Inazuma-akai
26-04-17, 14:24
Możecie mi podpowiedzieć co może dolegać mojej Hondzie z silnikiem D16V1?
Samochód stał prawie pół roku, było nim jeżdżone od czasu do czasu bardzo krótkie dystanse. Przed odebraniem go zauważyłem, że wywaliło pełny zbiornik wyrównawczy. Wężykiem wylałem do poziomu MAX. Trochę to dziwne, bo samochód od roku jeździł z tym płynem i zawsze poziom mieścił się w skali na zbiorniczku.
Aktualnie sprawa wygląda tak, że w zbiorniczku jest ciągle MAX i raczej go nie ubywa (na ciepłym nieco powyżej kreski).
U mnie natomiast sprawa wygląda inaczej niż w wielu podobnych tematach gdzie wywala komuś płyn z wyrównawczego, bo płynu nie wywala oprócz tego jednego razu kiedy od dłuższego czasu zasiadłem do auta.
Niestety zauważyłem, że pewne elementy się pocą i są ufajdane. Wydaje mi się, że nie jest to olej, ponieważ podczas pocierania palcami po 2 potarciach płyn wyparowuje. Olej raczej by się ślizgał między palcami.
Wskazówka temperatury zawsze jest regulaminowo nieco niżej połowy i nie podnosi się w każdych warunkach. Płyn pod korkiem od chłodnicy jest.
http://www.civicforum.pl/attachment.php?attachmentid=34799&d=1493142194
http://www.civicforum.pl/attachment.php?attachmentid=34800&d=1493142194
http://www.civicforum.pl/attachment.php?attachmentid=34801&d=1493142194
http://www.civicforum.pl/attachment.php?attachmentid=34802&d=1493142194
http://www.civicforum.pl/attachment.php?attachmentid=34803&d=1493142194
Samochód stał prawie pół roku, było nim jeżdżone od czasu do czasu bardzo krótkie dystanse. Przed odebraniem go zauważyłem, że wywaliło pełny zbiornik wyrównawczy. Wężykiem wylałem do poziomu MAX. Trochę to dziwne, bo samochód od roku jeździł z tym płynem i zawsze poziom mieścił się w skali na zbiorniczku.
Aktualnie sprawa wygląda tak, że w zbiorniczku jest ciągle MAX i raczej go nie ubywa (na ciepłym nieco powyżej kreski).
U mnie natomiast sprawa wygląda inaczej niż w wielu podobnych tematach gdzie wywala komuś płyn z wyrównawczego, bo płynu nie wywala oprócz tego jednego razu kiedy od dłuższego czasu zasiadłem do auta.
Niestety zauważyłem, że pewne elementy się pocą i są ufajdane. Wydaje mi się, że nie jest to olej, ponieważ podczas pocierania palcami po 2 potarciach płyn wyparowuje. Olej raczej by się ślizgał między palcami.
Wskazówka temperatury zawsze jest regulaminowo nieco niżej połowy i nie podnosi się w każdych warunkach. Płyn pod korkiem od chłodnicy jest.
http://www.civicforum.pl/attachment.php?attachmentid=34799&d=1493142194
http://www.civicforum.pl/attachment.php?attachmentid=34800&d=1493142194
http://www.civicforum.pl/attachment.php?attachmentid=34801&d=1493142194
http://www.civicforum.pl/attachment.php?attachmentid=34802&d=1493142194
http://www.civicforum.pl/attachment.php?attachmentid=34803&d=1493142194