PDA

Zobacz pełną wersję : szybkie pytanie



robertokurow
17-02-17, 13:01
no początku witam wszystkich jestem nowy . mam cibic 1.5 vtec-e i ma problem . auto nie da się odpalić. iskra jest. zapłon ustawiony. tylko problem z wtryskarki. caly czas leją tak jakby sewencji nie miały silnik d15z3 . co może być bo mi już łeb pęka od szukania. nic nie mogę znaleźć. tylko proszę mnie nie gonić od razu bo szukania mi nic nie powiedziała. pozdrawiam i liczę na pomoc. jeszcze jedno pytanie wyciagnelem sterownik silnika i nie moge dopasowac nowego bo z wygladu inne sa pojedyncze a u mnie podwójny jakby dwa sterowniki. od czego ta druga część może być . nie mogę dac fotki bo byście zobaczyli. https://www.dropbox.com/s/8a3cv4d3df20tes/Resized_20170216_123752.jpeg?dl=0

alienek
17-02-17, 17:23
po 1sze przywitać się należy w odpowiednim dziale
po 2gie temat szybkich pytań jest post wyżej
po 3cie z tego co widze to Twój sterownik to P1G więc takiego musisz szukać, masz wtryski dobzre podpięte? no i kable zapłonowe ?

robertokurow
17-02-17, 18:12
przed wymiana aparatu nic nie zmienialem. może dopisze co i jak. jak jest zainteresowanie. kupiłem hanie i po 2 dniach jechałem i mi zgasla. stracił iskra. po wymianie aparatu już nie odpalił. na rozruszniki nawet na plaka nie pali. na zapach czasem zapali i chodzi bo wolnych ale jak dodam też to gaśnie. mechanik powiedział że wtryski caly czas leją i ze sterownik padnięty. i powiedział że trza szukać tak jak na zdieciu ze to całość. już sam niewiem co myśleć.

Bonless
17-02-17, 18:39
Na zdjęciu ten górny to jest komp od immobilizera, a ten na dole to ECU. W pierwszych latach produkcji były stosowane tego typu immo. Mam identyczny u siebie. Można te kompy rozłączyć i wymienić jeden (mam takie ECU na zbyciu). Ale wątpię żeby to była wina sterownika raczej obstawiam problem z aparatem.

robertokurow
17-02-17, 18:55
aparat był wymieniany.iskra jest konia by zabiła. a te wtryski tak mają łac czy sekwencyjnie. jutro jadę do mechanika co ja robi. ponoć dobry . a jak wyrzucić całkowicie te imo

alienek
17-02-17, 21:54
Jesli chcesz sie pozbyc imo to musisz znalezc ecu bez imo (nie wiem czy wychodzily), albo kupic na forum zmodyfikowane ecu bez imo, badz oddać do wykodowania swój ecu, chyba ze jest jak kolega pisze i ten dodatkowy modul imobilajzrra nie jest na stale przypisany do ecu wtedy możesz podmienić sam komputer, napisz oznaczenie aparatu, pozatym co znaczy ze wtryski leja ? Sam podlaczales ? Wystarczy ze zaplon zle ustawiony jest i kable zaplonowe zle podpięte i bd takie objawy jak u Ciebie

siara87
17-02-17, 22:05
Aparat lekko wszedl w glowice? Mozliwe ze iskra jest ok ale w zlym momencie. Wyjmij go jeszcze raz obroc ta oske w srodku o 180° i sprobuj znowu

robertokurow
18-02-17, 00:08
aparat podmienial mechanik. wcześniej ja zmieniłem sam moduł i raz zagadal i nie palil. mechanik mowil ze wtryski caly czas leja paliwo i ze powinny sekwencyjnie. i obstawia eku. juz 2 tydzien stoi u niego teraz szuka sterownika. a aparat td 42u

robertokurow
19-02-17, 00:05
a tak z drugiej beczki podejdzie sterownik p 28 tanio moge dostac. z wgranymi mapami .

