Zobacz pełną wersję : Honda Civic coupe vii - świeżo kupiona
Witam. Nie dawno zakupiłem te cudo techniki.
Nie znam się za bardzo na autach.
Honda ma przejechane 146 tys.
Została sprowadzona z Niemiec, rocznik 2003.
Chciałbym się dowiedzieć na co zwrócić uwagę.
Czy wymienić rozrząd itd.
Następna wymiana oleju jest za około 10 tys km.
Wymianę rozrządu i płynów ustrojowych auta robi się od razu chyba, że kupiłem auto od ojca :D
Ja w swojej od razu robiłem konserwację
rm ma rację... bez względu na to co mówił sprzedawca warto zrobić pełną wymianę płynów. Tak na wszelki wypadek... ja zmieniałem rozrząd przy 166 tyś co i tak było późno więc lepiej zrobić to za wczasu moim zdaniem. O oleju nie wspomnę... to nie jest aż taki koszt żeby to pominąć
Pojawił się mały problem, którego wcześniej nie zauważyłem.
Honda przy prędkości autostradowej ciągnie w prawo.
Sprawdziłem jedynie ciśnienie w oponach. Były male rozbierzności. Sytuacja trochę się poprawiła, ale nadal ciągnie lekko w prawo.
Na co warto zwrócić uwagę? Jakie mogą być tego przyczyny?
Czytałem trochę o Civic i doczytałem się czegoś na temat regulacji zaworów, ale informacje nie były sprecyzowane, czy dotyczy to także wersji USA 1,7 benzyna? Czy w tej wersji także częstym problemem są łożyska w skrzyni biegów?
szczypior88
20-03-17, 17:35
Zawory w każdej Hondzie trzeba skontrolować. Ściaganie to może być wina opon i zbieznosci ew. krzywa buda :)
zacznij od sprawdzenia ciśnienia, wyważenia kół i sprawdzenia zbieżności.
Ja w swoim modelu miałem również podobnie i to był problem ułożenia opony na feldze.
np. jeżeli nazwijmy to felerne koło założyłem na lewe koło to ściągało w lewo, a jak założyłem na prawe koło to w prawo. Po wizycie w wulkanizacji przełożeniu opony i wyważeniu temat się uspokoił.