PDA

Zobacz pełną wersję : UKP PRO w MB2



krzychu39
22-12-16, 19:13
Cześć
Mam pytanie jaką charakterystykę maja fabryczne czujniki temperatury silnika i MAP aby poprawnie je skonfigurować w UKP PRO?
Jest jakaś specyfikacja jak jest stała wtrysku dla D14Z4 czy tylko wyznaczyć się da doświadczalnie?

maras78
22-12-16, 19:18
ja znalazłem tylko takie coś

https://s23.postimg.org/g3z2cq4p7/image.png

bede rozkminiał na dniach jak bedzie pokazywało w UKP

krzychu39
22-12-16, 19:21
Dzięki, czekam
Masz podłączony też MAP?
Znalazlem ze MAP zamienniki maja zakres 0.10-1.69 bar przy napieciu 0.4-4.75V tylko czy przebieg jest liniowy?

Bartko
23-12-16, 09:08
Ja do swojego D16B2 podłączyłem MAP. Z tego co pamiętam był na tym środkowym zakresie napięcia. Nie 0-5V, tylko chyba 0-3V. Ale pamięć może mnie mylić.
Ustaw najpierw na max zakres i zobacz jak wciskasz gaz na max. Jak wykres idzie do połowy to zmniejszasz w UKP zakres pomiarowy.
Faktycznie przebieg MAP nie jest liniowy, ale w UKP można założyć że jest.

Stałą wtrysku wyznaczasz doświadczalnie. Pierwsze 100km da Ci jako taką dokładność. Natomiast po 1000km można już mieć super dokładność.

P.S.
Stałą drogi wyznacz sobie wg licznika przebiegu całkowitego.
Potem UKP będzie pokazywać nieco mniejszą prędkość jazdy od prędkościomierza fabrycznego w zegarach.
To normalne, bo fabryka celowo zawyża wskazanie prędkości o 5%. Natomiast przebieg jest dokładnie, bez tego +5%.
Oczywiście jeśli masz fabryczny rozmiar opon... :cool: