PDA

Zobacz pełną wersję : Falujące obroty po odmuleniu D14A3



Tomac
10-09-08, 19:49
Mam pytanie. Dziś z moim Ziomkiem odmuliliśmy D14A3. Wszystko przeprowadzone zgodnie z rutynową procedurą przy odmulaniu. Wymieniliśmy uszczelkę pod przepustnicą na normalną papierową z ASO, poskładaliśmy wszystko do kupy i zrobiliśmy reset kompa wyjmując bezpiecznik 7.5 od radia na kilka minut, po czym odpaliliśmy silnik i zaczekaliśmy do załączenia się wentylatora. Po odpaleniu obroty falują regularnie w granicach 1000-2000obr/min. O co chodzi jakby z tymi falującymi obrotami? Aha.. póżniej znów włożyliśmy uszczelkę pod przepustnicę ze zwężką zamulającą i problem falujących obrotów zniknął :rolleyes: Nadmieniam że Civic jest z roku 97'.

Gruszka
10-09-08, 22:44
A forum czytaliscie zanim zabraliscie sie za odmulanie?

Zapomnieliscie o jednym szczegole, ktory byl tu opisywany w kilku tematach. Swoja droga te watki sa bardzo dobre i wyczerpuja temat calkowicie.

Jace
11-09-08, 00:30
Dzieki Tomac za zapytanko.
Będe wdzięczny jak ktoś rzóci jakis pomysł co sie dzieje z obrotami po wyżej opisanych czynnosciach, i ludzie darujcie sobie cyniczne komentarze jezeli nie potraficie odpowiedziec krótko i na temat. pozdro dla wszystkich :)

Tomac
11-09-08, 09:42
Problem rozwiązany. Temat do wywalenia.

Romo
26-03-10, 13:28
odgrzewając temat, gdyż pozostał bez rozwiązania - w moim przypadku uszczelka byla obrócono o 180stopni - tak tez pasuje, lecz wtedy wciaga gdzies lewe powietrze!
po przelozeniu uszczelki prawidłowo wszystko dziala i furka szaleje ;)