Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Sportowy bak paliwa - co i jak?

SCKAPE
19-02-17, 01:44
Chce zmienić bak w moim EG na ok 20l. I teraz mam kilka pytań do osób które to robiły w eg i ek (jako najbardziej zbliżone do mojego) :
- jaki bak?
- jak podłączyć do niego wlew paliwa żeby było jak przy seryjnym
- co z pompą paliwa - jak to ogarnąć (czy da sie to jakoś złożyć z tą z civica?)
- co ze wskaźnikiem paliwa - jak to złożyć żeby ten na wyświetlaczu mi pokazywał?
- co z regulatorem ciśnienia - najbardziej bym chciał jaknajmniej zmieniać i podłączyć wszystko z istniejącym.
- co z odpowietrzeniem baku?

Prośił bym napprawde o odpowiedz osób które siedzą w temacie a nie laików...

Dodam że nie szukam tu specjalnie oszczędności (choć oczywiście nie chciałbym za wiele wydać) ale też bardzo mi zależy na prostocie i tak szykuje sie mi masa robowty więc bym chciał to ogarnąć jaknajmniej inwazyjnie...

HakerPL1
19-02-17, 10:34
jestem trochę laikiem ale się wypowiem ;)

ogólnie jak robisz zbiornik z jakiejś blachy nierdzewki czy jakiejkolwiek innej i zrobisz go tej samej wysokości co oryginalny to bez żadnego problemu możesz zastosować fabryczny pływak oraz pompę paliwa, z tym że pompe paliwa dajesz smokiem bardziej do tyłu, żeby nie łapała powietrza przy żwawym przyspieszaniu, regulator ciśnienia nie ma tu nic do rzeczy

widziałem kiedyś u któregoś chłopaków na forum w czerwonym eg customowy zbiornik paliwa w czerwonym civicu awd, bodajże b seria z turbo i był on zapięty pod spodem na jeden z pasków od oryginalnego baku

co do wlewu to tak na logikę jak dasz go z lewej strony i dopasujesz go ładnie to wystarczy wspawać do tego zbiornika kolanko czy kawałek rurki i połączyć z fabryczną rurą od wlewu

alienek
19-02-17, 15:22
a orientuje się ktoś jak to się ma do przepisów i homologacji ?? poprostu tez chce zmniejszyć bak z ori 55l na coś koło 20 i zastanawiam się jak to na przeglądzie bedzie..

SCKAPE
21-02-17, 10:28
Pany jaką zewnętrzną pompe paliwa polecacie?

Sozan_