Zobacz pełną wersję : Brak iskry-modul i cewka wymienione
Silnik D16Y7, nadwozie EJ6.
Silnik zgasl podczas jazdy i nie bylo iskry na swiecach.
Wymienilem modul i nadal nie odpala
Wymienilem cewke i nadal nie odpala.
Posprawdzalem dokladnie wszystkie kable w aparacie zaplonowym, palec i kopulke.
Immobilizer wydaje sie byc ok, alarm tez nigdy nie szwankowal.
Gdzie jeszcze szukac przyczyny? Co jeszcze odpowiada za podawanie iskry na swiece?
Prosze o szybkie porady, bo caly czas siedze w garazu i grzebie przy aucie.
A kontrolka heck engin moze swieci sie caly czas ??po zmianie cewki & modulu jest iskra na swiecach i nieodpala czy moze nie ma iskry wcale?? Moze przekaznik pompy paliwa zobacz tez czy bena dochodzi do wtryskiwaczy ;]
antek23 CIVIC COUPE
06-09-08, 19:23
zobacz czy jest zasilanie na na jednym z pzrewodów który idzie do aparatu oczywiscie zasilanie ma byc na włączonym zaplonie.
Jakims cudem iskra powrocila.
Pojawila sie na nowym module i na nowej cewce. Wlozylem z powrotem stary modul i cewke i tez jest iskra.
Ale mimo wszystko auto nie chce odpalic :( Nawet nie kichnął ani nie strzelil :(
Jutro biore sie za uklad zasilania. Chociaz dzis probowalem odpalac auto z gazu i z LPG i tez nawet nie drgnal. Nawet wlewalem benzyne przez otwor do swiec i tez nic.
Zamierzam tez sprawdzic pasek rozrzadu.
Nie moge sie juz polapac o co w tym wszystkim chodzi????
P.S. Aha czy ma ktos moze rysunek jak podlaczyc przewody do kopulki?
Jeżeli jest tak jak u mnie , to patrząc od lewej na silnik jest <zaczynając od lewego dolnego rogu kopułki i idąc odwrotnie do wskazówek zegara> 1-3-4-2. Z resztą według mnie trudno jest inaczej podłączyć przewody, bo mają różne długości i tylko tak pasują.
No wlasnie, probowalem roznej kombinacji podlaczenia przewodow do kopulki, ale mozliwosc jest tylko jedna ( uwzgledniajaca dlugosc przewodow).
Mam przewody podlaczone tak jak mowisz novak, ALE nie odwrotnie do wskazowek zegara , tylko zgodnie z ruchem wskazowek zegara.
Stojac przy przednim prawym kole i patrzac na wprost na kopulke mam takie podlaczenie:
http://images47.fotosik.pl/8/0a5325d195f8c530.jpg
Nasuwa mi sie pytanie. Zdejmowałeś ten element który wchodzi w silnik i jest zabezpieczony metalowym pretem? Mogles go odwrotnie założyc.
Nie, nie robilem tego. Tzn, wyciagalem aparat ale nie zdejmowalem tego kolka zabezpieczonego pretem, a przeciez wiadomo, ze ono tylko w jednej pozycji pasuje.
Mysle o tym aby przelozyc caly aparat zaplonowy z innego auta i zobaczyc co wtedy sie bedzie dzialo, tylko nie mam skad pozyczyc :(
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.