Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Honda Civic coupe vii - świeżo kupiona

PatrickM
02-02-17, 18:15
Witam. Nie dawno zakupiłem te cudo techniki.
Nie znam się za bardzo na autach.
Honda ma przejechane 146 tys.
Została sprowadzona z Niemiec, rocznik 2003.
Chciałbym się dowiedzieć na co zwrócić uwagę.
Czy wymienić rozrząd itd.
Następna wymiana oleju jest za około 10 tys km.

rm_125
03-02-17, 09:40
Wymianę rozrządu i płynów ustrojowych auta robi się od razu chyba, że kupiłem auto od ojca :D

Ja w swojej od razu robiłem konserwację

Siwy_91
12-02-17, 00:12
rm ma rację... bez względu na to co mówił sprzedawca warto zrobić pełną wymianę płynów. Tak na wszelki wypadek... ja zmieniałem rozrząd przy 166 tyś co i tak było późno więc lepiej zrobić to za wczasu moim zdaniem. O oleju nie wspomnę... to nie jest aż taki koszt żeby to pominąć

PatrickM
01-03-17, 23:47
Pojawił się mały problem, którego wcześniej nie zauważyłem.

Honda przy prędkości autostradowej ciągnie w prawo.
Sprawdziłem jedynie ciśnienie w oponach. Były male rozbierzności. Sytuacja trochę się poprawiła, ale nadal ciągnie lekko w prawo.

Na co warto zwrócić uwagę? Jakie mogą być tego przyczyny?

Czytałem trochę o Civic i doczytałem się czegoś na temat regulacji zaworów, ale informacje nie były sprecyzowane, czy dotyczy to także wersji USA 1,7 benzyna? Czy w tej wersji także częstym problemem są łożyska w skrzyni biegów?

szczypior88
20-03-17, 17:35
Zawory w każdej Hondzie trzeba skontrolować. Ściaganie to może być wina opon i zbieznosci ew. krzywa buda :)

mycek
24-03-17, 11:08
zacznij od sprawdzenia ciśnienia, wyważenia kół i sprawdzenia zbieżności.
Ja w swoim modelu miałem również podobnie i to był problem ułożenia opony na feldze.
np. jeżeli nazwijmy to felerne koło założyłem na lewe koło to ściągało w lewo, a jak założyłem na prawe koło to w prawo. Po wizycie w wulkanizacji przełożeniu opony i wyważeniu temat się uspokoił.

Jacek1983
20-04-17, 19:51