jurasjo
07-09-08, 17:16
Jak nie urok to sraczka więc z Hanią zawsze musi być coś nie tak H3M
Dwie sprawy:
1
Zrobiłem dzisiaj test sondy. Najpierw pośmigałem po mieście, temperaturka optymalna i na postój.
Na obrotach jałowych napięcie 0,6 V. Gaz na 300-4000 obrotów a napięcie coś koło 0,69 V. Noga z gazu i spadło na 0,15 V i po chwili poszło znowu na 0,6 V na biegu jałowym. Czy z moja sonda wszystko ok ?
Druga sprawa to taka, że po odpięciu sondy i przejażdżce nie wywala mi podczas jazdy błędu. To chyba dziwne co nie ?
2
Jako, że mam problemy z Hanią sprawdzam również elektrykę ponieważ mój aku nie wygląda na "najświeższy" H3M
Pomiar aku z rana przed odpaleniem 12,05 V a więc za mało. Po krótkiej przejażdżce 12,7 więc niby spoko.
Napięcie na aku przy prędkości 3000 RPM wynosi 13,8 a po włączeniu świateł 13,7 a więc spada. Z tego co wyczytałem to nie jest to dobre zjawisko. Generalnie mam podejrzenie , że aku jest wyj...bany i zamula.
Dwie sprawy:
1
Zrobiłem dzisiaj test sondy. Najpierw pośmigałem po mieście, temperaturka optymalna i na postój.
Na obrotach jałowych napięcie 0,6 V. Gaz na 300-4000 obrotów a napięcie coś koło 0,69 V. Noga z gazu i spadło na 0,15 V i po chwili poszło znowu na 0,6 V na biegu jałowym. Czy z moja sonda wszystko ok ?
Druga sprawa to taka, że po odpięciu sondy i przejażdżce nie wywala mi podczas jazdy błędu. To chyba dziwne co nie ?
2
Jako, że mam problemy z Hanią sprawdzam również elektrykę ponieważ mój aku nie wygląda na "najświeższy" H3M
Pomiar aku z rana przed odpaleniem 12,05 V a więc za mało. Po krótkiej przejażdżce 12,7 więc niby spoko.
Napięcie na aku przy prędkości 3000 RPM wynosi 13,8 a po włączeniu świateł 13,7 a więc spada. Z tego co wyczytałem to nie jest to dobre zjawisko. Generalnie mam podejrzenie , że aku jest wyj...bany i zamula.