Zobacz pełną wersję : B18c4 turbą skąd wziąć smarowanie turbiny
Witam mam pytanko czy można skądś wziąć smarowanie turbiny w b18c4 czy trzeba tylko wyłącznie kupić podstawkę pod filtr oleju
czujnik cicnienia oleju plus trujnik tam sie mozesz podpiac chyba
czujnik cicnienia oleju plus trujnik tam sie mozesz podpiac chyba
no u mnie tak wlasnie jest
Ale to nie jest dobre miejsce, bo ten olej nie jest przefiltrowany, tylko prosto z miski.
niby racja bez filtracji , to może ktoś da pomysł z jakiego innego miejsca dać
Z podstawki pod filtr oleju?
Tak wiem ale podstawki chcialem uniknac bo kolega kupował i mu lało
Z podstawki np. mocal też nie jest przefiltrowany olej. Jedynie relokacja filtra i wpięcie się w przewód za filtrem.
Innym rozwiązaniem będzie zamontować mały filterek w przewód pomiędzy trójnikiem pod czujnikiem ciśnienia a wejściem smarowania turbiny.
Kurna, faktycznie, jakoś wcześniej mi to umknęło, słuszna uwaga..
krzysiek50
29-05-17, 12:35
po co chcecie dawac tam jakis filtr? macie piasek w misce czy co?
olej prócz tego że smaruje, zbiera też trochę syfu z silnika, jak się coś przytrze i poleci parę opiłków to raczej nikt nie chciałby żeby te opiłki trafiły w korbowód, zawór, turbinę etc, nie mówiąc i innym syfie który jest w silniku, w warsztatach nie masz sterylnych warunków żeby ci odrobina kurzu czy czegoś nie wpadła do silnika. A co do tematu to tak jak wyżej, trójnik koło czujnika, po drodze jakiś mały filterek i do turbiny jak nie chcesz się bawić w podstawki
Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
krzysiek50
01-06-17, 13:24
Od opilkow jest sitko na smoku, które na pewno nie ma oczek 1,5mm. Nie dramatyzujcie znowu, że wam jakiś syf zatka smarowanie turbiny, bo to jest praktycznie niemożliwe.
wpinam trójnikiem pod czujnik oleju na tyle bloku
Przy takim rozwiazaniu warto dac jakis wspornik pod czujnik, mosiezny trojnik moze sie skruszyc od wibracji
masz jakies foto, jak wygląda ten trójnik przy bloku?
wpinam trójnikiem pod czujnik oleju na tyle bloku
http://allegro.pl/adapter-czujnik-cisnienia-oleju-trojnik-auto-gauge-i7020976361.html
Takie cos to bylo
Ja mam zrobione obok zaworu VTEC
http://img25.otofotki.pl/obrazki/gs85_20170803_165645.jpg
Ja mam zrobione obok zaworu VTEC
http://img25.otofotki.pl/obrazki/gs85_20170803_165645.jpg
Ja nie polecam takiego rozwiązania, bo ciśnienie oleju jest tam dopiero na VTEC-u...
Stąd możecie śmiało brać:
https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t35.0-12/13334721_1415557405137442_274909388_o.jpg?oh=09aef a125c13d5fe527253640c96f672&oe=5A46CE31
Ja już zmieniłem :)
http://img25.otofotki.pl/obrazki/be522_20171230_134631.jpg
elegancko :)
To też tak zrobię. Dzięki wielkie za fotki
Jak mozna nie dawac podstawki, to chlodnic oleju tez nie dajecie?
jakbyś czytał temat od początku wiedziałbyś że chodzi o to że w podstawce masz niefiltrowany olej
co do samej chłodnicy to dobrze jest dać, ale jak ktoś nie chce upalać czy zapierniczać na pełnej p****** po autostradzie, tylko żwawo ruszyć spod świateł czy wyprzedzić co jakiś czas jakieś auto to da się jeździć bez chłodnicy ;)
Jak mozna nie dawac podstawki, to chlodnic oleju tez nie dajecie?
A dajecie ;)
http://img25.otofotki.pl/obrazki/lv651_16.jpg
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.