Zobacz pełną wersję : Ep3 sonda lambda błąd P0135 (grzałka) po wymianie sondy dalej to samo
Witam
Pacjent Ep3
Komp wyświetla bład P1035 (Obwód grzałki sondy lambda sonda nr1) po wymianie sondy i wykasowaniu błędu cały czas pali się błąd...
miał ktos kiedyś taki przypadek?
dodam że opór sondy na pinie 3 i 4 wynosi 0,3. W kostce ktora jest w aucie na pinie 3 i 4 po przekreceniu zaplou jest normalnie napiecie 12v tak powino byc?
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/bf5bbfffdb9d.jpg (https://naforum.zapodaj.net/bf5bbfffdb9d.jpg.html)
Bezpieczniki
Komora silnika nr. 14 OPTION (30A)
Kabina kierowcy nr. 2 +B LAF (20A) i nr. 4 ACG (10A)
i najważniejsze to sonda LAF (A/F) to nie to samo co Lambda O2.
Czyli tylko i wyłącznie 36531-PND-A11 czyli DENSO DOX-1461
lub odpowiednik innej firmy
EDIT.
Używka LAF? Prawdopodobnie uszkodzony obwód grzałki w czujniku.
Bezpieczniki w kabinie sprawdzone są ok.
Który to pod maska?
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/16f53c339279.jpg (https://naforum.zapodaj.net/16f53c339279.jpg.html)
Sonde kupiłem oem uzywke i opór ma dobry.
Skoro masz napięcie to z przewodami i bezpiecznikami jest wszystko ok uwalona grzałka sondy zakładaj denso.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Sugerujecie żyby kupić nową DENSO DOX-1461?
http://www.iparts.pl/czesc/sonda-lambda-denso-dox1461,0-66-dox1461-1025232.html
Jaka powinna być prawidłowa opornośc sondy?
Podpowiem.
https://www.obd-codes.com/p0135 Tu sprawdzasz znaczenie błędu.
Rozwiązanie
U Ciebie w wtyczce pod którą podłączasz sondę A/F na pinach 3 i 4
masz napięcie 12V. A więc nie ma przerwy, nie ma doziemienia.
Więc pozostaje wymiana sondy, według tego co podają w ww linku.
Kolega podesle mi druga sonde, zobacze co sie stanie.
Wiec sprawa wygląda następująco.
Od Kolegi z Forum otrzymałem schemat gdzie sie wpiać aby sprawdzić prawidłowe działanie grzałki sondy.
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/ecf782eb8fc1.jpg (https://naforum.zapodaj.net/ecf782eb8fc1.jpg.html)
Nie mogłem wykonać pomiaru ponieważ moja kostka w Ecu różniła sie pinami z tą z schematu która jest załączona powyżej ( ilość pinów ta sama ale pin 22 w którego miałem sie wpiać u mnie jest zaślepiony a pin 1 posiada inne kolory przewodu).
Pozostaje mi tylko chyba czekać do poniedziałku na drugą sondę...
Bezpieczniki skrzynki w komorze sprawdziłem wszytskie ale czy wie ktoś, który bezpiecznik odpowiada za sonde?
http://www.civicforum.pl/zalaczniki/zaimportowane/2017/01/37766d091709-1.jpg (https://naforum.zapodaj.net/37766d091709.jpg.html)
Dostałem gdzieś informacje że to bezpiecznik nr14 30A a u mnie w tym miejscu jest 40A.
Nagrałem krotki filmik z pracą sondy i chyba działa prawidłowo?
https://www.youtube.com/watch?v=YWyB7LfWMDc&feature=youtu.be
Kolego
Bezpiecznik nr 14 u Ciebie może mieć 40A. Jak ściągasz tą plastikową zaślepkę,
to Powinieneś mieć od wewnętrznej strony naklejoną rozpiskę z numerami, prądem
i opisem bezpieczników. Prawdopodobnie nie masz tej nalepki.
Sprawdziłem filmik i powiem krótko, "Tak się nie sprawdza sondy A/F !". To co widać
to nic nie mówi na jej temat. Tak można pobieżnie sprawdzić sondę Lambda O2.
Szukasz tam gdzie nie trzeba. Problemem jest nie działająca grzałka w sondzie A/F.
Stąd błąd nr P0135 i załączenie się kontrolki "MIL". Rozwiązanie tez masz podane.
