Zobacz pełną wersję : Civic areodeck d15z8 brak mocy
d.m.forrest
20-05-17, 23:26
Witam wszystkich zainteresowanych mam problem z moją Hania problem polega na tym że mamy np. 4 bieg i więcej niż 6000 obrotów nie idzie a przy 5 biegu Max 4000 obrotów dodam jeszcze że prędkość na 4 to z wielkim bólem 160 na 5 biegu to 140 jadąc pog górkę potrafi spaść z 140 do 100 i nie idzie dalej proszę o pomoc gdyż byłem już u fachowców i nikt nie potrafi powiedzieć co jej dolege : wymienione części to rozrząd,filtr paliwa,chłodnica ,wyczyszczona przepustnica , egr ok ,ciśnienie na cylindrach ok , sonda ok szczerze mam dosyć powoli słuchania może to albo to gdyż tym sposobem można wymienić zupełnie wszystko a to nie na Tym rzecz polega z góry dziękuję za wszystkie komentarze pozdrawiam wszystkich zainteresowanych
Reset komputera zrób pod maską z lewej strony pod szybą w czarnej puszcze jest bezpiecznik 10 A ECU wyjmij go wsadź ponownie po około minucie odpal samochód na wyłączonych światłach bez nadmuchu grzania szyb bez lampki wewnątrz pojazdu i zostaw do włączenia się wiatraka chłodnicy po tym jak wiatrak stanie zgaś silnik włącz światła nawiew grzanie szyby itp. i ponownie odpal czekaj do załączenia wiatraka i w trasę.
Kontrolka Check Engine zapal się ? jak jest katalizator to zastąp go strumienicą.Może być też źle ustawiony rozrząd podjedź sprawdź w innym warsztacie,ale zacznij od resetu komputera.Możesz też zdjąć przepustnice od ssącego kolektora i sprawdzić czy nie ma tam założonej tzw. zwężki powietrza taka metalowa uszczelka z mniejszą średnicą niż otwór w przepustnicy to po prostu tą uszczelkę wywal i zastąp inną uszczelką odblokowującą moc silnika z 75 km na 90 i po takiej czynności również reset komputera opisany jak powyżej.
bartek_levis
22-05-17, 10:30
Reset komputera zrób pod maską z lewej strony pod szybą w czarnej puszcze jest bezpiecznik 10 A ECU wyjmij go wsadź ponownie po około minucie odpal samochód na wyłączonych światłach bez nadmuchu grzania szyb bez lampki wewnątrz pojazdu i zostaw do włączenia się wiatraka chłodnicy po tym jak wiatrak stanie zgaś silnik włącz światła nawiew grzanie szyby itp. i ponownie odpal czekaj do załączenia wiatraka i w trasę.
Kontrolka Check Engine zapal się ? jak jest katalizator to zastąp go strumienicą.Może być też źle ustawiony rozrząd podjedź sprawdź w innym warsztacie,ale zacznij od resetu komputera.Możesz też zdjąć przepustnice od ssącego kolektora i sprawdzić czy nie ma tam założonej tzw. zwężki powietrza taka metalowa uszczelka z mniejszą średnicą niż otwór w przepustnicy to po prostu tą uszczelkę wywal i zastąp inną uszczelką odblokowującą moc silnika z 75 km na 90 i po takiej czynności również reset komputera opisany jak powyżej.
hola hola zagalopowałeś się z tą uszczelką to nie d14 :p
co do problemu to:
weryfikacja rozrządu możliwe że przestawiony o 1-2 zęby
a jak nie to to luz zaworowy kiedy był robiony - dla pewności spr
te opcje praktycznie bez kosztów zrobisz.
a jak to będzie ok to możliwe że aparat zapłonowy np moduł pada...
Reset komputera zrób
W jakim celu ?
jak jest katalizator to zastąp go strumienicą
Jak wyżej - w jakim celu ?
uszczelkę wywal i zastąp inną uszczelką odblokowującą moc silnika z 75 km na 90
Ten silnik nie ma ani 75 ani 90 koni ani żadnej zwężki.
Zupełnie nie wiesz o czym piszesz.
d.m.forrest w tej budzie powinien iść nieco lepiej ale na rakietę nie licz :P szczególnie jeśli skrzynie masz eko.
Sprawdź/wymień filtr powietrza i paliwa. Jeśli masz gaz, to testy rób wyłącznie na benzynie żeby wykluczyć problem z samym LPG.
Sprawdź ustawienie rozrządu jak Bartek pisał.
Sprawdź czy idzie do ocięcia na 3cim biegu - jeśli są problemy to stawiam na aparat lub pompę paliwa. Pompę zweryfikujesz na stacji/ASO - trzeba sprawdzić czy ciśnienie paliwa jest dobre zgodnie z manualem. Jeśli nie to przewody lub pompa, od biedy reduktor na listwie ale to się raczej nie psuje.
Sorki nie doczytałem oznaczenia silnika.
Katalizator bo być może jest wykruszony i zatyka otwór wylotowy spalin.
Komputer chociażby w zwykłym celu zresetowania nie powoduje żadnych komplikacji a sprawdzić można.
O ustawieniu i sprawdzeniu rozrządu też pisałem więc nie mów że nie wiem co piszę,nie musisz od razu krytykować.
Każdy może się pomylić.
Każdy może się pomylić.
Oczywiście że każdy może się pomylić, ale udzielając innym porad wypadało by mieć pewność.
Komputer chociażby w zwykłym celu zresetowania nie powoduje żadnych komplikacji a sprawdzić można.
Bez sensu podejście z cyklu "nie mam pomysłu, więc zróbmy cokolwiek". Równie dobrze można by sprawdzić ciśnienie w oponach.
Katalizator bo być może jest wykruszony i zatyka otwór wylotowy spalin.
Czyli idąc za Twoją radą niech go wytnie ponosząc koszty robocizny i zakupu kawałka rury zwanej "strumiennicą".
Jeśli już kierować podejrzenia na katalizator, to ja bym jednak odkręcił 2 śruby przed katem i latarką zaświecił do środka, żeby sprawdzić czy struktura jest na miejscu - doskonale to widać gołym okiem i koszt sporo mniejszy.
Ostatnio to forum to niestety co raz większy śmietnik w tematach, niech w końcu ktoś się za to weźmie bo aż oczy bolą od tego.
Ludzie którzy nie mają kompletnie zielonego pojęcia w temacie udzielają porad.. ale cóż zrobić :)
d.m.forrest
24-05-17, 00:05
witam wszystkich zainteresowanych co do resetu to dzięki za informacje przyda sie w najbliższym czasie Teraz tylko panowie rozrząd byl sprawdzany przez 2 innych fachowców wiec wierze im na słowo ze jest ok co do luzow na zaworach oraz aparat zapłonowy to zapytam czy bylo juz sorawdzan, pomoa paliwa na pewno nie byla sprawdzana z braku czasu jesli chodzi o jazde to nie spodziewam sie cudów ake chcę by jezdzil max 190 tak jak wcześniej jest to silnik 114 km i wiem ze moze on tyle pojechac 3 bieg idzie do odcinki wiec problem jest tylko na 4 i 5 biegu kat byl sprawdzony jak odkrecalismy sąde by poleciec bez niej w celu sprawdzenia czy cos się zmieni tak samo egr byl zaslepiony ale nic to nie dalo wnioskując
1 reset
2 aparat zaplonowy
3 pompa paliwa
4 luzy na zaworach
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.