Zobacz pełną wersję : POMOCY paliwo
civic lsi dubi
08-09-08, 02:31
mam prosbe,powiedzcie co moze byc nie tak jak zaleje do pełna to wskaznik pokazuje i spada tak jak nalezy az do momentu 1/4 baku wtedy staje i klops nizej nie opda,myslałem ze to pływak ale on jest ok moze cos w zegarach jakis elektromagnej czy czort wie co? macie jakies sugestie?
Ja bym stawial jednak na plywak tylko nie wiem jak wyglada a niemam czasu sie nim zajac wiesz moze jak on wyglada i czy jest na pompie paliwa w baku czy jest osobnym elementem? Jesli to nie plywak to moze wskazowka na wskazniku sie gdzies przycina, tak na marginesie u mnie tez cos jest nie tak z tym wskaznikiem jak zaleje troche ponad 3/4 wskazowka pokazuje tyle ile powinna ale po dniu jazdy jakos 40 km przejchane i spada do polowy a na tym co zostanie czyli tej polowie przejade jeszcz z 240 km...
civic lsi dubi
08-09-08, 11:31
jest w baku a popmpa przymocowana do zbiornika u gory,,tak mam w coupetce,,,ale cholera zgrzebałem i nic moze elektromagnes jednak dał w kosc
Czy jak zdejme pierw pompe to przez ten otwor bede mogl dobrac sie do plywaka ?? moim zdaniem to albo plywak albo wskasniki ale mialem ten sam objaw na starych i tych od kolegi na podmiane wiec sam nie wiem ;]
civic lsi dubi
09-09-08, 17:58
no trzeba pompe zdejmowac i wtedy sie dostaniesz przez ta dziure do srodka,,,,ja za jakiś czas nad tym bede dlubał,,,,ja u siebie stawiam na wskazówke bo jak ja rozebrałem to nie chce ona odbijac nizej i to jest chyba powod
Czy jak zdejme pierw pompe to przez ten otwor bede mogl dobrac sie do plywaka ?? moim zdaniem to albo plywak albo wskasniki ale mialem ten sam objaw na starych i tych od kolegi na podmiane wiec sam nie wiem ;]
skoro miałeś ten sam objaw na innych zegarach to "wina" lezy gdzie indziej...
prawdopodobnie warto zajrzeć do pompy w baku...
civic lsi dubi
10-09-08, 22:38
ale dlaczego jak zaleje wiecej to mi wskazowke podnosi ona staje na 1,5 baku i w dół juz nie chde opasc
ale dlaczego jak zaleje wiecej to mi wskazowke podnosi ona staje na 1,5 baku i w dół juz nie chde opasc
tego nie wiem...
ale jak dzieje sie tak na innych zegrach to znaczy, ze przyczyna nie lezy w zegarach tylko w innej czesci....
Bo widocznie plywak sie chaczy gdzies w tych poziomach baku...
civic lsi dubi
13-09-08, 16:33
Hello wiecie mam problem z silnikiem 1,5 lsi od cupety,,,,wymieniłem w niej uszczelniacze zaworów i myslalem ze bedzie ok a ona łapie 1,5l oleju na 1000km,nie wiem co jest grane bo na postoju przy zimnym silniku nie dymi a jak jej dam w palnik to wtedy na ciemno troche przykopci,,,,zaowazyłem ze ubylo mi płynu chlodniczego dodam ze na zakretkach nie ma zadnego osadu ani mazi nic w tym rodzaju,,,,,jesli macie podobne problemy to dajcie znac co to moze mniej wiecej byc i jakie koszta bo chce to rozwiazac jak najszybciej bo hani szkoda,,,,patrzyłem jeszcze czy płyn w zbiorniczku mi bulka nic wlascie i nie wiem czy to uszczelka pod glowicą czy co ?pozdro
Pod zły temat się podpiołes.
Jeśli płyn znika a nie masz wycieku to jakbyś dobrze poszukał to znajdziesz odpowiedz ze uszczelka pod głowicą. Jeśli jara ci olej to prawdopodobnie pierścienie do wymiany.
Jaki olej masz zalany ?
civic lsi dubi
03-10-08, 22:48
mam lotosa 10w40 ale juz sprawa wyjasniona jedna sprezynka na uszczelniaczach sie podwineła i wydmuchało mi uszczelke pod glowca teraz juz jest ok
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.