Zobacz pełną wersję : gleba
Manhattan18
06-09-08, 01:37
Witam!
Chciał bym wkońcu rzucić sowją hankę na glebe, ale nie za bardzo. I pytanie do Was jaki jest koszt takiej czynnosći? Czy można kupić same sprężyny obniżające i założyć na stare amorki? Jeśli tak to jakie, jakiej firmy i jaki mniej wiecej jest koszt tego.Chodzi mi poprostu o wygląd, drażni mnie ten duży prześwit, dodam ze zależy ze by to zrobić jak najtaniej. czekam na wasze sugestie
kupujac same sprezyny wydasz od 300 do kilkuset zl. Z tym ze jak zalozysz na seryjne amortyzatory to szybko sie zuzyja. Jesli mialbym zakladac na seryjne amorki to wiekszego obnizenia niz 30 bym nie bral. Koszt przekładki rózny, chyba ze sam zrobisz.
Kup sobie Eibachy -30mm, raczej wszyscy są z nich zadowoleni w tym także ja - koszt ok 500 / 600 zł.
Manhattan18
06-09-08, 11:58
No a jeśli bym obniżył o te -30mm to czy zużycie amorków seryjnych również by wzrosło??Jakie jeszcze polecacie dość tanie sprężyny - 30mm
twardość cie nie interesuje?
Manhattan18
06-09-08, 14:12
no interesuje również ale bardziej drażni mnie ten prześwit :/ i szukam czegos w miare taniego. I jak z zużywaniem amorków?
Kondzior pytal o twardosc sprezyn obnizajacych...
Manhattan18
06-09-08, 15:10
hmmm twardość?? nie znam sie za bardzo :/
hmmm, a jezdziles moze jakims innym autem/autami?
Manhattan18
09-09-08, 01:10
śmigam hanią :-) noi co polecacie ??
ja polecam suchą krakowską.
Zestaw jakiś, w zależności od portfela.
Witam!
Chciał bym wkońcu rzucić sowją hankę na glebe, ale nie za bardzo. I pytanie do Was jaki jest koszt takiej czynnosći? Czy można kupić same sprężyny obniżające i założyć na stare amorki? Jeśli tak to jakie, jakiej firmy i jaki mniej wiecej jest koszt tego.Chodzi mi poprostu o wygląd, drażni mnie ten duży prześwit, dodam ze zależy ze by to zrobić jak najtaniej. czekam na wasze sugestie
Wymiana samych spręzyn i założenie nowych na seryjne amortyzatory spowoduje niemalże natychmiastowe zuzycie amortyzatorów. Sprezyn masz dużo. Jak juz takie rozwiązanie wybierasz to Vogtland, Dżameks, GTCupline badz wszelkie inne wynalazki z allegro.
Jeżeli chodzi Ci tylko o wygląd to .......... utnij kilka zwojów z obecnych sprezyn i sprawa załatwiona :eek:
Wymiana samych spręzyn i założenie nowych na seryjne amortyzatory spowoduje niemalże natychmiastowe zuzycie amortyzatorów.
ja mam wymienione same spręzyna na -60 gt qupline. zrobiłem już 5tys km i nie odczuwam ich negatywnego wplywu na pracę zawieszenia i zurzycie amortyzatorów a samochód oprucz tego że zyskał sporo na wyglądzie to lepiej się prowadzi - oczywiście na równej drodze ;)
czyli jak droga jest nierowna to skacze jak pilka?
też zastanawiam się nad obniżeniem mojej 5gen. jak najlepiej i najtaniej obniżyć auto o około -30/30mm? jakieś amorki + sprężyny? może jest jakiś zestaw? jaka cena za to? co proponujecie?
głównym kryterium u mnie jest cena
ja mam wymienione same spręzyna na -60 gt qupline. zrobiłem już 5tys km i nie odczuwam ich negatywnego wplywu na pracę zawieszenia i zurzycie amortyzatorów a samochód oprucz tego że zyskał sporo na wyglądzie to lepiej się prowadzi - oczywiście na równej drodze ;)
Zrób kolejne 5 tys i wtedy napisz jak sie auto zachowuje na nie równej drodze... zakładam się że równiez będziesz odradzał wymianę samych spreżyn.
jak najlepiej i najtaniej obniżyć auto o około -30/30mm? jakieś amorki + sprężyny? może jest jakiś zestaw? jaka cena za to? co proponujecie?
głównym kryterium u mnie jest cena
Koni Kit 1110 lub 1130. Osobiście nie jeździłem na takowych, ale masa, naprawdę masa ludzi poleca te zestawy. Albo Tein Basic - ale to już jest trochę droższy zestaw.
EDIT: molekss zagadaj do gościa tieesto - sprzedawał swój zawias chwilę temu. Może jeszcze ma.
a co myślicie o tym zestawie?
http://moto.allegro.pl/item428304329_zawieszenie_sportowe_honda_civic_91_ 95_40_35mm_mts.html
jest o połowę tańszy od Koni Kit
a co myślicie o tym zestawie?
http://moto.allegro.pl/item428304329_zawieszenie_sportowe_honda_civic_91_ 95_40_35mm_mts.html
jest o połowę tańszy od Koni Kit
Jest to nikomu nie znany (lub mało znany) chiński wyrób. Nie wiadomo jak z jakością tego czegoś. Czy amortyzatory są dobre, czy spręzyny za chwilę nie popekają, jak długo to wytrzyma na Polskich drogach - wielka niewiadoma.
