalem 400zl i czekam az pare rzeczy dojedzie i bede montowac to powiem jak poszly modyfikacje zostalo mi jeszcze sprawdzic szczelnosc chlodnicy oleju z BMW hehehe :P
pozdro
Co do map to dobry pomysl jest bo ja chcialem zrobic sobie 3 mapy cos a'la tor street i oszczedna jazda ale kumpel wogole czasu nie ma koszt tez nie maly ale tez cos daje wsumie kazda modyfikacja samochodu zazwyczaj jest na plus choc czasem bywa ze na minus.

Martin_urs
11-09-08, 22:36
no włąśnei chce coś innego niż wszyscy/wiekszosc, którzy swapuja albo robia mini me

Może wszyscy to robią, bo po prostu inne zabawy nie mają większego sensu?

minime nie wychodzi tak drogo, jak na spokojnie pozbierasz graty.

laciu
11-09-08, 22:52
ja nie mowie stanowcze NIE dla mini me tylko chce abyśmy znaleźli alternatywne rozwiązania ;)

Johny88
11-09-08, 23:02
mini-me na walkach od B16A2 heheheh zawsze jakis kompromis
dobra to zarty
najpierw musisz sie jednak zdecydowac a poziej drazyc jeden temat bo tak jestes rozsiany i sam nie wiesz czego chcesz.pozdrawiam.

laciu
12-09-08, 17:47
ja nie mowie z chce to albo tamto tylko poprostu chce poruszyc temat innegowalka, innych sprezynek itd...

Honda13
12-09-08, 20:40
Witam wszystkich, Chciałem tylko uswiadomić wszystkich uzytkowników jednostek D15b2 to nie jest żaden monowtrysk, a dual point !!! Są 2 wtryskiwacze a nie 1 !!!

Ja jak na razie w swoim D15b2 załozyłem odelżone koło zamachowe, kolektor 4-2-1 z ebay cały wydech przelot 50mm az do końcowego tłumika przelotowego, wyciełem katalizator i załozyłem dolot ze stozkiem i osłoną termiczną, pozatym założyłem krutsza skrzynke S20 z D13b2 95r z przełożeniem głównym 4,437. Podsumowując wszystkie mody najwiekszy efekt daje krutsza skrzynia. ;-)

jjurgiel
12-09-08, 22:51
dobre efekty daje też słownik ortograficzny

laciu
13-09-08, 23:55
Proszę O Zamknięciei Usunięcie Tematu Bo Widze że To Nie Ma Sensu!

Johny88
14-09-08, 10:11
hehe dobre z tym słownikiem bez obrazy.
co z tego ze dwa wtryski skoro ze standardowym silnikiem są problemy żeby go zasilić paliwem
czy jeden czy dwa to nie cztery a to ze skrzynia to prawda mój kumpel tez tak zrobił i nieźle popina teraz nie daje rady swoim d15b2 go dogonić ale jak zrobię turbo to już tak łatwo nie będzie :P:P
ja nie chce mieć krótszej skrzyni ze względu na to ze będę miał turbo nie będę nadążał ze zmiana biegów :P:P