Pozdrawiam
Po filmie wedlug mnie padnieta jest druga sonda bo powinna rowniez zmieniac wartości a ona stoi na.1.275V caly czas
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Nie mogłem wykonać pomiaru ponieważ moja kostka w Ecu różniła sie pinami z tą z schematu Schemat masz, więc zostaje szukać. W takim układzie wszystko się zmienia, bo nie masz sygnału
potwierdzającego do sterownika na pinie 22, który masz zaślepiony.
Pytanie zasadnicze, czy to SWAP?
Bo nie wierze że jeździłeś tak i było dobrze. Jaki sterownik siedzi u Ciebie.
Proszę podać numery. K20A3 to może być silnik, ale wcale nie musi być sterowany przez sterownik ECU
do niego przewidziany, może być z innego K20.
Masakra
EDIT
Jeszcze jedno, w tym układzie u Ciebie sonda 1 może być sondą Lambda O2,
anie sondą A/F jak to jest w przypadku K20A3. Jedno się nie zmienia tj.
grzałka w sondzie jest niesprawna
Juto podłącze żaróweczkę pod wtyczke (3 i 4 pin) od sondy i zobaczę czy zaświeci. Jutro tez bede miał sonde na podmiane.
Na filmiku który wrzuciłem wyżej widać że druga sonda cały czas stoi w miejscu ( dolne lewe okienko). Może to jest tak że ten bład jest od sondy 1 a w praktyce sonda pierwsza jest druga w katalizatorze ( mam na myśli że sonda która jest bliżej wydechowego nie jest 1 sonda tylko drugą a sonda ktora jest w praktyce 2 jest 1 )?
Schemat masz, więc zostaje szukać. W takim układzie wszystko się zmienia, bo nie masz sygnału
potwierdzającego do sterownika na pinie 22, który masz zaślepiony.
Pytanie zasadnicze, czy to SWAP?
Bo nie wierze że jeździłeś tak i było dobrze. Jaki sterownik siedzi u Ciebie.
Proszę podać numery. K20A3 to może być silnik, ale wcale nie musi być sterowany przez sterownik ECU
do niego przewidziany, może być z innego K20.
Masakra
EDIT
Jeszcze jedno, w tym układzie u Ciebie sonda 1 może być sondą Lambda O2,
anie sondą A/F jak to jest w przypadku K20A3. Jedno się nie zmienia tj.
grzałka w sondzie jest niesprawna
Auto na pewno nie jest po Swapie, to oryginalne Ep3 typeR z K20A2. Auto kupione bez błedu wszytsko było dobrze, nagle zaczęło pluć tym błedem P1035.
OK. Mój błąd, gdyż myślałem że to wersja 160KM z K20A3.
Czyli jest to TypeR, 200KM K20A2. W tym silniku wykorzystywana
jest sonda Lambda O2. Musisz kupić koniecznie sondę dedykowaną
pod ten silnik. Dokumentacja, którą posiadasz do EP3 odnosi się
do wersji na Amerykę gdzie EP3 było dostępne jako 160KM z K20A3.
I dlatego też nie zgadzają się połączenia w kostce, oraz sonda
z wersją którą ty masz.
I prośba z mojej strony do użytkowników Hond, aby podawali dokładnie
rodzaj montowanego silnika, jak zamieszczają post z wystąpieniem
usterki. Tak by było już po sprawie.
EDIT.
Sterownik się nie myli, uszkodzona jest grzałka sondy Lambda O2, sondy nr 1,
sondy regulacyjnej.
Co do drugiej sondy, to została "fachowo oszukana emulatorem".
Widać, są ludzie, którzy mają podstawy i wiedzę na temat tego jak
działa ECU i w jaki sposób działają czujniki do niego podłączone.
Sonda wymieniona błąd ten sam...
Rożnica jest tylko trochę inna w odczycie na kompie
https://www.youtube.com/watch?v=TgeelFCr5vM
Żarówka podpoiłem do kostki pod autem w która wpina sie sonde i żarówka nie świeci.
Jakiś pomysł?
