faecd
07-09-08, 15:44
Panowie niedawno mialem taki problem, ze hanka nie chciala mi palic (D13B2) podejrzenie padlio na aparat zaplonowy, mechanik stwierdzil, ze aparat jest OK lecz gaznik podaje za duzo paliwa i za duzo oleju bierze i z tych 2 przyczyn na swiecach pojawiaja sie spaliny i dlatego nie chce palic. Polcecil wyregulowac gaznik tak by nie dawal za duzo paliwa i to pomoze na razie, a olej mowi, ze na 90% przez pierscienie uszczelniajace.
Ale i z tym jest myk bo jak tunel w ktorym tlok chodzi sie wyrobil to i pierscienie nie pomoga za bardzo...wiec wymiana...
czy ktos mial z was cos podobnego w d13b2 o przebiegu 194:/ (mechnik mowi, ze moze miec nawet i ze 300 przebiegu)?
I jeszcze jedno pytanie czy przy swapie z d13b2 na d14 (taki silnik z cifa po 97 rok) pasowal by jak ulal bez osprzetu??
Co robic? naprawic aby odpalal i sprzedac czy remontowac:/???
PS.jak na razie przy odpalaniu silnika trzeba go zakrecic i pedal gazu w glebe i lekko krztuszac sie lapie i zapala...
Ale i z tym jest myk bo jak tunel w ktorym tlok chodzi sie wyrobil to i pierscienie nie pomoga za bardzo...wiec wymiana...
czy ktos mial z was cos podobnego w d13b2 o przebiegu 194:/ (mechnik mowi, ze moze miec nawet i ze 300 przebiegu)?
I jeszcze jedno pytanie czy przy swapie z d13b2 na d14 (taki silnik z cifa po 97 rok) pasowal by jak ulal bez osprzetu??
Co robic? naprawic aby odpalal i sprzedac czy remontowac:/???
PS.jak na razie przy odpalaniu silnika trzeba go zakrecic i pedal gazu w glebe i lekko krztuszac sie lapie i zapala...