Easyy
28-04-17, 22:48
Cześć,
Jestem świeżo upieczonym użytkownikiem Civica 1.7 CDTI 2005r. polift sport, 236 000 km przebiegu.
Podczas kupna widziałem zaolejenie na silniku w okolicach rozrządu, teraz wiem że najprawdopodobniej to wyciek z pompy oleju rozrzucany przez pasek rozrządu. Dodatkowo zaobserwowałem że po odpaleniu silnika mija kilka sekund do zgaśnięcia kontrolki oleju, wydaje mi się że wcześniej szybciej gasła.
Tutaj moje pytanie, jak wygląda wymiana pompy oleju. Z jakich konkretnie innych silników innych producentów 1.7 CDTI pompy pasują?
Czy lepiej wymienić całą pompę na nową lub używaną czy może lepiej zakupić uszczelniacz pompy - https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3217321535350-EL490800-O16522-uszczelniacz-skrzyni-biegow.html ?
Od razu uprzedzam rozrząd był robiony 20tyś kilometrów temu, jeśli okaże się że olej naruszył pasek natychmiastowo go wymienię.
Dodatkowo mam kilka pytań apropo samej charakterystyki silnika i samochodu.
Auto do około 2000 obrotów jest nieco zamulone, potem startuje turbo i zaczyna dość przyjemnie się odpychać, czy może to być objaw nadchodzących usterek czy ten typ tak ma?
Podczas przejeżdżania przez poprzeczne nierówności niekiedy słychać nieduże postukiwanie, całe zawieszenie jest w naprawdę przyzwoitym stanie, wydaje mi się że to wina pojawiających się luzów na przekładni kierowniczej. Czy w dość łatwy sposób da się regenerować przekładnię w tym modelu? Lepiej regenerować czy wymieniać?
Używałem opcji szukaj jednak poruszane przezemnie tematy zazwyczaj się urywały.
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi!
Jestem świeżo upieczonym użytkownikiem Civica 1.7 CDTI 2005r. polift sport, 236 000 km przebiegu.
Podczas kupna widziałem zaolejenie na silniku w okolicach rozrządu, teraz wiem że najprawdopodobniej to wyciek z pompy oleju rozrzucany przez pasek rozrządu. Dodatkowo zaobserwowałem że po odpaleniu silnika mija kilka sekund do zgaśnięcia kontrolki oleju, wydaje mi się że wcześniej szybciej gasła.
Tutaj moje pytanie, jak wygląda wymiana pompy oleju. Z jakich konkretnie innych silników innych producentów 1.7 CDTI pompy pasują?
Czy lepiej wymienić całą pompę na nową lub używaną czy może lepiej zakupić uszczelniacz pompy - https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3217321535350-EL490800-O16522-uszczelniacz-skrzyni-biegow.html ?
Od razu uprzedzam rozrząd był robiony 20tyś kilometrów temu, jeśli okaże się że olej naruszył pasek natychmiastowo go wymienię.
Dodatkowo mam kilka pytań apropo samej charakterystyki silnika i samochodu.
Auto do około 2000 obrotów jest nieco zamulone, potem startuje turbo i zaczyna dość przyjemnie się odpychać, czy może to być objaw nadchodzących usterek czy ten typ tak ma?
Podczas przejeżdżania przez poprzeczne nierówności niekiedy słychać nieduże postukiwanie, całe zawieszenie jest w naprawdę przyzwoitym stanie, wydaje mi się że to wina pojawiających się luzów na przekładni kierowniczej. Czy w dość łatwy sposób da się regenerować przekładnię w tym modelu? Lepiej regenerować czy wymieniać?
Używałem opcji szukaj jednak poruszane przezemnie tematy zazwyczaj się urywały.
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi!