looksogood
05-09-08, 14:40
Witam,
mam pytanie, ponieważ nikt nie umie znaleźć odpowiedzi, może Wam przytrafiło się coś podobnego.
Mam Hondę Civic 1,4 z 1998 3D. W trakcie skręcania zapaliły mi się kontrolki oleju i akumulatora i czułam duży opór w kręceniu kierownicą. Po zgaszeniu auta i zapaleniu na nowo, problem zniknął, a po ok 1,5 km na zakręcie znowu to samo.
Płyn od wspomagania i paski w porządku.
Z góry dzięki za każdą pomoc :)
:confused:
mam pytanie, ponieważ nikt nie umie znaleźć odpowiedzi, może Wam przytrafiło się coś podobnego.
Mam Hondę Civic 1,4 z 1998 3D. W trakcie skręcania zapaliły mi się kontrolki oleju i akumulatora i czułam duży opór w kręceniu kierownicą. Po zgaszeniu auta i zapaleniu na nowo, problem zniknął, a po ok 1,5 km na zakręcie znowu to samo.
Płyn od wspomagania i paski w porządku.
Z góry dzięki za każdą pomoc :)
:confused: