Zobacz pełną wersję : Civic ES7 1.6 ściąganie i skręcanie kierowcy w prawo
Witam mam nietypowy problem ze ściąganiem samochodu. Ściąga Mi samochód w prawo wraz z tym skręca się sama kierownica w prawo, gdy pociągnę ja w lewo odbija w prawo z spora siła tak jakby wracała do "pozycji zero". Gdy pociągnę ja w prawo nie ma już takiej siły prostujacej w lewo. Zbieżność, kąty, sprawdzane na dwóch stacjach, na szarpakach sprawdzone na 3 stacjach diagnostycznych, nic nie stuka, nic nie puka. Problem powtarza się na dwóch kompletach opon w tym samym kierunku. EPS nie podaje błędów, kontrolka gaśnie jak należy. Kierownica obraca się w obie strony o tyle samo stopni, przez 50 tys km nie było z tym problemu. Mechanizm różnicowy ciągnie naprzemiennie na jedno i drugie kolo.Ktoś ma jakiś pomysł co można sprawdzić? Jakiś warsztat który powinien sobie z tym poradzić?
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Ciekawe co może być przyczyną? Ma ktoś jakieś pomysły?
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Próbowałeś zamienic koła miejscami? Prawe na lewe? Może felga krzywa, wywazarka mogła tego nie pokazać. Zamień koła i zobacz czy teraz sciaga w odwrotna strone
Co ma felga do tego? Nic
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Jak pisałem problem był na 2 kompletach opon tzn kół: letnie, zimowe, ten sam problem - skręcanie s prawą stronę, więc opcja z kołami odpada :(
Pisałeś o zmianie opon a nie felg. Łysy krzywa felga to pierwszy podejrzany przy ściąganiu auta. W tym przypadku oczywiście trzeba to wykluczyć skoro wymieniane były kola. Z takich podstawowych rzeczy to unieść i zobaczyć czy koła obracają się wszystkie równie luźno ale raczej ktoś na to zwrócił uwagę robiąc diagnostyke
Na swobodny obrót zwróciłem uwagę przy zmianie kół, nie ma też problemu ze układem hamulcowym, tarcze ani bębny się nie grzeją, a ściąganie jest naprawdę widoczne, wystarczy puścić kierownice i samochód na odcinku 100 metrów spokojnie pikuje do rowu.
Wygląda na to, że mam ten sam problem. Zawieszenie ok, gumy, drazki, koncowki, itp. wymienione. Ostatnio byłem na jednej stacji diagnostycznej i padła sugestia, że może być to wina maglownicy, która domaga się już powoli regeneracji...
Byłem dziś u dwóch mechaników, jeden jest się w stanie podjąć tego za jakiś tydzień, jak znajdziemy rozwiązanie to się podzielę przyczyną.
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Grzybohun94
09-12-16, 00:21
ściąganie miałem kiedyś w ep2 (taka sama konstrukcja kolumn), wynikało ono z przeskakującej sprężyny. Jest szansa, że u Ciebie będzie podobnie, ale nie daje gwarancji. Jeśli magiel, to współczuję..
Sprawa rozwiązała się nieszczęśliwie sama, dziś rano facet wymusił na mnie pierwszeństwo na skrzyżowaniu i przód rozwaolny jak się patrzy :/
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.