PDA

Zobacz pełną wersję : Honda EM2, czy warto?



fireman
07-05-17, 23:20
Cześć, napaliłem się na EM2 ale słyszałem że padają w nich silniki więc czy w ogóle warto szukać tych samochodów z fabrycznymi silnikami? Przedlift i polift różnią się tylko wizualnie czy mechanicznie też?

Kaszubak
07-05-17, 23:22
Tak, D17 padają. Kilka osób z forum sprzedaje już po wymianie silnika. Tak, różnią się tylko wizualnie. Jest też kilka różnic w zawieszeniu

Sent from my HTC Desire 820 using Tapatalk

SimplyClean
07-05-17, 23:24
Warto, jedne z ładniejszych coupé :) Ja już swoje D17 zajezdzilem ale w dużej mierze przyczynił się do tego poprzedni właściciel, problem jest taki ze z reguły nie dowiesz się jak ktoś tym autem jeździł a D17 do twardych zawodników nie należy.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

fireman
08-05-17, 00:51
To mówicie że te D16 nie padają? Szkoda trochę mocy ale co zrobić...

Kaszubak
08-05-17, 11:48
To nie jest tak, że nie padają. Jest mniejsza szansa na to, że padnie niż w D17. Sam zagłębiam się w temacie aby poprawić fabrykę i żeby wytrzymał trochę (pomimo głosów, że to nie opłacalne grzebać D serię :P ). Słabym punktem są tu panewki. Jak już tak na mocy zależy to szukaj EMki z K serią :)

mroziak1
08-05-17, 14:57
Jak jesteś zainteresowany to ja mam na sprzedaż z D17A9 po zrobionej UPG więc masz problem z głowy. Jak cos to wal na pw

fireman
08-05-17, 19:48
A masz przedlift czy polift? Bo bardziej mnie ten drugi interesuje. Chcę jak najnowszy żeby służył długo.

A powiedzcie jeszcze jak sprawują się ES7? Jest możliwe przełożenie silnika hybrydowego do EM2? Albo w drugą stronę - wymiana tylnych lamp ES7 na takie z EM2?

mroziak1
08-05-17, 21:50
ja mam przedlifta, wysłałem Ci wiadomość z linkiem
to że nowszy rocznikowo nie znaczy że będzie Ci służył, jak kto dba tak i ma...

ES7 ma takie same problemy jak EM2, chyba totalnie bez sensu przełożenie tego silnika, już lepiej swap na K20
Lampy z ES7 nie pasują do EM2 i logicznie na odwrót

i goon
08-05-17, 22:08
Powiem tak. Każde auto, będące w kręgu zainteresowania nabywcy jest warte tego
by je nabyć i potrafi cieszyć. Problem pojawia się, kiedy zaczyna co chwila coś się
psuć, nie działać jak należy. Wtedy człowieka nerwy zaczynają zżerać i pojawia się
obrzydzenie do modelu, marki.

SimplyClean
09-05-17, 01:27
Z drugiej strony w budżet na samochód można zaplanować remont silnika, kupić nawet jakiegoś kopciucha i tez będzie potem służył długo :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

fireman
10-05-17, 21:30
Powiem tak. Każde auto, będące w kręgu zainteresowania nabywcy jest warte tego
by je nabyć i potrafi cieszyć. Problem pojawia się, kiedy zaczyna co chwila coś się
psuć, nie działać jak należy. Wtedy człowieka nerwy zaczynają zżerać i pojawia się
obrzydzenie do modelu, marki.

Dokładnie. Wielu użytkowników ma takie problemy?

Kaszubak
10-05-17, 22:54
Na forum jestem od niedawna, ale można zauważyć, że większość to UPG i panewka.

i goon
10-05-17, 22:58
Niestety nie mogę się wypowiedzieć za bardzo na temat EM2. Są na forum też osoby
które posiadały D17 i nie miały problemów.
Jednak wychodzi na to, że zdrowe D17 to loteria. I żeby być w miarę pewnym to
to by trzeba było przejrzeć silnik jak to mlawa85 opisał tu na forum jak kupował
sciona. A im więcej człowiek się dowiaduje co i jak przejrzeć, to tym bardziej
zaczyna się zniechęcać. Wiem mój post jeszcze dodatkowo gmatwa sprawę.
Nic więcej nie jestem w stanie podpowiedzieć. Chyba, że po tapicerce, wnętrzu
można częściowo zauważyć czy ktoś choć trochę dbał o samochód.

fireman
10-05-17, 23:46
No tak, ale w zasadzie z każdym samochodem to loteria. Wydaje mi się że te modele mogą być często katowane i stąd problemy. Na pewno lepiej kupić od kogoś z forum, kto siedzi trochę w temacie niż od przypadkowej osoby. Mi bardziej podoba się polift i taki też jest obecny cel moich poszukiwań ;)

nukepowah
13-06-17, 22:10
Ja mam swoją em2 z 2003r ma juz 180k przebiegu i jest wszystko git, mogę polecić :)