Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Witam jestem tu nowa zgłaszam sie do was z prosba o mała pomoc HONDA CIVIC



wiolcia90
21-03-17, 19:50
Witam możne zacznę od początku kupiłam Hanie z 95r około miesiąc temu . I wszystko było dobrze do momentu aż nie zaczął mi się nagrzewać samochód :confused:dodam ze w grudniu miał zrobiony przegląd ,wszystkie oleje ,płyny, filtr oleju robiony był również rozrząd wymiana pompy wody diagnostyka silnika i jeszcze kilka innych rzeczy. po trzech tygodniach jazdy dosc czestej zaczeła mi temperatura podskakiwac niebezpiecznie wysoko do czerwonej lini.(Wpewnych momentach temperatura wariuje raz leci w gol raz w gore i tak samo sie dzieje jak skrecem albo w prawo albo w lewo ) z ledwoscia do domu dojechałam i po drodze zajechałam do znajomego kolezki co takimi rzeczami sie zajmuje i odpowietrzył mi uklad i było dobrze przez jakis tydzien czasu. wszyscy mi mowia ze to pewnie uszczelka pod głowica ale nie ktorzy tez mowiaze to moze byc tez zle odpowietrzony ulkad zeby wziasc sie najpierw za najprostrze rzeczy a wiem ze podobno rzeby dobrze odpowietrzyc ten uklad to trzeba troche czasu pogrzebac ale czy to prawda ?. dodam ze niema nagrzewania w samochodzie od tego monentu. jak proboje odpowietrzyc na ziemnym silniku to zaczyna grzac w srodku no i mozna normalnie jezdzic tylko do kiedy . termostat mam zdjety wiec napewno nie ma co sie tam zacinac. chetnie odpowiem na pytania bo nadal mam mała nadzieje ze to nie musi byc ta uszczelka:confused::confused:no i tak jak w innych wypadkach woda przelewa mi siena max do zbiorniczka wyrownawczego prosze o pomoc

dejwid
21-03-17, 20:07
może korek chłodnicy nie przepuszcza płynu ze zbiorniczka z powrotem do układu
co to znaczy, że masz zdjęty termostat? termostat powinien być założony i sprawny bo to jest kolejny podejrzany
płyn chłodniczy masz ok czy wygląda jakby się zmieszał z olejem? możesz też spróbować go wymienić i obserwować, jeżeli znajdziesz w świeżym płynie ślady oleju to niestety uszczelka pod głowicą może już puszczać

wiolcia90
21-03-17, 20:23
sprawdzany był płyn i zero oznak oleju .termostat był zdjęty ponieważ myśleliśmy ze to możne być od zacinania się ale już teraz wiemy ze to nie ten problem

siara87
21-03-17, 20:44
Sprawdz czy przypadkiem nie ma wycieku spod nagrzewnicy, w okolicy tunelu tam gdzie konczy sie dywanik pasazera. Druga sprawa, tak jak napisal kolega wyzej sprawdz czy nie ma blotnistego osadu pod korkiem oleju i korkiem od chlodnicy

wiolcia90
21-03-17, 21:01
Jutro to sobie sprawdzę. Wczoraj odpowietrzyłam na zimnym silniku i jak narazie wszystko gra jak najbardziej. Jutro zrobię mała trasę i zobaczę co i jak dzięki za info

dejwid
22-03-17, 17:21
Wentylator się załączą dobrze?
Może sam czujnik temperatury jest walnięty.
Przydałby się termometr do otwartej chłodnicy wsadzić końcówkę, odpalić silnik i poczekać aż się woda nagrzeje przy około 85*C - 90*C powinien się uruchomić wentylator chłodnicy. Jeżeli czujnik jest walnięty to wskaźnik też będzie świrował.

Poll
22-03-17, 19:03
Po pierwsze tutaj jest taka budowa głowicy, że olej w płynie to rzadkość. Częściej spaliny w płynie.

Tak więc:
- Sprawdzić układ na CO2 i bąble spalin z węża wyrównawczego
- Korek chłodnicy
- Zasyfiona chłodnica

Po zachowaniu może to być niestety UPG. Weź butlę po mineralce, wsadź węża i daj gazu na rozgrzanym i jak będą szły bąble to lipa.