PDA

Zobacz pełną wersję : d16 n/a , turbo, czy k20/24....



piotrek123
28-05-17, 02:55
Witam. Nadejszła wiekopomna chwila kiedy to w końcu można inwestować kasiorke w samochód. Z tym że jak wiadomo w Hondach opcji jest wiele i wszystkie słuszne... A więc do sedna.
Posiadam ej9 które rychło zamienię prawdopodobnie na del sol z d16z6. Jako że zawsze chciałem mieć turbo no to pomysł od razu na turbienie d16, no ale właśnie może by tak najpierw jakieś mocne n/a z tego d16... Pomysł jest taki:
stage 1
- wałek crover/Bisi/ lub coś innego (stage 2 od crovera wydaje się sęsowne bo 3 do codziennej jazdy to opcja hard)
- talerzyki + sprężynki (supertech)
- kolektor + przepustnica 70mm skunk2 (to już mam)
- Kolektor wydechowy skunk2/DC or whatever
- wydech 2.16/2.25
- No i wiadomo obróbka całej głowicy nowe zawory,uszczelniacze, prowadnice i cała reszta + porządne strojenie.

Wiem że wróżbity macieja tutaj nie ma ale pytanie do chłopaków/dziewczyn którzy/które robili podobne setapy ile z takiego czegoś wyda ?

Stage 2 d16

-kucizna
-turbo
-n20 z dyszą 75/100
cel
300-350 + te 75/100

Opcja numer 2
Swap na k20/k24 z tego co liczyłem zamknę się w okolicach 20k, i okolice 250 koni + pole manewru na zaś. Jedyny minus taki że dłubanie w k serii jest już bardzo kosztowne i nie chcę się porywać z motyką na księżyc.
B serii pod uwagę nie biorę w ogóle ponieważ opłacalność swapowania tego w tych czasach jest słaba ponieważ są już przetarte szlaki K serii i koszta pewno wyjdą podobnie.


Tak czy inaczej wszystko będzie ładowane w del sola, i 2 pytania do osób które coś takiego robiły/miały/mają która z tych opcji da największą frajdę i oczywiście pozwoli na utarcie nosa rurkowcą z gulfów czy innych tego typu szajsów (bez obrazy dla posiadaczy :) ). Pytanie numer 2 jak się ma własnie te 250 koni w k serii do tak porobionej D...

Pozdrawiam.

Michał102
28-05-17, 12:50
Jak masz piniondz, to najlepszą opcją jest franek k24. Momentu jak w lokomotywie (jak na wolnossaka), brak turbo dziur i tego typu dziadostw, znikoma awaryjność (w porównaniu do turbo), w cholere lepszy dźwięk silnika.
Ja bym się nie zastanawiał i od razu obrał drogę do K-serii:)

raczas
28-05-17, 21:08
Amen temat skończony

piotrek123
29-05-17, 23:28
no to chyba faktycznie czas szukać dawcy... Ehh ale strasznie korci mnie dłubanie w tej D serii :/

bors
30-05-17, 19:38
Przejedz się jednym i drugim , Każde jest fajne - a wybrać musisz sam