Zobacz pełną wersję : katalizator
Musze wymienić katalizator przepalił się czy są jakieś zamienniki czy musze kupić oryginał moja honda to civic sedan 1,4 ES4
kucharz1312
06-05-17, 15:19
Ewentualnie używany z gwarancją.
Wysłane z mojego F3311 przy użyciu Tapatalka
ES4 to jest VII generacja od 2001 w górę? Nie jest to przypadkiem CIVIC IMA?
W każdym bądź razie są tzw. katalizatory uniwersalne, które można z powodzeniem
stosować, jednak są to katalizatory które trzeba wspawać, a nie jak w dedykowanym
gdzie demontuje się stary i montuje nowy na śrubach.
Bardzo ważna rzecz, jeżeli jest to honda od 2001r to należny wybrać katalizator pod
EURO4 gdyż taką normę Civic w tym czasie już spełniał. Nie należy się sugerować
datami wprowadzenia norm EURO w Europie, bo one przeważnie odnoszą się
do europejskich marek.
marcin001984
11-05-17, 21:22
Ep3 ma zdaje się normę Euro 3?
Wpisz w Google katalizator Magnaflow. Na allegro też tego pełno. Ja założyłem taki do UFO i śmiało dawał radę.
Ep3 ma zdaje się normę Euro 3?
Z tymi standardami Euro jak i Amerykańskimi Tier i NLEV, to nie jest taka prosta
sprawa. Dlaczego? Bo są tzw. widełki czyli np. EURO4 obowiązywało od 2005 do 2008,2009.
Nie wnikam już w miesiące bo rok jest ważny, tzn auto wyprodukowane w 2005 miało
spełniać EURO4 i nie ma tu gadki. Ja sobie sprawdzicie dokładnie dane na temat
przyjetych emisji dla EURO4 od 2005 to zauważycie, że ta emisja szkodliwych związków
z kolejnymi latami spada tj. przykładowo w 05r CO = 1g/km a w 2008 jest juz 0,5 g/km.
Czyli widełki, maksymalne stężenia dla EURO4 i minimalne. Dlatego Civic Type R spelniał
normę EURO4 przewidzianą na 2005 rok. A w sumie to K20A2. W ufo też była 200 konna jednostka
tylko już inne oznaczenie, chyba końcówka Z. Na tomiast koniec produkcji modelu, nie jest
równoznaczny z niespełnianiem norm np.EURO4, np. Accord VII gen K24A3 był montowany
do 2007 roku w EU, a przecież model jest na rynku od 2003 roku. No ale jak sie zmienia
model to i można zmienić silniki, które spełnią normy które za parę lat dopiero wejdą.
EDIT
Sprostowanie
Accord VII gen był dostępny do 2008r w EU, a montowany był tylko i wyłącznie
w Japonii.
I jeszcze jedno, bo są różne informacje na różnych stronach odnośnie EURO
w hondzie. Swego czasu duży nacisk był na downsizing, powodem była emisja.
Taki 1.0 Turbo Forda spełniał wysokie normy EURO bo miało no to wpływ
pojemność i poniekąd też według mnie turbo.
Więc mamy takie informacje
Accord 2.4L EURO4
Stream 2.0L EURO4
Civic 2.0L EURO3 gdzie jednostka jest sterowana sondą szerokopasmową, gdzie
taka sonda jest stworzona po to by maksymalnie ograniczać emisję i spełniać
wysokie normy jak np. EURO 4 w górę.
Civic 1.4L 1.6L 1.7L EURO3 gdzie jednostki są ekonomiczne, mają mniejsze pojemności
i na pewno więcej jak 2.0L nie spali, to jakoś EURO4 nie spełniają. Bardzo ciekawe!,
bo ja wiem, że mniejsze zużycie paliwa to mniejsza emisja.
I jest specjalnie utworzona grupa by z ludzi robić idiotów, choć fakty są przeciwko nim.
Jak zawsze jest to ten sam kraj, który wszystkich poucza i narzuca emisje, a sam
z przewagą dzięki technice zapier.....lił w U.S, Europie i wszędzie gdzie się dało.
I to jest niepodważalny fakt. A jakby nie patrzeć to Polska jest potężnym rynkiem
zbytu.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.