Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Uszczelka pod głowicą w CIVIC D16A6 90r.



Mario79
02-05-17, 14:51
Witam Wszystkich
Mama duży problem z uszczelką pod głowicą w CIVIC z 90r. silnikiem D16A6. Po raz trzeci wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Sinik był kilka razy przegrzany. Przy każdej wymiana uszczelki pod głowicą. Obowiązkowe planowanie głowicy nowe uszczelki pod kolektorach i nowe śruby, termostat wszystko elring. Przy ostatniej wymianie uszczelki splanowałem również blok silnika. Po przejechaniu około 2 tyś. km w zbiorniczku pojawiają się pęcherzyki powietrza prawdopodobnie kompresja. Po krótkim czasie silnik słabo odpala z rury wydechowej parowóz, na koniec wyrzucony płyn ze zbiorniczka wyrównawczego.
Proszę o pomoc gdzie jest problem.

czarny1992
08-08-17, 12:03
a jaka uszczelkę stosujesz? tez miałem taki problem jak zakładałem uszczelki z intercarsu, w końcu kupiłem druga głowice i oryginalna uszczelke. od ponad roku nic sie nie dzieje, a samochod często dostaje baty. ważna kwestia jest tez ustawienie zapłonu prawidłowe

Mario79
09-08-17, 23:15
witam
wszystkie uszczelki elring.
zapłon ustawiony dynamicznie na lamp. Objawy zaczynają się po pęcherzykach w zbiorniczku wyrównawczym. Po jakimś czasie świeci się czek. Po przekręceniu kluczyka pompa nie pompuje paliwa a silnik nie odpala (duża ilość płynu chłodniczego na lambdzie).

przemo0
12-08-17, 13:04
wymiana uszczelki na oem bo jak czarny zaznaczył oem ot oem

do tego mam kilku qmpli co wsadzali elringi i gotowali wodę lub puszczało gdzieś niestety

czarny1992
13-08-17, 13:24
5 razy robiłem na erlingu czy na victor reinz. Puszcza pierścień cylindrowy wypala sie. Oem tylko i jest spokój. Miałem zawsze tak samo jak opisujesz

Oprocz tego co opisales w ostatnim poscie. Moze przez wypalona uszczelke brak kompresji i nie odpala. Bądź jeszcze dodatkową usterka

Następna sprawa klucz dynamometryczny ustaw 5-10 nm więcej niż opisane. Klucz może przeklamywac od za slabo dobrego głowicy też mogą dziać się takie cuda, ale nie ryzykuj kup oem uszczelkę. Od mocniej dokreconej głowicy nic się nie stanie. Jak zrobisz dwa etapy dokrecania dokrec 3 raz z tą samą wartością nm

czarny1992
13-08-17, 15:04
Następna sprawa klucz dynamometryczny ustaw 5-10 nm więcej niż opisane. Klucz może przeklamywac od za slabo dobrego głowicy też mogą dziać się takie cuda, ale nie ryzykuj kup oem uszczelkę. Od mocniej dokreconej głowicy nic się nie stanie. Jak zrobisz dwa etapy dokrecania dokrec 3 raz z tą samą wartością nm

seki1
08-09-17, 18:57
Dokładnie tak, uszczelka tylko OEM