Polecam Ci jednak cos bardziej sprawdzonego.
czyli jak droga jest nierowna to skacze jak pilka?
nie skacze. przy takim obnizeniu i kołach 195/45 R16 trzeba uważać na każdą nierówność na drodze. dla mnie najgorsze są koleiny. trzeba na prawde mocno trzymac kierownice przy zmianie pasa a zwłaszcza podczas hamowania. cos za cos
Zrób kolejne 5 tys i wtedy napisz jak sie auto zachowuje na nie równej drodze... zakładam się że równiez będziesz odradzał wymianę samych spreżyn.
musisz pamiętać o tym że amortyzatory które już mam nie są nowe i mają przejechane kilkadziesiąt tysiecy km więc i tak prędzej czy później będą nadawać się do wymiany. Amortyzatory sportowe o skróconym skoku też nie są przecież wieczne i co jakiś czas się je wymienia. u mnie wymiana samych sprezyn jest stadium przejciowym. jak te amortyzatory się zurzyją to na pewno kupie sportowe a nie seryjne. a juz teraz moge sie cieszyc ładnie wygladającym autem.
pozatym nie twierdze ze same sprezyny obnizające są lepsze odc całego zawieszenia sportowego bo to nie prawda. chcialem tylko zwrocic uwage zeby nie bac sie wymiany samych sprezyn. bo jesli ktos chce poprawic tylko stylistyke samochodu do lansowania sie po miescie to nie koniecznie musi narazac sie na duze koszty. inaczej jest gdy ktos jezdzi bardziej ekstremalnie i oczekuje znacznie wiecej od samochodu i jego prowadzenia.
jak ma się piątaka to lepiej pójść na lody niż pakować w zawieszenie...
Ale tutaj niektórzy drut odpie***lają :eek:
jak ma się piątaka to lepiej pójść na lody niż pakować w zawieszenie...
- dokładnie tak jak Konrad napisał.
Jak sie nie ma kasy to lepiej śmigać seryjnym autem ale przynajmniej sie nim nie rozwalić, niż zakładać chińskie sprężyny z allegro na seryjne wytyrane amory, o cięciu sprężyn nie wspomnę. Jak czytam niektóre wypowiedzi to mnie ogarnia strach przez innymi Hondami na drodze.
Lans kosztuje, jak ktoś chce mnieć nisko zawieszone auto to niech sie liczy z kosztami. Dlatego ja z seryjną zawiechą jeżdzę, prezynajmniej mam sprawną i w miare bezpieczną.
A żeby nie było offtopów to napiszę, że musisz kupić sprężyny, krótnie amory, najlepiej powymieniać wszystkie konczące sie silentbloki itp, a do tego regulowane wachacze, żeby koła się nie rozlazły na boki i żeby opon nie cięło.
ja mam spreżyny power tech o obniżeniu przod 40mm i tył 30mm.zalozone na zwykłych amorkach.nie wiem ile kosztują bo taką kupiłem.efekt wizualny jest przedni.twardość do przyjęcia.
zrób tak:
-> kup Eibach -30mm (ja płaciłem 480zł)
-> załóż na seryjne amory, a jak padną (za rok, czy dwa), to założysz amory np Kayaba (do mojego tył 2x160zł, przód 2x304zł) .... polecam też MagnumTechnology (trochę tańsze i na tych właśnie teraz pomykam).
Najlepsza opcją jest gwint :) to chyba wiadome sam sobie ustalasz.. na zime dajesz prawie serie albo ciut w góre.. (ale to wydatek troszkie droższy..
jak bedziesz robił to sam i nie znasz wieku elementów obecnego zawiasu to przy wymianie sprezyn na bank bedziesz musiał wyjac amory i odkrecic je od tylnych wachaczy poprzecznych (z przodu to no problem) a śruba która siedzi w srodkowym cukierku tego wachacza lubi pekać, urywa sie łeb, odkręcałem 4 takie i na te 4 sztuki 3 pękły... wiec warto pomyślec o cukierkach i utwardzanych srubkach na wymiane i bez diaksa raczej sie nie obędzie...
na malo ktorym gwincie mozesz sobie ustawic wyzej niz seria.
na myśli miałem ciut w góre od setupu letniego :)
A jak trzyma się zestaw eibach pro kit (-30mm) + amortyzatory kayaba? Wytrzyma to więcej niż 50 000km? I gdzie można kupić sprężyny Eibach bo w PL ciężko dostać takie w rozsądnej cenie.
Powiem wam szczeże ,że jeździłem na Zestawie Koni 1130.Wytrzymałem tylko 3 miechy i przejechałem do 1000 km. Mają co prawda regulacje twardości ale jednak nie jestem zwolennikiem takiej modyfikacji. Nasze dziurawe,pokolejone drogi nie nadają się do takie lansu.Szkoda auta.Zdjąłem zawias i założyłem OEM sprężyny + KYBy.Może jakbym mniej jeździł autem i tylko po mieście to wytrzymałbym.Nie mogłem po tym serze szwajcarskim jeździć szybciej niz 80 km/h.A teraz nie straszna mi żadna dziura.Boli troche widok terenówki ale jednak u mnie komfort wygrał nad wyglądem. A szkoda.Bo VTI i gleba to przepiękny widok.Tęskno mi za tym ;(
nie ma co sie zmuszac. ja niedlugo kupuje seryjne sprezyny z integry i daje do tego bilsteina b6. tez mam dosyc gleby. po zmianie bedzie nadal twardo, ale z wiekszym skokiem.
Tomi.civic
25-09-08, 09:23
Co polecicie z gwintu do EJ9 3d, narazie jest D14 ale nidługo będzie B18 i raczej właśnie pod B18 chce coś kupić.
Gleba ma być coś miedzy 40-30mm setup letni i 30-20mm na zime.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.