PDA

Zobacz pełną wersję : Spadające obroty prawie do zera d14z6



kamsmol
11-12-16, 19:11
Witam

Panowie mam problem z obrotami w swoim Civicu VII silnik d14z6... Po rozgrzaniu, podczas jazdy i wciśnięciu pedału sprzęgła, spadają obroty prawie do zera (samochód nie zgaśnie) i potem podnoszą się na 700 lub równe 1000 obr/min. Silniczek krokowy i przepustnica wyczyszczone, regulacja zaworów robiona miesiąc temu. Dodam, że problemy mam po montażu sekwencyjnej instalacji gazowej, pojawiają się na PB i LPG.

Pomóżcie co moze byc jeszcze za przyczyna.

Pozdrawiam
Kamil

SebaR92
11-12-16, 19:24
Miałem VI gen 1.4 90 km było to normalne, mam teraz ES7 1.6 i sytuacja się powtarza, generalnie nie jest to problem, nigdy nie gaśnie, to najważniejsze, przypuszczam, że to norma w tych silnikach.

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

kamsmol
11-12-16, 19:33
Dla mnie nie jest to normalne, ponieważ przed montażem LPG wolne obroty stały idealnie. Zero spadków itp. Przy spadku obrotów przełącza mi na sekunde na PB (kontrolka przełącznika mryga)

kadamcz
19-01-17, 20:44
ja tez mam ten problem cały czas. Opisywałem to na różnych forach, byłem u najlepszych gazowników i nic.
Taka przypadłość chyba.

maniek__007
21-01-17, 11:58
Co prawda macie inne silniki ale nie zaszkodzi przeczyść przepustnice...
Zrobiliśmy z bratem swap w jego em2 na k20a1 i po odpaleniu było ok, po jakimś czasie mało co nie przypadła po dopuszczeniu gazu np. Przy dojezdzaniu do skrzyżowania.
Przeczyśćiliśmy przepustnicę i jest ok. Przycinał ten silniczek wolnych obrotów który steruje przepływem powietrza jak przepustnica się zamknie.
Było tak na bp i na lpg, choć na LPG bardziej...

kadamcz
13-02-17, 15:49
moje klopoty z obrotami ciagle trwaja. Wymienilem swieczki, wyregulowane zawory, wyczyszczona przepustnica i krokowy i zero rezultatów.
Nadal po wrzuceniu luzu obroty spadaja do 500 i się podbijają. najlepiej obrazuje to filmik, ktory nagralem. Oglądajcie proszę z dzwiękiem bo w pierwszej cześci filmu pokazuje co się dzieje kiedy jade na gazie a pozniej przelanczam się na benzynę ( od 43 sekundy). Na benzynie podobnie tylko obroty spadaja do 700 i podbijają się do 1000 po czym ustalają na 700
Nie wiem już czego się chwycić? moze ktoś miał podobnie?
ponizej link do filmu
https://youtu.be/gwy3A5ARHJ4

liczę na cenne rady
z gory dzieki

miazgus46
25-02-17, 20:03
Mam to samo w d14a3. Na gazie jest to bardziej odczuwalne. Nie mam pojęcia co to. Za dwa tyg oddaje Hanke do ogarniętego elektryka samochodowego, może on ogarnie. Kiedyś znalazłem "podpowiedz" że są to wyrobione sprężynki sprzęgła. Ale jakoś dziwnie mi to brzmi :) ale odkop sorki.... Wiadomo co było z autem?

kamsmol
26-02-17, 12:14
Ja jestem umowiony z gazownikami bo prawdopodobna przyczyną są za długie weżyki od listwy wtryskowej do kolektora i długi czas wtrysku gazu. Beda wymieniane wtryski na "szybsze" i wsadzone od spodu kolektora z krotszymi wezykami.

miazgus46
26-02-17, 17:06
Tez obstawiam na wtryski gazu. Tylko czemu problem tez wystepuje na benzynie? Chociaz na benzynie jest do duzo delikatniejsze "nurkowanie". Ech jestem w du..ie. Napisz prosze jak auto bedzie sie sprawowac po wizycie w "LPG center" xD pozdrawiam!

kadamcz
04-03-17, 20:40
Panowie i co jakieś efekty Waszej wizyty u gazownika?

miazgus46
07-03-17, 23:55
U mnie ogarnalem temat obrotow na benzynie. Zmienilem przepustnice i wyczyscilem razem z krokowcem. Na benzynie auto igla na gazie tragediaaa. Wlasnie jak wozyta u gazownika?:)

kadamcz
06-04-17, 20:48
czy komuś udało się ogarnąć temat? proszę o info

kamsmol
07-04-17, 00:26
Witam
U mnie temat ogarnięty ;) gazownik wymienił wtryskiwacze na szybsze magic fx, skrócił wężyki do minimum i z racji że te wtryskiwacze są małe udało mu się je upchnąć pod puszka filtra powietrza. Śmiga autko jak nowe ;)

dagmara
07-04-17, 19:42
Witam. W moim Civiku VIII 1.4 obroty falowały od 600 do 1200 na biegu jałowym. Wymieniłam sonde 1 na oryginalną i kłopot zniknął. Pozdrawiam serdecznie.

kadamcz
30-04-17, 17:37
no i jestem po wymianie i czyszczeniu przepustnicy i krokowca, zamontowane nowe uszczelki.
Wachania obrotów, o których piszemy w tym poście nadal pozostały ale juz nie tak widoczne i uciążliwe.
Ogólny efekt zadowalający

Xylar
01-05-17, 20:41
Miałem ten sam problem na początku po instalacji lpg w d16v1. Zdarzało się nawet czasem że przy zwalnianiu z większej prędkości na biegu, kiedy wcisnąłem sprzęgło auto gasło. Raz czy dwa zdarzyło się że po zatrzymaniu na światłach obroty samoczynnie falowały od 0 do ~1-1,5k/min. Gazownik na te wieści wzbogacił mieszankę dla niskich obrotów silnika, wymienionych problemów już nie ma.