PDA

Zobacz pełną wersję : Swap D15B7 ==> D15Z3



Lenar91
01-03-17, 10:32
Witam. Znajomy przekładał silnik w ej2 z d15b7 na d15z3. I teraz jest problem Silnik z3 odpala na komputerze z b7 a na ecu z z3 nie chce. Wydaje mi sie ze problem jest z immo ale nie wiem jak go obejść. Macie moze jakieś pomysły ? Czy może problem tkwi w czym innym? Z góry dzieki za pomoc.

Pati_crx
02-03-17, 00:52
Przelutować immo do kompa z3.

HakerPL1
02-03-17, 23:50
zastanów się patrysiu co piszesz, p06 nie ma immo, poczytaj na forum jak wywalić immo jeśli jest. do tego z3 ma sonde szerokopasmową, vtec'a i o ile dobrze pamiętam egr, żeby to działało trzeba by przerobić wiązki.

romekex
05-03-17, 19:55
z3 ma immo paka puche na kompie wielkosci pol kompa trzeba to wywalic zeby zostal nam sam komputer tak jak w b7 przekladalem kiedys z 3 do coupety wiazka silnikowa , kable od sondy ida troche inaczej i jest ich 5 schematy do z3 sa w ksiazce ,,sam naprawiam,, civic taka w bialo niebeskiej okladce , kable od sondy przelozyc egr mozna podpiac ale nie trzeba bledu od egru nie wyrzuca , a i jeszcze chyba czujnik cisnienia oleju na zaworze vteca trzeba dolozyc kabelek do wiazki badz zmostkowac pin czujnika na ecu na mase ,

Lenar91
09-03-17, 14:17
To jeszcze mam pytanie jak podłączyć zawór vtec ?

romekex
11-03-17, 17:16
tak jak w pinout diagram p28 obd1 wpisz w goi zaznacz grfike piny a4 zawor vteca d6 czujnik cisnienia olejbodajrze o ile mnie pamiec nie myli sprawdz sobie dla pewnosci a i druga rzecz bez szerokopasmowej sondy vtec sie nie wlaczy bo juz kiedys kombinowalem i sonda na 5 kabli to tu podstawa w tym z3 albo przerobic p06 na obsluge vteca w wgrac mapke ! najprosciej w tym przypadku bo sonda zostaje od b7