Zobacz pełną wersję : Civic VII 1.7 CTDi wymiana silnika pytanie
Witam kupiłem dla mojego taty civica 1.7 ctdi niestety z uszkodzonym silnikiem mianowicie panewka poszła jestem przed zakupem innego słupka i oto moje pytanie wyjmował ktoś z takiego auta silnik , robiłem przekładki silników ale tu jest ta rama i nw czy wyjmować go dołem czy górą , czekam na odp drugie moje pytanko ma ktoś jakieś schematy podpięcia tego silnika bo szczerze przyznam nigdy nie robiłem ani nie miałem diesla a obecny silnik oprócz bloku jest porozbierany , czekam na odp
Aha chcę zapytać jeszcze jak z awaryjnością tych silników na co zwracać uwagę podczas zakupu
Podpowiem tylko o awaryjności : mało awaryjne jak się nie uprawia dziadkowego stylu jazdy i nie jeździ tylko po mieście i do sklepu
a jak sie tak jeździ , bo mój tato no jeździ wolno i nie używa obrotów pow 3500 chociaż czasem mogę pożyczać auto :)
Słyszałem niby że klekota trzeba czasem przepalić porządnie aczkolwiek kuzyn miał opla 1.7 isuzu jeździł 5 km do pracy czasem skoczył do sklepu i jeździł tak 4 lata potem sprzedał poza wymianą rozrządu i i oleju nie robił nic
pomiar kompresji obowiązkowy, często dochodzi do dostawania się płynu chłodzącego do cylindrów przez skorodowane kanały-uszczelka lub uszczelki na tulejkach wtryskiwaczy ( patent jak isuzu-opel piszą na potęgę o tym) pytasz o słupek więc o reszcie osprzętu nie piszę jest manual do diesla ( dodatek serwisowy na necie ) napisz pw to gdzieś go poszukam tam jest wszystko co i jak z montażem demontażem
Pisałem ci pw ale nie odp
analyzer64
11-06-17, 20:05
Podpowiem tylko o awaryjności : mało awaryjne jak się nie uprawia dziadkowego stylu jazdy i nie jeździ tylko po mieście i do sklepu
Tak jeździłem służbowym autem z bliźniaczym silnikiem (Opel Astra H) - pękł tłok na 3 cylindrze. :D
mysle ze co do wyjecia to wyjmiesz go do gory jak rozkrecisz przod zderzak pas diesla nie wyciagalem ale tez mam w posiadaniu , jak skladalem k20 ktora jest montowana podobne jak diesel i a nawet na oko jest moze i ciasniej to wlozylem caly skrecony komplet silnik ze skrzynia od gory ,z tym ze z przodu silnika mialem zdjete co sie dalo alternator kompresor klimy itp bo wadzilo o pas ,
Udało mi się wczoraj poskładać silnik wbrew temu co tam było wężyki kostki jakoś udało się to logicznie poskładać , silnik wsadzałem praktycznie goły bez alternatora , skrzyni , skrzynie musiałem podnieść podnośnikiem miejsca jest minimalnie wolę jednek przekładki silników w 5/6 gen civica :) ale silnik odpalił co prawda cieżko ale odpalił myślę że wadliwy bd akumulator bo diesel musi mieć jeb.... a ten pare razy zakręcił i padł
przy odpalaniu zastanawia mnie jeszcze to że przekręcam zapłon i coś buczy zgaszę zapłon dalej buczy czy to może być pompa , dobija ciśnienie
w taka pogode powiniem odpalac jak benzyna chyba ze naprawde bateria lipton
A ma ktos strone gdzie odczytam kody bledow bo sa 2 bledy ale na necie niema strony z kodami bledow
kurde kupiłem dziś nowy akumulator kręci jak szalone ale odpala za drugim razem dopiero , z czytam kody błędów i bd widzieć co nie tak
dobra problem odpalania chyba rozwiązany , powód przy montażu osprzętu nie był dokładnie dokręcony wężyk od 1 wtrysku i się sączyła ropka , teraz bd ogarniał błąd przepływki , cały dolot był w oleju nawet resztki łopatek z poprzedniej turbiny takie majstry robiły że turbina nowa a łopatki ze starej w IC więc może syf na przepływce , i jeszcze zastanawiam się jakie jest fabryczne ciśnienie doładowania , ogólnie auto miało 12 błędów ale po pokonaniu 5km kasowaniu błędów i ponownej jeździe został tylko jeden przepływomierza
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.