Zobacz pełną wersję : P28 czy p06
Siemanko, w garażu lezy d15z6 caly z elektryka ale bez kompa, moje pytanie a w sumie dwa, ktory z kompow kupić i jak ugryźć temat przerabiania elektryki, dodam ze wczesniej tam siedziało d14a3 pacjent to civic 5 ej1
Dokup sobie walek i klawiature od d16z6, doloz dwa kable do vteca, i odpal na przerobionym p06 lub p28
Gdybym mial siano to tak, narazie o tym nie myślę, potrzebuje samochodu na juz
To nic nie przerabiaj i odpalaj na po6 :p bedzie jezdzic tylko "odcinka" bedzie na 4500 obr
A wiazki nie trzeba przerabiac? Bo kabinowej nie mam
Jaki tam byl fabrycznie silnik i jakie kolektory masz dostepne?
Seryjnie d16z9 , poprzedni właściciel mial b serie a późnie wstawil d14a3 tam jest taki rozpoerdziel, ze nie ogarniam, wczoraj wykrecilem kompa i bylo takie cos jak p9k, mam caly seryjny d15z6 , a co do ecu, to mam miec p28 z seryjna mapa od d15z6 , wiec czemu odcinka ms.bhc 4.5k?
Jak masz kabinowke z 3 szarymi kostkami do kompa - czyli obd1, to pakuj tego p28 z seryjna mapa i jezdzij
No sa 3 szare kostki, wiec to z glowy, a co z wiązka przerobić?
zeby podlaczyc seryjnego kompa z d15z6 musialbyc dac przejsciowke obd albo przerabiac wiazke pod obd z tego silnika. Podalem Ci najtansze i najszybsze rozwiazanie bez zadnych przerobek, odcinalo by tak na seryjnym kompie po6 bez vteca z powodu braku obslugi tej funkcji przez ecu, przy p28 bedzie juz ciagnelo do odcinki
No to wyjasnione, a wiazke przerabiac jak, jechac po schematach, czy jakoś inaczej?
wiesko1261
21-01-17, 07:11
zeby podlaczyc seryjnego kompa z d15z6 musialbyc dac przejsciowke obd albo przerabiac wiazke pod obd z tego silnika. Podalem Ci najtansze i najszybsze rozwiazanie bez zadnych przerobek, odcinalo by tak na seryjnym kompie po6 bez vteca z powodu braku obslugi tej funkcji przez ecu, przy p28 bedzie juz ciagnelo do odcinki
:p żadnego odcięcia nie będzie , tylko wywali błąd vtec-a ,i mułowaty powyżej 5tyś , ale do końca :D
No to wyjasnione, a wiazke przerabiac jak, jechac po schematach, czy jakoś inaczej?
ale po co ? jak masz OBD1 ,odpalaj na niej (zmiana map pod econo w kompie przerobionym PO6/P28)
We wczesniejszym poscie napisalem odciecie w cudzyslowie i uzylem tego okreslenia zeby jak najprosciej wytlumaczyc co sie bedzie dzialo z silnikiem :p
żadnego odcięcia nie będzie , tylko wywali błąd vtec-a ,i mułowaty powyżej 5tyś , ale do końca
to jest vtec-e tak że bedzie trochę inaczej jak przy normalnym vtecu i może być mułowaty w całym zakresie obrotów
druga sprawa jak to jest vtec-e nie wiem czy czasem nie będzie miał wtrysków 190cc, jeśli tak jest zakładając kompa p06 albo p28 bez zmiany mapy bądź wtrysków zubożymy mieszankę i możemy uwalić silnik.
ecu p9k jest na obd1 więc tutaj nic nie trzeba przerabiać ani kombinować, bo p06 albo p28 będzie pasować. jeśli siedziało tam d16z9 i nadal siedzą tam wiązki od tego silnika to masz idealne wiązki pod jakąkolwiek dalszą zabawę ;)
a i wiązki z d16z6 miały kable do vteca więc to też może być spoko
To jest vtec-e, mam jeszcze kolektor z 1.6 czy tam byly 240cc bo ostatnio cos przeczytałem? Prawdopodobnie sa w kabienie wiazki od z9 , czyli śmiało moge.mojego kompa dac komus do wgrania mapy d15z6 bez konieczności kupowania p28?
to ze to jest vtec e wszyscy doskonale wiedzą :)
z jakiej d16 masz ten kolektor? bo też nie wszystkie d16 miały 240, były takie co miały wtryskiwacze 190 ;)
prawdopodobnie z p9k nic nie zrobisz, jeśli masz taki jak to poniżej to jest w zasadzie bezwartościowy
http://img.photobucket.com/albums/v320/ezza1/DSCF0016.jpg
Z6 albo z9 , czyli jednak kupic kompa ;(
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.