robertokurow
19-02-17, 15:36
panowie jeszcze jedno dodam przed mechanikiem sam wymienialem modul i teraz sie zastanawiam czy jak pomylilem przewody na nim to moglem kompa spalic lub takie efekty by byly. juz lapie sie wszystkiego.

alienek
19-02-17, 18:29
jak pomyliłeś przewody zapłonowe to mogły być takie objawy jak masz bo wtedy iskra nie pojawiałaby się na odpowidnim cylindrze .. a wtyczek do ecu nie da sie pomylic..

robertokurow
19-02-17, 20:24
chodzi mi o modul w aparacie zaplonowym tam jes pare kabelkow i o te kabelki mi chodzi. jutro chyba zabiore go od mechanika. jeszcze chodzi mi po glowie czy nie przestawil sie rozrzad. ale to chyba by sprawdzil przy takich objawach. przestaje wierzyc w mechanikow.

robertokurow
20-02-17, 16:03
no i sprawa sie rypla. rozrzad sie rozsypal ale silnik nie ucierpial. teraz mechanikowi komp pokazuje zwarcie na wtryski czy jakos tak. moze do jutra uda mu sie zlokalizowac zearcie.

alienek
20-02-17, 21:31
że niby Ci rozrząd przeskoczył ??

robertokurow
20-02-17, 22:37
tak. a napinacz stanol w miejscu i sie rozsypal.

robertokurow
21-02-17, 20:07
no i z elektryka dalej problem.chyba bedzie zmiana kabli bo drugi dzien walczy z tym. tyle dobrego ze kompresja jest 12 na kazdym cylku.

robertokurow
27-02-17, 21:52
hania wreszcie odebrana. instalacja wymieniona i nie ma zwarcia.

robertokurow
02-03-17, 11:20
no i problemow ciag dalszy. wymieniony pasek rozrzadu, paski klinowe, aparat zaplonowy filtry swiece, przewody wn, hania nie ma sily sie od dolu wkrecic na 3 biegu nie da sie jechac ze stala predkoscia lekko szarpie u zamula. od 3000 tysiecy idzie jak szalona. i ostatnio jak ja przegonole na odcinku 5km to plun mi sie zagotowal. pompa ponoc dobra jeszcze nie wymienial. nie chce mu oddawac bo znowu 1000 skasuje i bedzie stala 3 tygodnie. co mam posprawdzac?

bolo741
04-03-17, 10:25
Moze odpowietrzyc układ wystarczy albo termostat sie zablokowal i maly obieg caly czas jest sprawdz czy chlodnia/węze gorące

wiesko1261
04-03-17, 15:59
no i problemow ciag dalszy. wymieniony pasek rozrzadu, paski klinowe, aparat zaplonowy filtry swiece, przewody wn, hania nie ma sily sie od dolu wkrecic na 3 biegu nie da sie jechac ze stala predkoscia lekko szarpie u zamula. od 3000 tysiecy idzie jak szalona. i ostatnio jak ja przegonole na odcinku 5km to plun mi sie zagotowal. pompa ponoc dobra jeszcze nie wymienial. nie chce mu oddawac bo znowu 1000 skasuje i bedzie stala 3 tygodnie. co mam posprawdzac?

od nowa ustawienie rozrządu , na znaki ( sprawdzenie ) :p i zapłon
bo jak nie jedzie od dołu , coś jest nie tak ? , albo z ustawionym zapłonem , albo rozrządem

robertokurow
05-03-17, 07:54
wczoraj troche pogrzebalem i zrobilem tak. przestawilem troche zaplon na oko bo lampy nie mam. wycielem katalizator. i zauwarzylem ze jak odkrecam korek wlewu paliwa to zasysa powietrze. na cieplym silniku ladnie chodzil dzis zobacze na zimnym jak sie jedzie tylko wytrzezwieje.

robertokurow
27-03-17, 08:52
poszukuje teraz sondy bo porwalem kable . auto dalej szarpie i muli