Zaloguj się

Zobacz pełn± wersję : MA8 Mini-me swap problem



allecon
10-02-17, 19:56
Witam.Jezeli to zły dział to z góry Przepraszam. Mam problem z moim samochodem. Civic VI MA8 D14a5. auto zaczeło brac mi olej (prawie 1L\1000km).więc wpadłem na pomysł zrobić swap MINI-Me glowicy D15z3 gdyż drug± moj± hanie trzeba było oddac na złom wiec silnik mi zostal :) zmienilem głowice, pier¶cienie,panewki,uszczelniacze, i po zalozeniu złożeniu wszystkiego auto zapaliło i po 10sec zgasło :( do pierwszego odpalenia załozony byl aparat zapłonowy, wtryski d15z3 a kolektor ssacy z przepustnic± i komputer z instalacj± elektryczna d14a5. Zmienilem aparat na d14 i dalej auto 10sec i gasło. Zmieniłem map sensor i przyspieszylem zapłon, auto zaczeło palić ale pierwsze 40 sec po odpaleniu silnik trzyma 1000 obrotów a potem zapala sie check engine i faluj± obroty 1200-1800, jak dodam gazu i puszcze to obroty spadaj± do 200 oraz szarpie silnikiem a po 3 sec szczeli w dolot albo wydech i gasnie. Przepustnica z silniczkiem krokowym byly szyszcone i zlozone na nowych uszczelkach razem z kolektorem ktory dodatkowo na silikonie zlozony wiec lewe powietrze odpada, map sensor zmieniony ponieważ wyswietliło bł±d. Przerabiał kto¶ kiedy¶ taki swap ? instalacje elektryczn± razem z komputerem tez musze zmienic czy wina bedzie w czym¶ innym ??