Silnik zagrzany? Dopiero wtedy sprawdzasz odczyt. A odczyt powinien
zmieniać się w pewnym zakresie. Czyli mieszanka raz bogata, korekta, uboga,
korekta, bogata itd.
maniek__007
31-01-17, 15:08
Po rozłożeniu wiązki kabinowej w streamie jak robiliśmy swap w em2, sonda pierwsza i drogą miały dwa przewody wpiete w jeden, zasilanie grzałki jednej i drugiej w jeden kabel i główna masa sondy pierwszej i drugiej w ten sam
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/5c866b34664e.gif (https://naforum.zapodaj.net/5c866b34664e.gif.html)
Nic innego nie wymyślisz masz sondę wąskopasmową i jest podpięta jak wyżej
Podpięcie pod kostkę A pin 1/6/16/22 tyczy się szerokopasmowej.
Podłącz ją na krótko jak na obrazku, jak zadziała to coś z obwodem, a jak nie to szukaj sondy.
Nie wiem czy taka od streama też nie podejdzie, trzeba by sprawdzić po numerach, a może być tańsza.:D
Ktory przekażnik odpowiada za sonde?
U mnie 1 pin w kosce A jest rożowo niebieski.
http://www.civicforum.pl/zalaczniki/zaimportowane/2017/01/0e4db2f02e6c-1.jpg (https://naforum.zapodaj.net/0e4db2f02e6c.jpg.html)
http://www.civicforum.pl/zalaczniki/zaimportowane/2017/01/c13f3a373e87-1.jpg (https://naforum.zapodaj.net/c13f3a373e87.jpg.html)
http://www.civicforum.pl/zalaczniki/zaimportowane/2017/01/9c031f0ee084-1.jpg (https://naforum.zapodaj.net/9c031f0ee084.jpg.html)
maniek__007
31-01-17, 21:16
Przekaźnik jest tylko przy szerokopasmowej i jeśli jest uszkodzony wybija błąd p0166/ albo p0167 tu jedynie może być przekaźnik zapłonu(albo go nie ma jest tylko bezpiecznik reszta idzie do ecu) jak jest uszkodzony, wyjdzie to po podłączeniu na krótko jak napisałem.
Szary masa --- Kostka E pin 4 OK
czarny sygnał-----Kostka A pin 6 OK
biały -----Kostka A pin 1 OK
biały ----- Kostka A pin 2 BRAK PINU u mnie
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/06bea90c60e9.gif (https://naforum.zapodaj.net/06bea90c60e9.gif.html)
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/a1c14d0e2bcb.jpg (https://naforum.zapodaj.net/a1c14d0e2bcb.jpg.html)
U mnie jakby kolejnośc pinów była zamieniona u mnie 1 pin jest od lewej i 2 pinu nie ma a na schemacie nie ma 8 pinu tak jakby było odbicie lustrzane....
wychodzi na to że w aucie 1 na schemacie to 9 a 9 to 1 :D
Teraz pytanie czy w tej kosce E też nie są piny odwrotnie?
maniek__007
31-01-17, 23:10
Spójrz na kostkę jeszcze raz masz wszytko jak należy. Patrz na rysunku wciecie w kostce pin 2 i 3 w kostce A to zapłon przewód żółty z paskiem czarnym źle liczysz piny
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/4a21e2f53460.png (https://naforum.zapodaj.net/4a21e2f53460.png.html)
Zasugieruj się kolorami z tabelki jak liczyć piny w kostce.
(To kostką z RSXa z sonda szerokopasmowa u ciebie nie ma pinu 16i 22)
Moja kostką adekwantnie do tabelki co wkleiłem wyżej
Drugi rząd pionowy w tabelce to kolory po angielsku a raczej skróty.
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/2acca2a28fcf.jpg (https://naforum.zapodaj.net/2acca2a28fcf.jpg.html)
Kostką A
pin 1 czarno biały
pin 2 żółto czarny
pin 3 żółto czarny
pin 4 czarny
Itp.
Kostkę E licz tak samo jak A
Moje podłączenie sondy pierwszej wąskopasmowej jak i u ciebie
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/407848079f6d.jpg (https://naforum.zapodaj.net/407848079f6d.jpg.html)
Kostką E to ta co niżej na zdjęciu i pin 4 liczysz od górnego lewego rogu. Jak na tym zdjęciu
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/50bcd0a8e17e.jpg (https://naforum.zapodaj.net/50bcd0a8e17e.jpg.html)
Jeszcze raz od początku.
Podłącz wszystkie wtyczki z powrotem, tak jak być powinno.
Wykasuj błąd z ECU.
Nie podpinaj sondy Lambda nr 1
Przekręć kluczyk w pozycje ON(II), nie odpalaj samochodu.
