Nenek_
11-03-17, 13:36
Hej
Sytuacja taka:
Samochód na wymianie rozrządu
Wracam a tu się świeci kontrolka abs i cały system nie działa. Wymigiwanie błędów nie działa ale o tym zaraz. Sprawdziłem rezystancję czujników bo mechanik odkręcał lewe przednie koło. rezystancja dla 3 kół koło 1400omów a dla lewego przodu czyli tego ściąganego 1270omów. Czyli w prawidłowym zakresie
I teraz wypadałoby wymigać błąd. I tu jest kolejny problem. Próbowałem zewrzeć w OBD2 pin 9 i 4 lecz jak się okazało w złączu brakuje prawie połowy przewodów. w tym tego przewodu pryz pinie 9. Drut wkładany w pin wychodzi na wylot. dziwne że takie ustrojstwo jak elm327 sprawdziło prawidłowo błąd check engine swojego czasu
Poszukałem więć drugiego złącza diagnostycznego, niebieskiego, dwupinowego. I znalazłem chyba lecz nie po lewej stronie jak podaje instrukcja ale po prawej stronie tunelu. I dodatkowo złącze ma 2 wejścia ale tylko jedne przewód podpięty a jedno gniazdo puste...
Silnik był przekładany z d17a8 na d16v1. Możliwe że gdzieś pomieszane są te przewody czy coś?
Gdzieś w głębi tunelu zauważyłem też brązową kostkę. luźną. Możliwe że to tam są brakujące przewody z obd?
Pomocy! :D
Sytuacja taka:
Samochód na wymianie rozrządu
Wracam a tu się świeci kontrolka abs i cały system nie działa. Wymigiwanie błędów nie działa ale o tym zaraz. Sprawdziłem rezystancję czujników bo mechanik odkręcał lewe przednie koło. rezystancja dla 3 kół koło 1400omów a dla lewego przodu czyli tego ściąganego 1270omów. Czyli w prawidłowym zakresie
I teraz wypadałoby wymigać błąd. I tu jest kolejny problem. Próbowałem zewrzeć w OBD2 pin 9 i 4 lecz jak się okazało w złączu brakuje prawie połowy przewodów. w tym tego przewodu pryz pinie 9. Drut wkładany w pin wychodzi na wylot. dziwne że takie ustrojstwo jak elm327 sprawdziło prawidłowo błąd check engine swojego czasu
Poszukałem więć drugiego złącza diagnostycznego, niebieskiego, dwupinowego. I znalazłem chyba lecz nie po lewej stronie jak podaje instrukcja ale po prawej stronie tunelu. I dodatkowo złącze ma 2 wejścia ale tylko jedne przewód podpięty a jedno gniazdo puste...
Silnik był przekładany z d17a8 na d16v1. Możliwe że gdzieś pomieszane są te przewody czy coś?
Gdzieś w głębi tunelu zauważyłem też brązową kostkę. luźną. Możliwe że to tam są brakujące przewody z obd?
Pomocy! :D