Zobacz pełną wersję : Odpadła klamka od drzwi :)
Hej , jak w temacie.
W drzwiach z tyłu odpadła klamka z zew. strony.
Można otworzyć drzwi ale co z tego jak klamka wisi :)
Poszły chyba mocowania , jak się przyjrzałem , to w 2óch miejscach są mocowania.
I co teraz ? Bryka nie moja , 5d 97r.
Pozdro :)
dobry klej i wszystko będzie jak z fabryki
Klejenie na długo nie pomoże, czeka Cie niestety wymiana klamki, koszt klamki to ok 90,- zł.
Gorzej z wymianą bo sam najprawdopodobniej tego nie zrobisz ( ja pojechałem do fachowca i jak patrzyłem jak to robi to stwierdziłem że trochę trzeba nakombinować).
jakie na kombinowac, 15 min. roboty, zwalasz boczek dwie nakrętki m6 ( pod klucz 10 ) i po robocie:D
jak uzyjesz dobrego kleju to przynajmniej rok Ci wytrzyma - tak przynajmniej trzyma u mnie i nic nie wskazuje na to zeby miało się rozpaść.
Jeżeli chcesz kleić to użyj kleju epoksydowego dwuskładnikowego
jakie na kombinowac, 15 min. roboty, zwalasz boczek dwie nakrętki m6 ( pod klucz 10 ) i po robocie:D
dokladnie tak 15 min i po klopocie, wazne by przy odkrecaniu klamki, odkrecic mechanizm ryglujacy dzwi. ostatno nabylem oryginaly za 75 zl w hondzie.
ps, mam kilka par klamek do opylenia :p (srebrne i czarne)
zoy masz srebrne mówisz puść jakieś ceny na PW
15min jak ktoś ma dłonie dziecka, bo do jednej ze śrub jest kiepski dostęp, ale jak klamka wyrwana to luzik, gorzej z przykręceniem będzie.
15min jak ktoś ma dłonie dziecka, bo do jednej ze śrub jest kiepski dostęp, ale jak klamka wyrwana to luzik, gorzej z przykręceniem będzie.
nie prawda wystarczy klucz nasadowy i przedluzka. odkrecasz mechanizm ryglowania (trzy sruby) wkladasz klucz z nasadka i odkrecasz skrajna prawa srube. cala zabawa to odkrecenie 8 srub ( dwie 10 i 6 wkretow krzyzakowych). a i nie zapomnijcie o tym ze klamka wewnetrzna trzyma sie na 3 wsowanych zaczepach po odkreceniu srubki nalezy cala klamke przesunac w kierunku przednich foteli.
Potwierdzam. Da się rozebrac i złożyć w 15 min, ale dopiero jak już doszedłem co po kolei trzeba poodkręcać. Mam tu na myśli szczególnie odkręcenie mechanizmu ryglowania.
chłopaki , spuszczacie się nad tym tym jak z team opel calibra, przecież to jest jak tankowanie paliwa:D
a i nie zapomnijcie o tym ze klamka wewnetrzna trzyma sie na 3 wsowanych zaczepach po odkreceniu srubki nalezy cala klamke przesunac w kierunku przednich foteli.
Teraz mi to mowisz, ja u siebie niestety wyrwałem, masakra. Czyli na przyszłość przesunąć do przodu?
Bassmaster
08-09-08, 18:04
Jeśli wyrwana została śruba z gwintem (M6 lub M5, nie pamiętam) z klamki, to najlepiej jest kupić śrubę z takim gwintem, pilnikiem zrobić nacięcia na łebku: [////] (żeby się lepiej trzymał klamki) i skleić wszystko dobrym klejem np. firmy BISON do metalu (2-składnikowy).
U mnie od 1,5 roku się trzyma.
CzarnaMamba
09-09-08, 11:04
Dzięki za rady. No to masakra. To w mojej Hani... To się pobawię :/
Chłopaki, ja mam problem z klamką wewnętrzna od kierownika w Hani Civic Aerodeck 99r. Zdejmowałem boczek i pakerską siłą pociągnąłem klamkę, a jak się okazało, ten drut co furtkę otwiera jest osadzony w zaczepie badziewnym plasticzkiem, który pękł. Drut w zaczepie mogę osadzić, ale wyskakuje po kilku otwarciach drzwi. Trochę tracę fason jak mam zajechać z lansem, a tu klamka nie działa i muszę opuścić szybę, żeby drzwi otworzyć... Poradzicie coś?
Pozdrawiam
ten plastik nie jest taki badziewny :) ale wracajac do tematu, uzyj kawalka miedzianego drutu, zrob z niego osemke, jedno ucho mocujesz do dzwigni klamki (zakladasz na dzwigni z otworem obracasz drukt kilka razy tak by sie zacisnol) a nastepnie przewlekaz przez drugie ucho osemki ciegna do otwierania dzwi.
:)
jak uzyjesz dobrego kleju to przynajmniej rok Ci wytrzyma - tak przynajmniej trzyma u mnie i nic nie wskazuje na to zeby miało się rozpaść.
Jeżeli chcesz kleić to użyj kleju epoksydowego dwuskładnikowego
Jaki dokładnie ? Większość to płynne metale czy coś w tym stylu.
gdzie można dostać klamkę zewnętrznąi wewnętrzną ( lewy tył) do civica 1,4 1998 anglik???
Na allegro, na forum w dziale giełda
Nie wszystko jest tak proste jak sie wydaje. Jak sruba zardzewiala to wymiana klamki nie jest taka prosta jak sie wszystkim wydaje. Siedze w branzy... kiedys troche meczylem sie z Corolla - klamki takiego samego typu jak Civic 6 gen. Zycze powodzenia bynajmniej.
CzarnaMamba
21-04-09, 23:37
Spoko. W kolejnym Civicu dzieje się to samo :D W MB2 odpadała :( W MA8 również się rusza. :eek:
Chyba Cify to do siebie mają :) Przy wypadku mojego MB2 z tyłu pourywały się na maxa.
Męczyłem się z tylną klamką przez 2 godziny w sobote i teraz jestem mądry ;) klamke zamówiłem z allegro tyle że niestety kolor był nie zmatowiony wiec musze pociągnąć delikatnym papierem. Najgorszej mi szło z 2 rzeczami: ściągnąć sprężynkę z korbki od szyby i wkręcenie śruby już do nowej klamki od wewnętrznej strony drzwi (miałem zwykłe klucze) - jak ktoś ma grubą rękę to niech sobie odpuści ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.