Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Swap z d16z2 na d16z6 , brak napięcia na wtryskach....



Ksawi
20-04-17, 21:37
Problem z D16Z6 w Civic Sedan 4g


silnik: d16z6
Wiązka : przejsciowka odb0 na obd1
Wiazka silnikowa: d16z2
aparat: d16z6
Wtryski: d16z6
Problem: kręci nie odpala, czuć paliwo
Paliwo: jest
Iskra: jest

W skrócie:
Wsadzony d16z6 w miejscu d16z2 , zmienione wtryski na Z6, w tym przelutowanie wtyczek , jak wiem mają inna rezystancję wiec cos trzeba pomodzić z resistor boxem, ktoś juz miał taki problem? Czy jest ktoś w stanie pomóc w tej sytuacji? Dzięki z góry wszystkim którzy pomogą ;)

romekex
20-04-17, 22:11
rezystor boxa trzeba wyjac calkiem w tym przypadku a kable wchodzacy jest 1 wychodza 4 na kazdy wtrysk laczymy w jedno z 1 w 4 , jesli to nie pomoze sprawdzic przejscowke czy nie ma gdzies bledu

Ksawi
20-04-17, 22:24
Czyli żółty z resistora do każdego wtrysku tak?

no obawiam sie o tą przejsciowke też, bo kupilem ją od kumpla a to jakaś chyba chińska była a nie od Jarusneta :)

nitro2112
21-04-17, 09:19
Samo lutowanie przewodów również wpływa na ich rezystancję, być może to też może wpływać na poprawną pracę wtrysków. Jak czuć paliwo to znaczy że leją i to chyba obficie prawda?

romekex
21-04-17, 18:19
tak wchodzi chyba czerwony a wychodza zolte albo cos kolo tego mostkujemy wszystkie razem 5 sztuk kabelkow spinamy razem wycinajac resistor, badz mozna zalozys wtryski z d16z2 i zostawic resistor , druga sprawa , czy czasami jak podpiety jest aparat od d16z6 do wiazki obd0 TEZ JEST PEWNIE PRZEJSCIOWKA BADZ ZMIANA KOSTKI , pytanie czy tam nie ma bledu :??? zamiana np polaryzacji ktoregos z 3 czujnikow w aparacie badz zamiana miejscami czujnikow wzgledem ecu , w civicu aparat to podstawa do poprawnego dzilania ecu , reszta czujnikow tez ale zeby odpalic aparat musi bys 100% ok z podlaczeniem

Ksawi
21-04-17, 19:26
Zero błędów, trzy razy każdy kabel Sprawdzalem... Zmostkowalem tak jak mówisz i dalej nie bangla... Może cos z aparatem jest bo to jedyna rzecz która nie chodziła i nie była palona, hmm dalej sucho wtryski nie leją, a końca Nie widać.... Ktos ma jeszcze jakiś pomysł? Szukam kogoś z kim podmienilbym aparat i może to zadziała...

romekex
21-04-17, 21:37
w sumie to jesl nie ma bledu to te 3 czujniki w aparacie powinny byc dobre , pominno byc miedzy ich biegunami po iles ohm bodajrze okolo 300 o ile mnie pamiec nie myli bo juz 5 i 6 nie grzebalem ze 2 lata ,
przychodzi mi na mysl jeszce takie cos masa na termostacie oczko z 3 badz 4 kablami ktore ida do ecu , kiedys przykrecilem palcami i tez nie odpalilo zanim sie zorientowalem ze to akurat tego wina,

aparat na probe mozesz wziac od b7 czy d14a2 od d15z8 tez na kostki pasi i odpala wystarczy ze wepniesz 2 kostki z kablami i przekrecisz walkiem aparatu powinna zaczac dzialac pompa i slychac cykanie wtryskow nawet przy powolnym obrocie palcami

jeszcze opcja sprobowac odpalic na plaku moze czasem sie cos ruszy

Ksawi
22-04-17, 09:30
zaniedługo lece do garazu sprawdze najpierw to że wsadze wtryski z z2 zaloze resistor boxa i sprobuje odpalic :) później sprobuje podmienic aparat z b7, no ale mam nadzieje ze po wymianie wtrysków zadziala....

Ksawi
22-04-17, 18:40
Założone wtrysku z2 plus resistor box , dalej nie pali, brak masy na wtryskach z tego widzę. Jutro wpada do mnie Artur z kompem i będziemy dzialac

Ksawi
23-04-17, 18:09
Po krótkiej walce odpala,ale ciężko, wywala błąd 8 czyli gmp , muszę skombinować inny aparat i powinno zadziałać :)

Ksawi
23-04-17, 19:51
Temat do zamknięcia :) warto zapamietac ten obrazek
http://i.imgur.com/tjBEGo1.jpg