Zobacz pełną wersję : swap z cdti na k20a3
dlubal ktos cos w te strone? swap juz jest civic w cdiku tez dostep do auta z ktorego swap byl wziety tez jeszcze mam
z rzeczy oczywistych ze trzeba wozek i wszytko pod maske problemu zbytnio nie widze
zastanawia mnie tylko czy da sie wiazke kabnowa z diesla wykorzystac przy swapie na benzyne ?
czy diesel tez ma modul bsi w skrzynce bezpiecznikow
sterowanie pomki paliwa w dieslu a w benzynie:?
czy moze prosciej poszukac wiazki z benzyniaka europejki ?chodzi o ta pod deske
kazik2_h9w3
25-12-16, 14:04
Kolega Hoek robil swap z cdti na k20 wiec pisz do niego choc nicku nie jestem pewny
kazik2_h9w3
25-12-16, 18:46
Chociazby tu
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?130864-EP4-30-anniversary-by-hoek
dzieki:) jakby ktos cos podpowiedzial to by bylo git bo poki wolne do sylwestra chcialbym brakujacee detale ogarnac
pojawila sie niespodzianka przeguby od k20a3 w piasty od diesla w sporcie na 5 srub wchodza z pol centymetrowym luzem;D
wedlug katalogu z intercarsa przegub cdti uz wew 32 zew w piaste 26
-,,- d14 d16 k20a3 uz wew 22 zew w piaste 26
troche to dziwnie wyglada w typer uz wew 32 zew 28 (( wiekszy otwor piasta )
albo jest blad w katalogu w w co watpie ale moze , albo jakis majstersztyk zalozyl zawrotnice i przeguby od typera w co watpie chociaz spodziewac sie mozna wszystkiego bo i sprezyny sa od benzyniaka chyba bo i z przodu gleba a widac ze sprezyny zwykle ;D a no i nawet jasiek ( poduszka od typera chyba ze w sportach byly tez z czerwonym logo;p
kazik2_h9w3
01-01-17, 22:25
Czerwone logo bylo w ep3 ale moge sie mylic
tez tak mi sie wydaje rozgrzebalem troche tego sporta co kupilem poduchy napewno drugie nie wiem czemu piasty sa na 28 frezow wszystkie katalogi podaja przeguby cdti 32 wew 26 zew wyglada jakby poduszki i zwrotnce byly od ep3 i cos mi sie przednie sprezyny nie podobaja bo przod siedzi a sprezyny wygladaja na seryjne moze tez od ep3 sa ale nie wiem jak to poznac ,
po dluzszych ogledzinach i mysleniu to chyba ta k20a3 wsadze do tej srebrnej epki co mam , tam przynajmniej szpachli nie ma
mariuszmaxs
02-01-17, 22:21
Że się tak wtrące,jest w ogóle sens ładować kasę w przekładkę jak ten cdti byłby po programie pewnie nie wiele bardziej mułowaty niż ten k20a3?
tez sie nad tym zastawiam bo generalnie jezdze sobie ep2 no i wpadl mi w rece swap z mozliwoscia odpalenia od znajomka bo kupil angola na graty blacharskie no i wzialem tego swapa z zeby wsadzic do swojej ep2 ale po dluzszym namysle stwierdzilem ze auto mi codzien potrzebne do roboty a przez weekend sie swapa nie ogarnie i szukalem budy w wersji sport no i trafil sie diesel , mysle na silniku mi nie zalezy bo swapa i go wzialem , tylko w sumie to tak jak mowisz to to 1,7 cdti to jedzie calkiem fajnie podlug d16v1 niebo lepiej co najlepsze pali z 5 litrow i tez zem zdziebko zwatpil czy to warto psuc ,
narazie wszystko stoi nie ruszone rozgrzebalem tylko zwrotnice bo sworznie do wymiany przy okazji przejrzalem troche zawieche bude i zamklem garaz i stoje w kropce ;P\
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.