Zmierz ponownie napięcie w wtyczce na pinach od grzałki. Jezeli jest 12V to wyłącz
zapłon, pozycja OFF.
Wypnij wtyczkę A od ECU i we wtyczce pin 1 przewód czarno-biały. Zmierz omomierzem
do masy ten pin. Jeżeli pokaże Ohmy to masz zwarcie do masy na sterowaniu grzałki sondy.
Jeżeli nie ma zwarcia to sonda do wymiany
maniek__007
01-02-17, 09:16
Pin pierwszy w kostce A, daje 12v na sondę, a na grzłke (czyli dwa przewody białe, zamiennie) jest oddzielne 12v i masa z kostki E pin 4
Najlepiej te sondy które masz kupione jako pierwsze, sprawdź za pomocą miernika czy pomiędzy dwoma białymi nie jest przerwany obwód
https://youtu.be/lIFrKrWI3ro
Kolega się pomylił. Na czujnik w sondzie Lambda nie przychodzi, sterownik ECU nie wystawia
12V. Moja dokumentacja mówi co innego. Chociaż jak kolega zobaczy w rozpisce którą
zamieścił to pin 1 kontroluje grzałkę, w skrócie AFsensor Heater(grzałka) control(kontrola)
AFSHTC, a u mnie P(primary, pierwsza)O2Sensor Heater Control PO2SHTC
maniek__007
01-02-17, 10:00
Tak kontroluje, al co do napięcia- tabela rząd pionowy ostatni. Po włączeniu zapłonu napięcie akumulatora pewnie od 12-14v po rozgrzaniu w pełni silnika około 0v mowa tu o pinie 1 kostką A.
Bardziej jeśli chodzi o sprawdzenie grzałki to te dwa białe kable na sondzie czy grzałka ma obieg zamkniety.
Potem sprawdzenie kostki od strony silnika czy jest masa i zasilanie, no i dwa piny które wchodzą w czarny i szary. Szary masa, czarny 12v na czas rozgrzania silnika
Z tym napięciem jest dokładnie tak jak kolega pisze, zgadzam się ale przy zamkniętym
obwodzie przez grzałkę. Wypnij sondę Lambda. Mamy obwód otwarty. W tym układzie
na pin 1 wtyczka A nie przychodzi 12V, ale ten pin jest podłączony do masy wewnętrznej,
która jest sterowana przez ECU. Czyli jak trzeba to zwiera do masy. Samo napięcie
nie wystarczy, prąd też musi być. Także wszystko się zgadza
maniek__007
01-02-17, 10:32
i goon, czyli opisaliśmy wszystko jak się da od strony technicznej reszta to sprawdzenie czy tak jest, jak jest to sonda uszkodzona albo w gorszym wypadku komp
Zgadza się proszę Pana. Możliwe jednak, że może mieć jeszcze zwarcie właśnie między
pinem 1 wtyczka A a wtyczką dla sondy Lambda, lub też przerwę, ale mimo to
nie wykluczam uszkodzonego ECU
Jeszcze raz od początku.
Podłącz wszystkie wtyczki z powrotem, tak jak być powinno.
Wykasuj błąd z ECU.
Nie podpinaj sondy Lambda nr 1
Przekręć kluczyk w pozycje ON(II), nie odpalaj samochodu.
Zmierz ponownie napięcie w wtyczce na pinach od grzałki. Jezeli jest 12V to wyłącz
zapłon, pozycja OFF.
Wypnij wtyczkę A od ECU i we wtyczce pin 1 przewód czarno-biały. Zmierz omomierzem
do masy ten pin. Jeżeli pokaże Ohmy to masz zwarcie do masy na sterowaniu grzałki sondy.
Jeżeli nie ma zwarcia to sonda do wymiany
-Skasowałem błędy.
-odpiąłem sondę 1
-Przekręciłem kluczyk w pozycje ON(II), nie odpalając samochodu
-napięcie w wtyczce na pinach białych od grzałki wynosi 11,7V
_____________________________
-Wyłączyłem zapłon
-Wypiąłem wtyczkę A od Ecu i na przewodzie czarno białym pokazało wynik 0,01 Ohma.
Czyli pin1 wtyczka A przewód czarno-biały zmierzony omomierzem do masy samochodu
wykazał 0,01 Ohma.
