Nenek_
27-12-16, 19:50
Heeej wszystkim!
Od mniej więcej tygodnia jestem posiadaczem niebieskiej EM2 z silnikiem D16V1
I niestety pierwszy post jaki tutaj dodaję to związany z problemem :/
Więc
Auto generalnie technicznie oglądane z mechanikiem i według niego git. Silnik klekocze troszkę ale to ponoć nie problem bo to wina ustawien zaworów, ale ten mechanik mówił że jeśli ma gaz to to ustawienie jakie jest jest dobre
Dziwna rzecz była z obrotami, ale ten mechanik nie czepiał się tego. Szczegóły za chwilę :D
Silnik ciągnie jak trzeba, ładnie pracuje, mocy nie brakuje :D
Aleee...
Po kilku odpaleniach zaświecił się chceck
Silknik mimo błedu pracuje tak jak bez błędu
Sprawdziłem błąd i wyszło P0172-mieszanka zbyt bogata
I teraz jaka tu może być przyczyna?
Widziałem podobny temat tutaj. Tam rozwiązaniem był zawór EGR który jutro prawdopodobnie wyczyszczę. Myślełem nad czyszczeniem też kolektora ale nie wiem do końca czy w samochodzie z LPG będzie łatwo wszystko wymontować i wgl
Teraz obroty:
U mnie jest taki myk: obroty po odpaleniu koło 800. Wiec prawidłowo. Ale podczas jazdy i zrzuceniu na luz albo wysprzęgleniu spadają do 1500 a dopiero po kilku sekundach do tych 800 spadają. Tak jest po rozgrzaniu silnika z tego co zauważyłem
Czy te dziwne obroty mogą być związane z EGR i checkiem? Czy to oddzielny temat?
Prosze o pomoc bo poprzednie auto się nie chciało psuć więc z mechaniką to średnio :D
Troszke rozwlekle ale mam nadzieję że lubicie czytać :D
I jeszcze jedna wskazówka, może przydatna:wjeżdżam na parking/uliczkę itp, daję 2 i troszkę ostrzej gazu to autko trochę poszarpuje. Myślałem że może wina LPG źle wyregulowanego ale może jednak ma to jakiś związek z tym checkiem i obrotami
Od mniej więcej tygodnia jestem posiadaczem niebieskiej EM2 z silnikiem D16V1
I niestety pierwszy post jaki tutaj dodaję to związany z problemem :/
Więc
Auto generalnie technicznie oglądane z mechanikiem i według niego git. Silnik klekocze troszkę ale to ponoć nie problem bo to wina ustawien zaworów, ale ten mechanik mówił że jeśli ma gaz to to ustawienie jakie jest jest dobre
Dziwna rzecz była z obrotami, ale ten mechanik nie czepiał się tego. Szczegóły za chwilę :D
Silnik ciągnie jak trzeba, ładnie pracuje, mocy nie brakuje :D
Aleee...
Po kilku odpaleniach zaświecił się chceck
Silknik mimo błedu pracuje tak jak bez błędu
Sprawdziłem błąd i wyszło P0172-mieszanka zbyt bogata
I teraz jaka tu może być przyczyna?
Widziałem podobny temat tutaj. Tam rozwiązaniem był zawór EGR który jutro prawdopodobnie wyczyszczę. Myślełem nad czyszczeniem też kolektora ale nie wiem do końca czy w samochodzie z LPG będzie łatwo wszystko wymontować i wgl
Teraz obroty:
U mnie jest taki myk: obroty po odpaleniu koło 800. Wiec prawidłowo. Ale podczas jazdy i zrzuceniu na luz albo wysprzęgleniu spadają do 1500 a dopiero po kilku sekundach do tych 800 spadają. Tak jest po rozgrzaniu silnika z tego co zauważyłem
Czy te dziwne obroty mogą być związane z EGR i checkiem? Czy to oddzielny temat?
Prosze o pomoc bo poprzednie auto się nie chciało psuć więc z mechaniką to średnio :D
Troszke rozwlekle ale mam nadzieję że lubicie czytać :D
I jeszcze jedna wskazówka, może przydatna:wjeżdżam na parking/uliczkę itp, daję 2 i troszkę ostrzej gazu to autko trochę poszarpuje. Myślałem że może wina LPG źle wyregulowanego ale może jednak ma to jakiś związek z tym checkiem i obrotami