PDA

Zobacz pełną wersję : Ej6 b18b1 falujące obroty



Tankeros
11-05-17, 21:59
Witam, posiadam civica ej6 świeżo po swapie na b18b1, i mam taki problem że wywala mi 50 błędów oraz falują obroty na zimnym i jak się dodaje gazu i trzyma stałe obroty to tak samo falują. Pali jakoś 15 - 18 litrów na 100 km. Wydech jest cały w czarnej sadzy. Podmieniałem 3 kompy i nadal jest to samo. Nowe świece, sonda, przewody, wyczyszczona przepustnica i silniczek wolnych obrotów. W trasie jest okej, ale w mieście jazda to katorga. Próbowałem jeszcze zamieniać wtyczki między map sensorem a czujnikiem położenia przepustnicy, ale też to nic nie dało. Dodam że komp jest fabryczny z integry na przejściówce z obd2b na obd1. Może wina leży w tej przejściówce, źle są kable połączone czy coś. Walczę z tym już 3 miesiąc i nie mam pomysłu gdzie szukać przyczyny

biały1991
11-05-17, 22:08
b18b1 to obd1 lub obd2a jakie błedy wyskakuja ?

robivitez
11-05-17, 22:08
Przerobiłes wiazke pod 2 pin IACV?

Tankeros
11-05-17, 22:23
Jeśli chodzi o błędy to chyba wszystkie możliwe jakie są w hondzie. A jeśli chodzi o przerobienie wiązki to na czym dokładniej to polega?

FaziRBK
13-05-17, 20:46
Przy takim spalaniu, to co wlałeś do baku za pewne dwukrotnie przewyższyło koszt zrobienia profesjonalnie przez kogoś z forum Twojej wiązki na obd1 :)

biały1991
14-05-17, 21:16
dokładnie trzeba przerobić krokowy z pinów na 2. odetnij przewody od vteca w przejściówce i podaj jakie ma błędy

Tankeros
14-05-17, 21:52
Problem rozwiązany, faktycznie tak jak mówiliście trzeba było przerobić wiązkę i wszystko zaczęło działać. Nie ma już żadnych błędów. Ale teraz mam problem z wysokimi wolnymi obrotami, na ssaniu ma około 3 - 3.5 tys a jak się nagrzeje to ma cały czas 1 500 obrotów. Śrubę od regulacji obrotów skręciłem na maksa to z 2 000 zeszło do 1 500 i niżej zejść już nie chce

Jedras
14-05-17, 23:09
Problem rozwiązany, faktycznie tak jak mówiliście trzeba było przerobić wiązkę i wszystko zaczęło działać. Nie ma już żadnych błędów. Ale teraz mam problem z wysokimi wolnymi obrotami, na ssaniu ma około 3 - 3.5 tys a jak się nagrzeje to ma cały czas 1 500 obrotów. Śrubę od regulacji obrotów skręciłem na maksa to z 2 000 zeszło do 1 500 i niżej zejść już nie chce
Krokowca wyczyść no albo łapie gdzieś lewe powietrze

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Tankeros
16-05-17, 19:14
Krokowiec czyściłem wcześniej, ale najwidoczniej coś źle w nim złożyłem. Podmieniłem na drugi i wszystko zaczęło normalnie działać. Dzięki wielkie. ;)