Zobacz pełną wersję : D16y7 Uszczelniacze czy pierscienie
Witam! Auto kopci mi na niebiesko, a spod uszczelki kolektora wydechowego wypływa jakaś czarny syf. Auto normalnie jeździ nie dławi się, nie traci mocy. Płyn chłodniczy czysty, olej też czysty. Nie wiem ile oleju ubywa bo auto nie jest zarejestrowane i nie mogę nim jeszcze jeździć.
Co to może być uszczelniacze zaworowe czy pierścienie tłokowe?
A kopci na postoju, w trakcie jazdy, przy bucie ?
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Kopci jak spada z obrotów na postoju i w trakcie jazdy pod obciążeniem przy ruszaniu
To obawiam sie ze oprocz uszczelniaczy masz zaklejone pierscienie.
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
To obawiam sie ze oprocz uszczelniaczy masz zaklejone pierscienie.
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Aha i od razu zajrzalbym dobpanewek korbowych na pewno juz sie koncza... wiem co mowie ;)
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
wiesko1261
26-03-17, 12:58
Witam! Auto kopci mi na niebiesko, a spod uszczelki kolektora wydechowego wypływa jakaś czarny syf. Auto normalnie jeździ nie dławi się, nie traci mocy. Płyn chłodniczy czysty, olej też czysty. Nie wiem ile oleju ubywa bo auto nie jest zarejestrowane i nie mogę nim jeszcze jeździć.
Co to może być uszczelniacze zaworowe czy pierścienie tłokowe?
na pewno - uszczelniacze i pierścienie :p
ale zanim utopisz trochę kasy na części , zrób przynajmniej pomiary owalizacji cylindrów ;)
ja przy wymianie pierścieni , panewki wymieniałem zapobiegawczo :)
Jak pomierzę ciśnienie w cylindrach to będzie wiadomo czy pierścienie tłokowe śmietnik ?
Jeśli tak to jakie kupić nominał ?
Trzeba pojechać z blokiem do pomiarów żeby kupi odpowiednie ?
Po pierwsze musisz zrobić te 1000km, żeby ocenić pobór oleju. A tak zanim zaczniesz cokolwiek, przeszukaj forum pod kątem kosztów ;)
Jesli bierze Ci wiecej niz 1-1,5 l na tysiac to juz pewnie tuleje wywalone i kiszka. A na pewno z litr na tysiac juz bierze jesli kopci.
Jesli po taniosci i zuzycie jako tako to pierscienie, panewki korbowe, uszczelniacze zaw i uszczelka pod glowice. Glowica do autoszlifu na planowanie i zrobienie przylgni zaworowych.
Pomiar cisnienia nic nie da na pewno bedzie dobre bo olej zaklejony na poerscieniach dopreza Ci silnik.
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.