Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Nie pali na 1 cylinder , problem



pawel1162
18-03-17, 15:32
Mam problem ze swoim b18c4 , posiadam wtryskiwacze od nissana 370 dołożony jest resistor box , problem polega na tym że silnik nierówno pracuje ściągam kabel z 3 cylindra ii zero zmian , czyli nie chodzi na trzeci cylinder

Co robiłem aby rozwiązać problem

Wymieniłem świece 4 sztuki nowe
zamieniłem wtryski 3 dałem na 4 i odwrotnie
zmieniłem kable
zmieniłem kompa
sprawdzałem opór kabli na 1 od rozrządu jest 570 omów , 2 jest 780 omów , 3 i 4 580 omów

Nw co jest grane ,

Kriss91
18-03-17, 15:42
Tzn. silnik działa nierówno niezależnie od tego czy 3. cylinder zostanie odłączony? Pytanie jakie jest ciśnienie sprężania na tym garze i czy jakimś cudem nie zalewa danego cylindra (sprawdź czy świeca nie jest mokra).

pawel1162
18-03-17, 16:58
tak jak piszesz silnik chodzi ewidentnie nierówno , jak odpinam kabel od 3 cylindra jest bez zmian pozostałe jak ściągam to słychać że silnik inaczej pracuje , ciśnienie sprężania nw jakie jest ale przed przekładką jeździłem na tym silniku rok i nic się nie działo , teraz po swapie jest problem , co do świecy jak ją wyciągam świeca jest sucha ale paliwo z cylindra śmierdzi

wiesko1261
18-03-17, 17:28
znajomy niedawno miał podobny problem B18
niedomagał jeden wtrysk (przycinał się ) po pomiarze spora odchyłka w kompresji
niby okazało się po rozebraniu ,ze nie domykały się zawory -dużo nagaru , lekko wypalone gniazda :)
zrobił czyszczenie zaworów i docierał je :) (auta jeszcze nie złożył :) )

Kriss91
18-03-17, 17:38
Sprawdź czy jest iskra na każdym cylindrze (a przynajmniej na trzecim).
Jeśli jest ok,to sprawdzić koniecznie sprężanie.

I uważaj ze zdejmowaniem fajek kabli na pracującym silniku. Możesz spalić cewkę.

kaczor662
18-03-17, 17:58
kable ok, swiece ok, wtryski ok, po prostu na 3cim na wtyczce wtrysku jest wieksze napiecie niz na pozostalych nie wiadomo skad, podmieniane wtrysku/kabla/swiecy z innymi daje tylko tyle ze wszystko chodzi na 1-2-4, a na 3cim nie chodzi. zastanawia mnie skad na tej jednej wtyczce inny prad..? nie ma akurat innej wiazki na podmiane, a moze to wlasnie tu jest problem, ale sprezanie tez sprawdzimy

Kriss91
18-03-17, 18:15
U mnie był bardzo podobny problem. Wszystko ok, a winna była wiązka. Jeden wtrysk był cały czas otwarty i ostro zalewało.

Dla świętego spokoju wymieniona została cała wiązka silnikowa - to co dostałem z silnikiem było delikatnie mówiąc przekombinowane.

pawel1162
18-03-17, 18:21
kompresja mierzona jest 14 bar

jak zmierzyć wtryski jakie powinny mieć wartości , aby wykluczyć uszkodzenie wiązki silnika

Kriss91
18-03-17, 18:38
Skoro nie pali na jeden gar, ma kompresję, iskrę i paliwo to musi mieć właśnie za dużo tego ostatniego.
Najprościej byłoby podpiąć diodę led 12v do kostki wtrysku i podkręcić rozrusznikiem. Jeśli będzie światło ciągłe to wiadomo, że cały czas zalewa gar.

