Zobacz pełną wersję : Turbo Soft w EM2 D17A9 dobor regulatora cisnienia paliwa
Witam, tak jak w temacie potrzebuje konkretnej informacji ilo barowy mam regulator ciśnienia paliwa i od czego podejdzie mocniejszy. Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat.
Mój silnik to D17A9 seria
Turbo K03 od a3 1.8t
Wtryski seria
I przy ciśnieniu 0.4Bar mam czasy wtrysku 19.6ms i auto szarpie i nie przyspiesza
(0.3bar wszystko jest ok do 5200 RMP potem wtryski się zapetlaja)
PS. Troche to zakrecilem ale mysle ze ktoś mi pomoze.
Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam.
Nie, niczego nie zakręciłeś. Po prostu chcesz za wszelką cenę rozwalić ten motor. To jest akurat dość jasne.
Potrzebujesz większe wtryski i potrzebujesz to wystroić. Nie regulator ciśnienia paliwa.
potwierdze bez wiekszych wtryskow marne szanse na ugranie czego kolwiek bez dobrego strojenia tym bardziej
co najwyzej mozna urgac dziure w bloku obstawia 2 korbe od strony rozrzadu ;)
Generalnie największe ciśnienie dają regulatory z B16,B18,K20, co tam pasuje do EM2 to nie wiem, ale sam regulator dużo nie pomoże.
Kup DET3 do strojenia i większe wtryski.
Myślałem ze ktoś z kolegów mi pomoże w tej sprawie, ale widzę nie można na nikogo liczyć. Wasze odpowiedzi typu nic ci nie da mi nie pomagają, chciałem po prostu wiedzieć od czego szukać regulatora, a nie ze potrzebuje wtryski a nie takie było moje pytanie.
Jeśli ktoś wie jaki będzie dobry będę wdzięczny za pomoc. ;)
PS. A jak już temat wtrysków się pojawił to może mi powiecie jaki będą p&p bez żadnego boxa do mojego silniczka
Czy może ktoś montował turbine do EM2???
Ogarnij się. Od niczego nie szukać regulatora, bo nic to nie da. To nie jest rozwiązanie Twojego problemu.
od czego podejdzie mocniejszy. [regulator paliwa]
największe ciśnienie dają regulatory z B16,B18,K20
Myślałem ze ktoś z kolegów mi pomoże w tej sprawie, ale widzę nie można na nikogo liczyć
A Ty dalej uważasz, że to problem z regulatorem. Na tym turbo w D16Y8 na SERYJNYM regulatorze jeździłem. Tak samo K03. Podmieniłem wtryski, regulatora nie. 3 osoby mówią Ci, że to nie regulator jest przyczyną problemu.
Jeżeli chcesz po prostu wymienić regulator to kup tuningowy. Ale jakiego byś nie wsadził to i tak ograniczają Cię seryjne wtryski. Nie kumasz albo nie chcesz skumać.
Twój silnik, Twoja sprawa. Wysuszysz, zabijesz, wstawisz drugi.
https://goo.gl/N1jLul - dodaj sobie do ulubionych zakładek.
Przekonaliscie mnie, może mi ktoś powiedzieć czy wtryski z b18 podejdą do mojego silnika tak bez zadnych ******* i przerobek?
I jeszcze pytanie dotyczące DET3 czy jest ktoś w okolicy Śremu lub poznania kto to wystroi?? I ewentualnie co jeszcze potrzebuje żeby to dobze wystroić żeby się nie okazało ze czegos jeszcze brakuje?
wiesko1261
25-03-17, 20:15
Przekonaliscie mnie, może mi ktoś powiedzieć czy wtryski z b18 podejdą do mojego silnika tak bez zadnych ******* i przerobek?
ale poco :) jak z B18 są tej samej wydajności co D17 (240cc)
ja pod softa załatwiłem se 440cc (tanio i prawie nowe ) :) zero przeróbki ,lekko grubsze , ale bez problemu weszły na seryjne gumy
ale poco :) jak z B18 są tej samej wydajności co D17 (240cc)
ja pod softa załatwiłem se 440cc (tanio i prawie nowe ) :) zero przeróbki ,lekko grubsze , ale bez problemu weszły na seryjne gumy
No to powiedz kolego od czego szukac?
wiesko1261
26-03-17, 12:46
No to powiedz kolego od czego szukac?
ja mam wtryski LUCAS/RC 440cc (chyba :) ) takie , PO cztery dysze :p wtyczka OBD1
https://images82.fotosik.pl/460/f714b08584dbdfacgen.jpg
a tu świeży , na temat wtrysków :p
http://civicklub.pl/forum/showthread.php?266065-Wtryski-370-od-nissana-200sx-resistor-box/page2
wtryski od k20 powinny ci podejsc tylko nie wiem jaka maja wydajnosc , wiem tyle ze przy skladaniu swojego k20a3 jak wiercilem wkretki do lpg , akurat mialem wtryski wyjete i obok rozebrany kolektor d16v1 identyczny jak d17 wtryski wizualnie podobne bo zapinki na listwe wyciagalem , tyle ze chyba maja z 8 dysz o ile dobrze zerknalem a te od seri mialy chyba 4 tylko info o wydajnosci brak
druga sprawa turbo w plastikowy kolektor jak dla mnie troche ryzykowne chociaz to tylko moj poglad
dzieki za info;) a tak z ciekawosci kazde k20? a3 a2 a4 ite inne tez ;?
270cc : K20A3 , K24A1, K24A3, K24A4
310cc : K20A, K20A2, K20Z1, K20Z3, K24A2
od RX8, mogą być od jakieś subaryny, czy czegokolwiek top feed.
Możesz troszkę wiecej powiedzieć na temat setupu w aucie jestem również zainteresowany softem w d17
od RX8, mogą być od jakieś subaryny, czy czegokolwiek top feed.
Możesz troszkę wiecej powiedzieć na temat setupu w aucie jestem również zainteresowany softem w d17
Jak na razie mam:
turbo K03 z a3
wtryski K20a3
wydech 2,25" przelot
Blow Off HKS
zawor MBC
Poza tym wszystko inne seria i w dodatku bez strojenia ale jakos jedzie.
Ps. Ma ktoś może Ecumaster DET3 na sprzedanie w dobrej cenie???
Jeśli tak proszę o kontakt PW
Pozdrawiam
Jak na razie mam:
turbo K03 z a3
wtryski K20a3
wydech 2,25" przelot
Blow Off HKS
zawor MBC
Poza tym wszystko inne seria i w dodatku bez strojenia ale jakos jedzie.
Ps. Ma ktoś może Ecumaster DET3 na sprzedanie w dobrej cenie???
Jeśli tak proszę o kontakt PW
Pozdrawiam
Założyłeś turbo i nie modyfikowałeś sterownika?
Lubisz ryzyko chłopaku.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.