PDA

Zobacz pełną wersję : Turbo Soft w EM2 D17A9 dobor regulatora cisnienia paliwa



nawrot93
23-03-17, 17:29
Witam, tak jak w temacie potrzebuje konkretnej informacji ilo barowy mam regulator ciśnienia paliwa i od czego podejdzie mocniejszy. Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat.

Mój silnik to D17A9 seria
Turbo K03 od a3 1.8t
Wtryski seria

I przy ciśnieniu 0.4Bar mam czasy wtrysku 19.6ms i auto szarpie i nie przyspiesza
(0.3bar wszystko jest ok do 5200 RMP potem wtryski się zapetlaja)


PS. Troche to zakrecilem ale mysle ze ktoś mi pomoze.
Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam.

!markos
23-03-17, 19:30
Nie, niczego nie zakręciłeś. Po prostu chcesz za wszelką cenę rozwalić ten motor. To jest akurat dość jasne.
Potrzebujesz większe wtryski i potrzebujesz to wystroić. Nie regulator ciśnienia paliwa.

romekex
23-03-17, 21:20
potwierdze bez wiekszych wtryskow marne szanse na ugranie czego kolwiek bez dobrego strojenia tym bardziej
co najwyzej mozna urgac dziure w bloku obstawia 2 korbe od strony rozrzadu ;)

Furious
23-03-17, 22:12
Generalnie największe ciśnienie dają regulatory z B16,B18,K20, co tam pasuje do EM2 to nie wiem, ale sam regulator dużo nie pomoże.
Kup DET3 do strojenia i większe wtryski.

nawrot93
24-03-17, 21:58
Myślałem ze ktoś z kolegów mi pomoże w tej sprawie, ale widzę nie można na nikogo liczyć. Wasze odpowiedzi typu nic ci nie da mi nie pomagają, chciałem po prostu wiedzieć od czego szukać regulatora, a nie ze potrzebuje wtryski a nie takie było moje pytanie.

Jeśli ktoś wie jaki będzie dobry będę wdzięczny za pomoc. ;)

PS. A jak już temat wtrysków się pojawił to może mi powiecie jaki będą p&p bez żadnego boxa do mojego silniczka

Czy może ktoś montował turbine do EM2???

!markos
25-03-17, 09:53
Ogarnij się. Od niczego nie szukać regulatora, bo nic to nie da. To nie jest rozwiązanie Twojego problemu.

Saiti
25-03-17, 12:31
od czego podejdzie mocniejszy. [regulator paliwa]


największe ciśnienie dają regulatory z B16,B18,K20


Myślałem ze ktoś z kolegów mi pomoże w tej sprawie, ale widzę nie można na nikogo liczyć

A Ty dalej uważasz, że to problem z regulatorem. Na tym turbo w D16Y8 na SERYJNYM regulatorze jeździłem. Tak samo K03. Podmieniłem wtryski, regulatora nie. 3 osoby mówią Ci, że to nie regulator jest przyczyną problemu.

Jeżeli chcesz po prostu wymienić regulator to kup tuningowy. Ale jakiego byś nie wsadził to i tak ograniczają Cię seryjne wtryski. Nie kumasz albo nie chcesz skumać.

Twój silnik, Twoja sprawa. Wysuszysz, zabijesz, wstawisz drugi.

https://goo.gl/N1jLul - dodaj sobie do ulubionych zakładek.

nawrot93
25-03-17, 14:59
Przekonaliscie mnie, może mi ktoś powiedzieć czy wtryski z b18 podejdą do mojego silnika tak bez zadnych ******* i przerobek?

I jeszcze pytanie dotyczące DET3 czy jest ktoś w okolicy Śremu lub poznania kto to wystroi?? I ewentualnie co jeszcze potrzebuje żeby to dobze wystroić żeby się nie okazało ze czegos jeszcze brakuje?

wiesko1261
25-03-17, 20:15
Przekonaliscie mnie, może mi ktoś powiedzieć czy wtryski z b18 podejdą do mojego silnika tak bez zadnych ******* i przerobek?



ale poco :) jak z B18 są tej samej wydajności co D17 (240cc)
ja pod softa załatwiłem se 440cc (tanio i prawie nowe ) :) zero przeróbki ,lekko grubsze , ale bez problemu weszły na seryjne gumy

nawrot93
25-03-17, 20:34
ale poco :) jak z B18 są tej samej wydajności co D17 (240cc)
ja pod softa załatwiłem se 440cc (tanio i prawie nowe ) :) zero przeróbki ,lekko grubsze , ale bez problemu weszły na seryjne gumy

No to powiedz kolego od czego szukac?

wiesko1261
26-03-17, 12:46
No to powiedz kolego od czego szukac?

ja mam wtryski LUCAS/RC 440cc (chyba :) ) takie , PO cztery dysze :p wtyczka OBD1

https://images82.fotosik.pl/460/f714b08584dbdfacgen.jpg

a tu świeży , na temat wtrysków :p
http://civicklub.pl/forum/showthread.php?266065-Wtryski-370-od-nissana-200sx-resistor-box/page2

romekex
26-03-17, 14:25
wtryski od k20 powinny ci podejsc tylko nie wiem jaka maja wydajnosc , wiem tyle ze przy skladaniu swojego k20a3 jak wiercilem wkretki do lpg , akurat mialem wtryski wyjete i obok rozebrany kolektor d16v1 identyczny jak d17 wtryski wizualnie podobne bo zapinki na listwe wyciagalem , tyle ze chyba maja z 8 dysz o ile dobrze zerknalem a te od seri mialy chyba 4 tylko info o wydajnosci brak

druga sprawa turbo w plastikowy kolektor jak dla mnie troche ryzykowne chociaz to tylko moj poglad

Furious
26-03-17, 20:35
K20 ma wtryski 310cc

romekex
27-03-17, 21:32
dzieki za info;) a tak z ciekawosci kazde k20? a3 a2 a4 ite inne tez ;?

grafix
28-03-17, 13:20
270cc : K20A3 , K24A1, K24A3, K24A4
310cc : K20A, K20A2, K20Z1, K20Z3, K24A2

eg_soon
01-05-17, 15:19
od RX8, mogą być od jakieś subaryny, czy czegokolwiek top feed.
Możesz troszkę wiecej powiedzieć na temat setupu w aucie jestem również zainteresowany softem w d17

nawrot93
03-05-17, 20:52
od RX8, mogą być od jakieś subaryny, czy czegokolwiek top feed.
Możesz troszkę wiecej powiedzieć na temat setupu w aucie jestem również zainteresowany softem w d17

Jak na razie mam:
turbo K03 z a3
wtryski K20a3
wydech 2,25" przelot
Blow Off HKS
zawor MBC

Poza tym wszystko inne seria i w dodatku bez strojenia ale jakos jedzie.


Ps. Ma ktoś może Ecumaster DET3 na sprzedanie w dobrej cenie???
Jeśli tak proszę o kontakt PW

Pozdrawiam

kamilen
04-05-17, 23:05
Jak na razie mam:
turbo K03 z a3
wtryski K20a3
wydech 2,25" przelot
Blow Off HKS
zawor MBC

Poza tym wszystko inne seria i w dodatku bez strojenia ale jakos jedzie.


Ps. Ma ktoś może Ecumaster DET3 na sprzedanie w dobrej cenie???
Jeśli tak proszę o kontakt PW

Pozdrawiam

Założyłeś turbo i nie modyfikowałeś sterownika?
Lubisz ryzyko chłopaku.