PDA

Zobacz pełną wersję : Sprężyny z coiloversów



wojtekej9
21-12-16, 17:40
Hej ;)
Mam problem z zawieszeniem MTS, gwint skręcony na maxa a Hania nadal mega pieje..
Poczytałem i znalazłem kilka osób co mają zamontowane sprężyny z coiloversów ;)

Tak wiem będzie twardo ;)

Moje sprężyny z gwintu MTS wywalam i wkładam SAME sprężyny z COILOVERSÓW i wszystko będzie cacy? ? Potrzebne podobno są TopHatsy żeby amorek nie padł za szybko.
I czy jak kupię ten zestaw to będzie pasować pod gwint MTS http://allegro.pl/sprezyny-regulowane-coilover-honda-civic-88-00-i5803155712.html Pozdrawiam

Szon97
21-12-16, 19:50
Dokładnie wywalasz sprężyny z MTSa i ładujesz te z coiloversów. Top Hatsy oczywiście wydłużą żywotność amortyzatora, ale nie są konieczne. Ten zestaw co podałeś będzie pasował :)

wojtekej9
21-12-16, 19:55
I o to chodzi ;) Zamawiamy

wojtekej9
09-01-17, 10:21
Coli zamówione po zimie montaż i jakieś spasy ;)

Myślę czy Top Hatsy kupić czy odpuścić...

wojtekej9
17-02-17, 21:46
Jakie powinny być TOP HATSY ?
Pisałem z gościem mówił że 40-50 mm wystarczy.
Ktoś podpowie ?

kusi
19-02-17, 10:35
Przerabiałem temat z przekładaniem sprężyn z coiloverów do gwintu, przejeździłem tak sezon lub dwa i polecam. Ja bym Ci radził skrócić tłoczyska amortyzatorów zamiast top hatsów. Nie wiem jak w VI, ale wątpię żeby zmieściły Ci się z przodu top hatsy o wysokości 40-50mm. Jeżeli nawet wejdą to jeżeli porządnie skręcisz gwint to sprężyna i tak będzie luźna. JA skróciłem tłoczyska o chyba 33mm i dodatkowo z przodu mam top hatsy bodajże 25mm- jest idealnie, a z tyłu top hatsy mają chyba 35.

wojtekej9
19-02-17, 20:11
No to będzie rozwiązanie na sezon lub dwa bo później wpadnie lepszy gwint ;) w tym roku blacha i dopieszczenie lakieru, a później zawieszenie ;)

Nic nie chcę skracać o to chodzi ;)
Tylko sprężyny + top hatsy...

kusi
20-02-17, 07:57
Lepszy gwint powiadasz, pokaż mi taki który ma regulację do -150, gwint z metką nie daje większego obniżenia. Skracanie tłoczysk ogarnie Ci każdy tokarz.

Przy luźnej sprężynie z coiloverów gdy wiedziesz w dziurę to auto będzie skakać jak poyebane, dlatego według mnie ważne jest żeby sprężyna była sztywno osadzona na amortyzatorze.

wojtekej9
20-02-17, 09:07
Zobacz ile osób jeździ na Coiloversach bez skracania i czasem też bez Top Hatsów... Sprężyna podobno będzie tylko luźna jak się podniesie auto np. lewarku ;)
Może i źle robię ale młody jestem i głupi ;)

!markos
20-02-17, 09:14
pokaż mi taki który ma regulację do -150Buahahahahaha, ten samochód fabrycznie ma prześwit 150mm :D Jak ja kocham takie wątki...

kusi
21-02-17, 14:02
Zobacz ile osób jeździ na Coiloversach bez skracania i czasem też bez Top Hatsów... Sprężyna podobno będzie tylko luźna jak się podniesie auto np. lewarku ;)
Może i źle robię ale młody jestem i głupi ;)

Wiele osób skraca też seryjne sprężyny brzeszczotem, co nie oznacza ze jest to dobre. Rób jak uważasz, ja Ci napisałem jak należy to zrobić prawidłowo.

!markos - Nic nie wnosisz do tego tematu, także nie będę z Tobą dyskutował. Pozdrawiam.

!markos
22-02-17, 10:07
Zwracam jedynie uwagę, że nie da się obniżyć o 150mm i dalej jechać samochodem, który z fabryki ma właśnie taki prześwit. To jest tak głupie, że trudno do czytać.

posejdon
24-02-17, 00:14
Chyba chodziło o 15 cm zakresu regulacji a nie 15 cm obniżenia względem fabryki.

!markos
25-02-17, 12:12
"regulacja do -150", to nie zakres, tylko zejście względem serii.