Czyli przewód jest zwarty do masy w którymś miejscu. Należy znaleźć uszkodzony
odcinek i zaizolować. Wpiąć wtyczkę do komputera. Ponownie wykonać pomiar napięcia
we wtyczce na pinach od grzałki. Ma pokazać napięcie akumulatora. Jeżeli napięcia
nie będzie to uszkodzony ECU.
Czyli teraz szukaj wiatru w polu z tym uszkodzonym kawałkiem przewodu :/
Zrób jak uważasz. Musisz usunąć usterkę, wtedy będziesz wiedział co dalej robić.
maniek__007
01-02-17, 18:24
A sprawdź przy okazji napięcia na kostce sondy drugiej. Obie sondy korzystają z tych samych dwóch przewodów. Jeden biały i szary za kostką sondy różowy i czarno/pomarańczowy.
Chodzi o te stronę kostki
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/57ef802e6c84.jpg (https://naforum.zapodaj.net/57ef802e6c84.jpg.html)
W obu sondach na różowym i na czarno/pomarańczowym powinno być to samo czyli
Różowy - masa
Czarno/pomarańczowy - napięcie akumulatora po włączeniu zapłonu
Jak tu jest wszystko ok a powinno, to możesz tylko te dwa pozostałe kable od nowa puścić od samego kompa (kostką A pin 1 i 6) powiedzmy przez jakiś bezpiecznik.
A podpinałeś sondę na krótko do kompa czy działa?
Dziś zrobiłem tylko ten pomiar który napisałem wyżej ponieważ nie miał czasu w weekend zamknę sie z Ep3 w garażu i będę szukał rozwiązania problemu :)
Podłączyłem dziś sonde na krotko i nic nie pomogło.
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/e7d116d7ee3a.jpg (https://naforum.zapodaj.net/e7d116d7ee3a.jpg.html)
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/21f7512b29e9.jpg (https://naforum.zapodaj.net/21f7512b29e9.jpg.html)
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/e13f5a64827d.jpg (https://naforum.zapodaj.net/e13f5a64827d.jpg.html)
Podłączyłem tak jak na zdjęciach widać
Dla pewności sprawdziłem na 2 sonach obie to samo...
kolor w sondzie /Kostka w ECU /PIN w kosce / Kolor przodu dosztukowanego do kostki sondy
szary /e /4 / zielony
czarny /a /6 / czarny
biały /a / 1 / żółty
biały / a /2 / biały
Czyli padło Ecu?
Teraz pytanie czy imo jest w kompie i czy razem z kompem będę musiał zmienić stacyjkę z kluczukie itp?
W okolicy mam ep3 przedlifta angola, jutro podjechał bym zamienić kompa i zobaczyć tylko kwestia tego imo?
Ecu mam takie.
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/7e20af74a38c.jpg (https://naforum.zapodaj.net/7e20af74a38c.jpg.html)
maniek__007
03-02-17, 22:58
Musisz mieć ecu, stacyjke z kluczykiem i skrzynkę bsi.
A może to jednak sonda?
Chyba walnąłeś literówke bo dwa białe sondy jeden pod a1 drugi pod a2. A spróbuj podłączyć te dwa białe tak że jeden pod a1 a drugi do drugiej sondy pod czarno-pomarańczowy tak jest seryjnie. Weź tylko przewód win pod kostkę
Chodzi o ten dolny po LEWEJ stronie😁
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/991dd0c016a9.jpg (https://naforum.zapodaj.net/991dd0c016a9.jpg.html)
Jak tak nie zadziała to albo sonda albo komp zostały już tylko dwie opcje
Faktycznie zrobiłem literówkę juz poprawiam :)
Koleś od którego brałem sondy daje sobie głowę uciąć ze sa dobre.
Czyli na szybko nie da sie sprawdzic kompa musiał bym miec cały zestaw startowy.
Juz mam dosyć tych kableków!
Czyli przewód z a2 wsunąć w kostkę i zapiać.
Napisałeś czarno-pomarańczowy ten dolny po prawo a czarno pomaranczowy jest dolny lewy :D
maniek__007
04-02-17, 10:21
Fakt patrzyłem na schemat a tam jest zawsze przód kostki i wtedy jest dolny prawy. A na zdjęciu dolny lewy. 😁
Kompa z stacyjka bede miał na podmiankę w poniedziałek, dzis do domu wracam z 3 sonda...
