PDA

Zobacz pełną wersję : Odgłos "Świstu" przy odpaleniu samochodu oraz podczas jazdy (V)



Mrozu
06-02-17, 20:14
Witam.

Nie znam się za bardzo na tym, więc pisze :)
Samochód : Honda Civic V Coupe 1.5 (B + G)

Otóż - od niedawna , zazwyczaj podczas odpalania samochodu, słyszalny jest odgłoś jakby "świstu", który ustaje po paru sekundach. Ale na odpalaniu się nie kończy - również podczas jazdy też lubi odezwać się ten sam odgłos.
Jeżeli chodzi o miejsce, z którego się wydobywa, wydaję mi się że na wprost kierownicy (Lewa strona). Dodam, że gdy podczas jazdy zacznie świstać, czasem wystarczy że dodam trochę gazu i ustaje, bądź zejdę z obrotów.
Jeżeli ktoś ma pomysł, o co chodzi byłbym wdzięczny, ponieważ wolę najpierw zapytać tutaj niż oddawać do mechanika.

Pozdrawiam.

Labed2007
06-02-17, 23:39
Witam.

Nie znam się za bardzo na tym, więc pisze :)
Samochód : Honda Civic V Coupe 1.5 (B + G)

Otóż - od niedawna , zazwyczaj podczas odpalania samochodu, słyszalny jest odgłoś jakby "świstu", który ustaje po paru sekundach. Ale na odpalaniu się nie kończy - również podczas jazdy też lubi odezwać się ten sam odgłos.
Jeżeli chodzi o miejsce, z którego się wydobywa, wydaję mi się że na wprost kierownicy (Lewa strona). Dodam, że gdy podczas jazdy zacznie świstać, czasem wystarczy że dodam trochę gazu i ustaje, bądź zejdę z obrotów.
Jeżeli ktoś ma pomysł, o co chodzi byłbym wdzięczny, ponieważ wolę najpierw zapytać tutaj niż oddawać do mechanika.

Pozdrawiam.

Masz klimę?

Mrozu
07-02-17, 09:49
Tak, mam.

Labed2007
07-02-17, 10:49
Tak, mam.

Hmmm, skąd ja znam te objawy. U mnie były identyczne. Mechanicy sprawdzali mi dużo rzeczy... W ogóle odkąd kupiłem auto mi to dokuczało, po 4 latach dopiero rozwiązałem problem jak hałas mocno się nasilił :D:D.
Na 99.99% rolka napinająca pasek klimy wydaje u Ciebie ten dźwięk.

damiano16
17-02-17, 08:47