pawel1162
18-03-17, 22:22
pomierzyłem teraz wtryski , po przekręceniu zapłonu na 3 jest 0.6 Volta , na pozostałych 5.8 wiec coś z wiązką

pawel1162
20-03-17, 19:57
Więc tak pomiary trwały cały dzień rozplotłem całą wiązkę od lpg mam brc i jest tak że jak odepnę kabel jeden od lpg to prąd na benzynowym wtrysku jest , a jak zapnę to spada na 0.6v jaka cholera nw , dodame że sprawdziłem kable są przejścia tylko spada ten prąd po zapięciu wiązki od gazu

johnyfive
06-12-17, 18:13
Odgrzeję kotleta :) Pany jest problem... >Fura nie chodzi na wszystkich garach konkretnie na 1 cyl , tzn. raz chodzi raz nie ;/ Mierzona kompresja w chwili kiedy auto nie pracuje na 1cyl. ---> 2 bary :eek: zaraz auto chodzi i kompresja wynosi ---> 11 bar. Ostatnio zrobiłem 300km i wszystko było ok , później odpaliłem auto żeby sie rozgrzało po 10min dodałem gazu i dupa znowu 1cyl. brak cisnienia ;/ W tym tygodniu będzie rozebrana głowica i sprawdzone zawory i szklanki bo może się cos przytarło... Macie jeszcze jakieś pomysły ?? Może ktoś miał podobny problem ?? Pacjentem nie jest Honda tylko S3 1.8t ale silnik jak silnik.

spoon83
07-12-17, 18:13
Odgrzeję kotleta :) Pany jest problem... >Fura nie chodzi na wszystkich garach konkretnie na 1 cyl , tzn. raz chodzi raz nie ;/ Mierzona kompresja w chwili kiedy auto nie pracuje na 1cyl. ---> 2 bary :eek: zaraz auto chodzi i kompresja wynosi ---> 11 bar. Ostatnio zrobiłem 300km i wszystko było ok , później odpaliłem auto żeby sie rozgrzało po 10min dodałem gazu i dupa znowu 1cyl. brak cisnienia ;/ W tym tygodniu będzie rozebrana głowica i sprawdzone zawory i szklanki bo może się cos przytarło... Macie jeszcze jakieś pomysły ?? Może ktoś miał podobny problem ?? Pacjentem nie jest Honda tylko S3 1.8t ale silnik jak silnik.

Pewnie upalony zawór wydechowy, Kiedyś kolega co robi głowice pokazywał mi taką głowice w której w zależności jak się ustawi zawór w gnieździe( bo on chodzi lewo prawo), to albo jest kompresja albo nie ma na tym baniaku hehe
Albo podstawia szklankę, tylko wtedy jest problem z ciśnieniem oleju

johnyfive
09-12-17, 15:21
Pewnie upalony zawór wydechowy, Kiedyś kolega co robi głowice pokazywał mi taką głowice w której w zależności jak się ustawi zawór w gnieździe( bo on chodzi lewo prawo), to albo jest kompresja albo nie ma na tym baniaku hehe
Albo podstawia szklankę, tylko wtedy jest problem z ciśnieniem oleju


Problem zdiagnozowany. Zassało kawałek starego intercoolera do silnika i przykleił sie do zaworu , a bardziej owinął wokół niego i raz się domykał do końca , a raz nie... Głowica zrobiona rozebrana , wymienione wszystkie uszczelniacze i splanowana , na szczęście żaden zawór nie byłl do wymiany :) Tak więc w poniedziałek zakładam i rura !

spoon83
10-12-17, 13:30
Problem zdiagnozowany. Zassało kawałek starego intercoolera do silnika i przykleił sie do zaworu , a bardziej owinął wokół niego i raz się domykał do końca , a raz nie... Głowica zrobiona rozebrana , wymienione wszystkie uszczelniacze i splanowana , na szczęście żaden zawór nie byłl do wymiany :) Tak więc w poniedziałek zakładam i rura !

To dobrze że tylko tak się skończyło, oczywiście gładź cylindra sprawdzona czy nie porysowana od "ciała obcego" ?. Pozdrawiam i szerokiej drogi.