Zobacz pełną wersję : Swap D15B7 ==> D15Z3
Witam. Znajomy przekładał silnik w ej2 z d15b7 na d15z3. I teraz jest problem Silnik z3 odpala na komputerze z b7 a na ecu z z3 nie chce. Wydaje mi sie ze problem jest z immo ale nie wiem jak go obejść. Macie moze jakieś pomysły ? Czy może problem tkwi w czym innym? Z góry dzieki za pomoc.
Przelutować immo do kompa z3.
zastanów się patrysiu co piszesz, p06 nie ma immo, poczytaj na forum jak wywalić immo jeśli jest. do tego z3 ma sonde szerokopasmową, vtec'a i o ile dobrze pamiętam egr, żeby to działało trzeba by przerobić wiązki.
z3 ma immo paka puche na kompie wielkosci pol kompa trzeba to wywalic zeby zostal nam sam komputer tak jak w b7 przekladalem kiedys z 3 do coupety wiazka silnikowa , kable od sondy ida troche inaczej i jest ich 5 schematy do z3 sa w ksiazce ,,sam naprawiam,, civic taka w bialo niebeskiej okladce , kable od sondy przelozyc egr mozna podpiac ale nie trzeba bledu od egru nie wyrzuca , a i jeszcze chyba czujnik cisnienia oleju na zaworze vteca trzeba dolozyc kabelek do wiazki badz zmostkowac pin czujnika na ecu na mase ,
To jeszcze mam pytanie jak podłączyć zawór vtec ?
tak jak w pinout diagram p28 obd1 wpisz w goi zaznacz grfike piny a4 zawor vteca d6 czujnik cisnienia olejbodajrze o ile mnie pamiec nie myli sprawdz sobie dla pewnosci a i druga rzecz bez szerokopasmowej sondy vtec sie nie wlaczy bo juz kiedys kombinowalem i sonda na 5 kabli to tu podstawa w tym z3 albo przerobic p06 na obsluge vteca w wgrac mapke ! najprosciej w tym przypadku bo sonda zostaje od b7
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.