Kolego, Mam nadzieje że usunąłeś doziemienie na przewodzie
sondy 1. Zamień miejscami sondy tj. 1 z 2 .Po podpinaj wszystko i uruchom silnik.
2 sondę masz sprawną, jestem o tym przekonany. Obydwie sondy to Lambda O2.
Silnik ma chwilę popracować. Chyba, że jesteś pewny, że to ECU poległ. Mimo
wszystko sprawdzisz sondę czy dobra
Wkręciłem ta 3 sondę i na niej jest różnica bo auta przy schodzeniu na jałowe obroty przyfaluje...
Zamienie jeszcze te sondy 1 na 2 i zobaczymy jakie błedy wystrzeli.
Myślicie że ktoś byłby w stanie zdiagnozować i naprawić moje Ecu czy wymiana na inna używke?
Najprostszy sposób.
Jeżeli obwód kontrolujacy grzałkę sondy Lambda 2 jest sprawny, a
jestem przekonany, że jest to
1. Kupujesz odpowiedni przekaźnik najlepiej 2 torowy
2. Przez styki puszczasz masę grzałki sondy Lambda 1 i 2
Prąd cewki przekaźnika jest nieduży, jakieś mA (mili ampery)
Cewka musi być odpowiednio zabezpieczona, najlepiej jak użyjesz tak samo
zabezpieczony przekaźnik jak przekaźnik montowany w K20A3.
Czy będzie działać? Odpowiadam, na pewno będzie.
Grzałki sond Lambda 1 i 2 są w jednym czasie uruchamiane.
Nie wspomnę o kosztach.
Naprawa jedynie przez wykwalifikowany serwis. Powód to
montaż powierzchniowy.
maniek__007
05-02-17, 22:12
Tyle co za zrobienie ecu o ile komuś się uda zapłacisz za cały zestaw do uruchomienia komp,stacyjka,bsi.
Ten błąd od tej sondy pojawił mi sie razem z bledem Od ELD i bezpiecznik 14 pod kierownica byl wywalony oraz nie bylo lądowania alternatora. Po wymianie czujnika ELD i zmianie bezpiecznika wrócili lądowanie został tylko błąd tej sondy. Myślicie ze to ma jakies powiazanie czy po prostu przypadek?
U mnie w EP1 też *******ą się obydwie sondy, wymieniałem na takie, srakie, owakie, a dyskoteka na desce jak była tak jest. Żeby wiązkę kabinową sprawdzać w samochodzie? W Hondzie? Kto to słyszał... Nigdy więcej VII gena czy innych nowszych Hond... :/ Zostaje przy tej marce do końca swojego życia, ale tylko do 2000 roku max... Muszę jeszcze wymienić czujniki od powietrza bo też wywalają błędy, silnik przerywa, rano jedziesz jest wszystko spoko, wracasz po południu do domu i się zastanawiasz czy w ogóle dojedziesz, bo nie reaguje w ogóle na wciśnięcie pedału przyspieszenia... Po kupnie samochodu więcej w nim siedzę z laptopem pod warsztatem niż nim jeżdżąc... :/
Jak dla mnie nie ma związku między ELD a sondą Lambda.
Wymieniony Komp z, grane imo i nowa mapa i problem z głowy!
Mam nadzieje że szybko nie zobacze chech engine! :D
Aż miło popatrzeć:D
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/df1cec3ff4b7.jpg (https://naforum.zapodaj.net/df1cec3ff4b7.jpg.html)
Dziękuje wszytskim za pomoc, zaangażowanie świetne łopatologiczne wytłumaczenie wszystkiego! :)
maniek__007
16-02-17, 23:00
Niech służy. 😊
Wiec tak żeby nie było tak różowo! :(
Bład od sondy nr znikł i nie pojawia sie ale niestety wywala mi bład P0138 ( wysokie napiecie sondy nr2)...
Różnica jest taka że błąd nie wyskakuje odrazu po wykasowaniu, dziś wyskoczył po przejechaniu 70 km w piątek po 150km.
Sonda ma prawidłową oporność.
druga sonda moze ci wariowac od niesprawnego katalizatora zajrzyj w rure czy nie jest zapchany badz pusty ,
Patrzyłem juz i kat niby cały, chyba założe emulator on ponoć rozwiazuje wszytskie problemy :D
druga sonda moze ci wariowac od niesprawnego katalizatora zajrzyj w rure czy nie jest zapchany badz pusty ,
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.